22 grudnia 2011

Dzienne od Inglota

Moja ulubiona paletka z dziennymi cieniami Inglota.


Nie wyobrażam sobie nie mieć któregoś z tych cieni. Są uniwersalne, zawsze dobrze się prezentują i na bazie trzymają się cały dzień! 




Te kolorki  to chyba jedne z bardziej popularnych odcieni inglotowych. Zapewne goszczą w wielu zbiorach kosmetycznych. Jeśli chodzi o jakość, sposób aplikacji to są różne opinie, jak z każdym kosmetykiem. Dla mnie nie maja one właściwie żadnych wad, spełniają wszystkie moje oczekiwania. Dobrze się je aplikuje, są trwałe, świetnie się rozcierają i łączą. Mam chrapkę na jeszcze kilka brązów z systemu freedom.

Pozdrawiam.

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie skomponowana paletka. Zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolorki:) ja używam matowych cieni pojedyńczych z My secret i też jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe cienie, ładne kolorki - takie uniwersalne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. otagowałam Cię :)
    http://siouxieandthecity.blogspot.com/2011/12/tag-5-noworocznych-postanowien.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jak zawsze, wybrałabym 358 ;) Muszę kupić ten cień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie uniwersalne kolory :) i ten mat!!!! Dziś tak mam - ciemne w kąciku zewnętrznym a środek w kolorze złotym. Już mnie pytali czy jesień idzie ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo.. uwielbiam takie kolory i do niedawna tylko takimi się malowałam.. Teraz się przełamałam (oczywiście powodem jest oglądanie makijaży na blogach) i próbuję innych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ulubione kolorki. Zaczynam się powoli przekonywać do inglota... może skuszę się na tą paletę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się te cienie :) lubię takie kolory na codzień:) matowe, delikatne, ale można ładnie wymodelować kształt oka.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha! Widzę, że masz podobne:)
    Ale ja zdecydowanie wolę perły niż maty, jakoś lepiej mi sie z nimi pracuje.Niemniej skubnę chyba sobie od Ciebie ten 390 do następnej paletki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie dziękuje za wszystkie komentarze, jest mi niezmiernie miło je czytać.
    Helen- ja też próbowałam tych z MySecret; niestety nawet na bazie nie utrzymywały się na moich tłustych powiekach.
    Gustawo- jaka pogoda, taki makijaż. Skoro zimy za oknem nie ma, to i na oku zimy brak:).
    Mallene- ja jakoś nie mogę się przekonać do intensywnych kolorów na moich powiekach, ale wszystko jeszcze przede mną.
    GoodForYouDP - z czystym sumieniem mogę polecić cienie Inglota, są naprawdę świetne.
    mala9mi - 390 cudownie wygląda na oku. Ja natomiast muszę się w końcu na jakąś perłę zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę zaopatrzyć się właśnie w takie dzienne nudziaki :P 358 musze mieć na pewno- ostatnio uwielbiam takie zimne szare brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. prawda, mam 3 z nich, a do 2 mam bardzo podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znalazłam dotąd lepszych cieni niż z Inglota. Ja mam takie 3w1- też brązy, beże.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.