11 grudnia 2011

Inspiracja- kwiatek

W poprzednim poście pokazałam filcowe kwiatki-broszki. Postanowiłam pozostać jeszcze przez chwilkę w takich niekosmetycznych klimatach i przedstawić Wam kolejną odsłonę kwiatka! Jakiś czas temu zrobiłam tort, do którego wykorzystałam właśnie taki wzór. Torcik mały, bardzo pyszny i całkiem ładny. 






Może nie jest ósmym cudem świata, jednak jest mój i zrobienie go sprawiło mi wielką frajdę. Uwielbiam piec i od jakiegoś czasu "bawię się" w robienie tortów.

Jeśli macie ochotę zobaczyć jak go zrobiłam, to zapraszam tu: 


Pozdrawiam.

8 komentarzy:

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.