12 grudnia 2011

Kąpiel o zapachu ogórka&limonki

Relaksująca kąpiel była mi dziś zdecydowanie potrzebna. Aby umilić sobie ten czas, użyłam soli do kąpieli Bielendy "Ogórek& Limonka".


Informacja na opakowaniu:

orzeźwiająca sól do kąpieli o świeżym, soczystym zapachu przywraca  blask nawet najbardziej wymagającej skórze. Oczyszcza i wygładza.Zapewnia odżywczą i energetyzującą kąpiel, eliminuje stres i zmęczenie całego dnia, pobudza siły witalne. Doskonale oczyszcza i wygładza ciało, odświeża, regeneruje naskórek, poprawia krążenie. Łagodzi podrażnienia, zmiękcza, nie wysusza skóry.
Zawiera ekstrakt z limonki, ogórka i aloesu.  
W 100% naturalne surowce z ECOCERT. 

Efekt: piękna, idealnie gładka i wspaniale pachnąca skóra.



W tym niewielkim woreczku znajdują się małe, zielone "kamyczki", które należny wsypać pod strumień gorącej/ciepłej wody. Po rozpuszczeniu delikatnie zabarwiają wodę na zielono.


Cudownie jest poleżeć w takiej pachnącej wodzie, zapach całej tej serii ogórkowo- limonkowej niezwykle mi się podoba. Nie jest mocny czy męczący, tylko delikatny i bardzo, bardzo świeży. Sam ten zapach dodaje energii i orzeźwia. 
Skóra po takiej kąpieli jest gładka, wręcz aksamitna i co podoba mi się najbardziej, skóra na pietach, łokciach i kolanach bardzo miękka. Myślę, że sól ta świetnie nada się do moczenia nóg przed pedikiurem.
Nie ma mowy o wysuszeniu czy choćby przesuszeniu, skóra jest wyraźnie nawilżona i zrelaksowana.
Jeśli chodzi o ten kosmetyk, to jestem zdecydowanie na TAK!

Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. nie mam wanny:( ale jakbym miała, to chętnie wykąpałabym się w tej, na pewno pięknie pachnącej solance:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam wannę, ale wolę piankę, więc sól ląduje w misce i tak relaksuję moje stópki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochane, jutro szybciutko porobię fotki ze składem i opisem kremu do rąk i toniku oraz postaram się coś o nich więcej Wam napisać. Dziś już zapadł zmierzch i zdjęcia mi nie wyjdą:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi np. nie powinny pasować wszelkie zielenie (mam zielone oczy), ale mam oliwkowy cień i cień w kolorze starego złota i lubię je na moich powiekach :D Nie mogłam się przemóc do fioletów, ale potem jak już spróbowałam zrobić makijaż fioletowy i teraz to jest jeden z moich ulubionych :)
    Sole lubię używać do stóp, a do kąpieli ewentualnie pudry czy kule musujące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ja w swojej się... nie mieszczę :D Jest za krótka na moje 173cm :|

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam różne dodatki do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.