31 grudnia 2011

Szczęśliwego Nowego Roku

Dziś ostatni dzień 2011 roku. Choć nie był to dla mnie zły rok, to jednak cieszę się, że przychodzi nowy.



W moim życiu szykuje się kilka zmian, nastraja mnie to bardzo pozytywnie; dlatego poczułam ogromną potrzebę, by dokonać zmian również na moim blogu.

Obok nowej, uproszczonej szaty graficznej ,pojawią się nieco inne niż dotychczas zdjęcia. Chcę, by były po prostu bardziej interesujace i lepszej jakości. Pomoże mi w tym mój nowy przyjaciel:


NIKON COOLPIX LI20


Mam ogromną nadzieję, że i Wam te zmiany przypadną do gustu.

Na koniec ostatniego w tym roku posta chciałabym  życzyć Wam  z okazji nadchodzącego 2012 roku wiele miłości i spokoju, zadowolenia z siebie i wyrozumiałości dla innych. Życzę Wam również, byście za rok mogli powiedzieć " szkoda, że już ostatni grudnia, to był obfity czas, mógłby jeszcze trochę potrwać". 

No i oczywiście udanej zabawy sylwestrowej!




Pozdrawiam.

8 komentarzy:

  1. Udanej zabawy sylwestrowej!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aparatu zazdroszczę, dziękuję za otagowanie(niedługo pojawi sie post ale najpierw muszę coś kupić;)) i szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten nowy przyjaciel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w wprowadzaniu zmian ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.