17 grudnia 2011

TAG : Behind the scenes

Tag  "Behind the scenes" jakiś czas temu krążył na blogach. Od razu mnie zainteresował, fajnie jest wiedzieć, jak inny organizują sobie kącik pracy/wypoczynku przy komputerze. Ja, remontując pokój już jakiś czas temu, długo zastanawiałam się nad odpowiednim zagospodarowaniem tej przestrzeni, by było ładnie i wygodnie. Wyszło tak: 



Zazwyczaj na biurku są jeszcze jakieś papiery. Staram się jednak chować wszystko do szuflad, bo lubię mieć więcej miejsca. 

Oczywiście kalendarz, karteczki do zapisywania ważnych informacji i świeczki, żeby było bardziej przytulnie. Uwielbiam zapachowe wkłady i takie też ładuję do czerwonych świeczników. 

Jeśli macie ochotę i jeszcze nie pokazywałyście swojego miejsca przy komputerze to gorąco zachęcam, chętnie je zobaczę.

Pozdrawiam.




10 komentarzy:

  1. bardzo przyjemna miejscówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, przytulny i fajnie zagospodarowany kącik do pracy. Bardzo podoba mi się to czerwone krzesło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie taki porządek chyba nigdy nie nastąpi :)
    Bardzo ciekawy blog, fajnie czytać o tym co dobre i polskie. Muszę tu poszperać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaki porządek! Jak wszystko ładnie poustawiane. WoW :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś otagowana kolejny raz :P!
    http://mallene.blogspot.com/2011/12/3-razy-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale u ciebie ładnie. fajny fotelik ;00

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się czerwony fotel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale tu ładnie :) Super kolorystycznie i tak... przytulnie, że sama bym chętnie tam usiadła :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.