17 grudnia 2011

TAG: Ready For Christmas

Zostałam OTAGOWANA!!! Wytypowała mnie Femme(not)Fatale. Serdecznie Ci dziękuje, czuje się wyróżniona i z przyjemnością przyłączam się do zabawy.

Bardzo podoba mi się ten tag i cieszę się, że "mój pierwszy tagowy raz" będzie w wydaniu świątecznym.

1.Ulubiony świąteczny film?

Ja staram się nie oglądać w święta telewizji, szczególnie od czasu, gdy w domu pojawiły się dzieci. Nie mam więc swoich ulubionych filmów. Oczywiście jest nieśmiertelny "Kevin sam w domu" i oglądamy go, właściwie to mój syn się nim zachwyca, co roku coraz bardziej.

2.Ulubiony świąteczny kolor?

Złoto i czerwień, nie będę tu oryginalna. Na mojej choince dominują te kolory i większość ozdób jest właśnie w tej barwie.

3.Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie?

Nie wyobrażam sobie nie ubrać się odświętnie. W mojej rodzinie jest to zawsze szczególny dzień i stosowny strój musi to podkreślać.

4.Jeśli w tym roku mogłabyś podarować prezent jednej osobie, kto by to był?

Nie  miałabym pojęcia, co w takiej sytuacji zrobić. Prezenty to coś, co najbardziej cieszy dzieci, a że ja mam dwoje urwisów, nie mogłabym wybrać. Może jeden wspólny prezent? No nie wiem.

5.Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek?

W Wigilie, chwile po kolacji. Jedno z nas odciąga dzieci od choinki, w tym czasie drugie podrzuca prezenty. Starszy syn już się chyba w tym roku na to nie nabierze, trzeba będzie obmyśleć nowy plan.

6.Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika?

Tak i to nie jeden.

7.Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?

Dużo jeść, grać w planszówki z dzieciakami i chodzić na mroźne, pełne śniegowych zabaw spacery.

8.Jakieś świąteczne życzenia?

Tradycyjnie: zdrowia, miłości i spokoju na co dzień.

9.Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?

Pomarańcze. To zapach, który od dzieciństwa kojarzy mi się z Bożym Narodzeniem.

10.Ulubione świąteczne jedzenie?

Karp, sernik i pierniki.



Taguję:

Monikę http://monalisamakeup.blogspot.com/
Asqua http://kosmetyczneobserwacje.blogspot.com/
kosmetoholiczka_1919 http://kamakosmetoholiczka.blogspot.com/
aki  http://fioletowydeszcz.blogspot.com/

oraz wszystkich tych, ktorzy mają ochote przyłączyć się do zabawy. 

Pozdrawiam.




6 komentarzy:

  1. oo dziękuję, że o mnie pomyślałaś :D już biorę się za pisanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. także właśnie odpowiedziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedziałaś na tag, do którego też Cię zaprosiłam kilka dni temu ;) Także jak widać, tag sam się pchał do Ciebie ze wszystkich stron :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Izabela- jest mi niezmiernie miło, że również zaprosiłaś mnie do zabawy. Przegapiłam, nie wiem jak mogłam. Ale faktycznie, ten TAG chodził za mną, od kiedy pojawił się w blogosferze, musiałam się przyłączyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Za mną też chodził, więc nie czekałam na nic :) Pozdrawiam serdecznie i idę zawiesić kilka ostatnich bombek na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomarańcze od dziecka kojarzą mi się z świętami :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.