30 kwietnia 2012

Delia Coral nr 154

Weekendowe paznokcie

Delia Coral Prosilk
nr 154.


 To jeden z moich wiosennych lakierów, które pokazałam tu:


Lakier wypada na paznokciach bardziej żywo i jednak trochę się rożni od tego, co widać w buteleczce.


Ale jest świetny! Bardzo mi się podoba. 


Lakiery Delii bardzo mi odpowiadają, świetnie się nimi maluje, szybko wysychają, całkiem przyzwoicie trzymają się na paznokciach . Ten kolor lepiej by wyglądał po trzech warstwach, ale ja skończyłam na dwóch, bo nie miałam czasu na malowanie kolejnej.


Moje dzisiejsze zdjęcia są fatalnej jakości, ale robiłam je o siódmej rano i światło nie było za dobre. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. 

Pozdrawiam.



33 komentarze:

  1. mimo wszystko i tak fajny kolorek,idealny na taka pogode jak teraz :) dodaje Cie do ulubionych bo strasznie tu u Ciebie fajnie, zapraszam tez do siebie i zostania rowniez moja obserwatorka jesli Ci sie spodoba :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, muszę takowy zakupić

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki letni kolorek :D Ja dziś pomaluję w końcu na jakiś inny niże ten miętowy co ostatnio kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja muszę sobie sprawić taką właśnie miętkę, czekam na dostawę nowych kolorków:)

      Usuń
  4. piekny jest, na lato cudny! szukam u siebie w miescie tych lakierow ale cos dostac nie moge :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ich pod dostatkiem. Czasem pojawiają się markecie Carrefour.

      Usuń
  5. Kolor na lato idealny, bardzo podoba mi się ten odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealny :) uwielbiam wszelkie błękitne kolorki, aktualnie też mam na pazurkach bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ostatnio gustuje w takich kolorach:)

      Usuń
  7. Piękny kolor! Cudownie wygląda na Twoich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak...nie mam dostępu do Delii, a ty znów mnie katujesz pokazując te cuda:) Wszystkie te kolory są śliczne. Idealne na lato.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne te kolory a niebieski obłędny:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Super są te kolory! Zastanawiałam się kiedyś na lakierami tej firmy, ale słyszałam, że szybko się zdzierają :(

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że lakierki Delii teraz rządzą na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kolor :) Do opalonych dłoni - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 154 i 157! - takich kolorów szukałam:) naprawdę cudnie wyglądają i na pewno na nie się zdecyduję. Ale się cieszę:D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.