17 kwietnia 2012

Lakierowo i wiosennie

Z pewnością moje ostanie zainteresowanie lakierami zmierza nieuchronnie w stronę uzależnienia. Tak to jednak się dzieje, kiedy się na blogerze przebywa. I Wy, kochane blogerki, zapewne świetnie mnie rozumiecie.


Moje nabytki lakierowe to głównie kolory jasne, wiosenne; niektóre stonowane, inne bardzo energetyczne.


Mała rodzinka Delii- kolory nr 95,154, 157,117. Pomarańczowy lakier już pokazałam na blogu {klik}.


Wibo nr 321, Eveline nr 363 i Vipera nr 813 (lakier na paznokciach prezentuje się tak{klik} .


Zieloności: Vipera Jumpy nr 165 i Vipera Belcanto nr 104.


Tak u mnie wygląda wiosna na paznokciach....


Pozdrawiam.


41 komentarzy:

  1. Piękne kolory, szczególnie ten fiolet z Delii.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolory - kuszące:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolory, skąd ja znam to uzależnienie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super lakiery, a u Ciebie już tak rozkwitnięte drzewa?szybko, u mnie niestety jeszcze nie ma nic:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wracałam z pracy oberwałam jedno drzewko.

      Usuń
  5. Masz racje, z kazdym kuszącym i pozytywnym postem pragnę kupować te kosmetyki i kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i właśnie, kuszą dziewczyny, ale kusisz też Ty tym postem ;) I pewnie ja też kuszę czasem, ale tak tylko troszeczkę :D Kolory piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem, czasem i ja jestem tym kusicielem:)

      Usuń
  7. Piękne te kolorki. Pokazuj na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo posty lakierowe się posypią:)

      Usuń
  8. ten mięstusek mnie zaciekawił. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolorki, mocno wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki fajny miętusek z Vipery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miętuskowy przepiękny:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak wiosennie:) Wszystkie lakiery piękna ale mięta mnie urzekła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czworaczki Delii wyglądają razem tak ładnie i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj ile pięknych nowych lakierów ! jestem ciekawa tego Belcanto z Vipery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowość. Inne kolory z tej serii też wyglądają świetnie.

      Usuń
  15. Ten CORAL to z Super-Pharm? Wydaje mi się, że tam je kiedyś widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Ja bardzo rzadko kupuję w Super-Pharm.

      Usuń
  16. Świetne kolorki faktycznie dzięki nim czuć wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne kolorki! Wiosna jak się patrzy! :]

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te kolory, trendy tejże wiosny przypadają mi do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, ten Vipera belcanto świetny jest. Musze zwrócić na niego uwagę przy kolejnych zakupach :) I te z Delii wszystkie piękne. Szkoda, że u mnie nigdzie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  20. aj zakochałam się w tych kolorach! :) Dziękuje za wsparcie i miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super te lakiery!!! Mam pytanko czy czasami wyrzucasz lakiery bo juz wyschły bo ja też mam ich duzo i niektóre stare trzymam bo tak mi głupio jakoś wyrzucać?
    Zapraszam na mojego bloga jola-green.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś już się nie nadaje do użytku, to wyrzucam.

      Usuń
  22. Znów "przez" Ciebie szukałam lakieru Delia nr 117 :D Kupiłam miętkę, ale numer wcześniejszą niż Ty masz. W kolejnej gazetce Superpharm będą lakiery Delia 6 zł za 2 sztuki i znów się pewnie obkupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do SuperPharm nie zaglądam, zupełnie mi tam nie po drodze. A też chciałam kupić inne odcienie z tej nowej serii Delii, ale już się nie załapałam, bo wykupione:(

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.