26 maja 2012

Oliwkowa maska do rąk *Ziaja*


Na wysuszone dłonie i zniszczone paznokcie

Oliwkowa maska do rąk i paznokci
Naturalna odżywka skóry
*Ziaja*


Kupiłam maskę już dość dawno temu i jakoś mi nie idzie jej używanie. Tak samo jak oliwkowy płyn micelarny, tak i ta maska nie powaliła mnie na kolana. 

Pojemność: 75 ml
Cena: 6,75 zł

Sposób użycia:


Skład:


Kosmetyk ten ma bardzo tłustą i lepką konsystencję, dość trudno go wsmarować w skórę. Pozostaje bowiem taką  warstwą na skórze- ciężką, tłustą, klejąca; prawie zupełnie się nie wchłania. I to by w zasadzie nie było oczywiście nic złego, bo to przecież maska, bo przecież powinna być nałożona w większej ilości, aby dłonie dobrze natłuścić, odżywić i ochronić. Problem jednak polega na tym, że ona zupełnie rąk nie regeneruje, nie natłuszcza, nie odżywia. Nie wzmacnia paznokci, nie odżywia skórek- właściwie nie ma efektu po jej zastosowaniu. Trzymałam ją na dłoniach  nawet całą noc, ale efektów lepszych niż po zastosowaniu zwykłego kremu do rąk po prostu nie było. A jeśli efektów nie ma, to po co ją stosować? Wolę w takim razie skorzystać ze zwykłego kremu i nie męczyć się całą noc z tym tłustym świństewkiem na dłoniach. Może spróbuję zużyć na stopy...

Coś ostatnio nie ma szczęścia do produktów marki Ziaja. Czy to te kosmetyki są "be", czy ja po prostu jestem bardzo wybredna?

Pozdrawiam.


28 komentarzy:

  1. spodziewałam się czegoś lepszego

    OdpowiedzUsuń
  2. mam dokładnie takie samo zdanie na jej temat ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie czułam nigdy potrzeby stosowania maski na dłonie. Wolę już wysmarować je maścią z wit. A lub zwykłym tłustym kremem Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lub masłem Shea.. O to są najwidoczniej najlepsze metody:)

      Usuń
  4. Z tej serii miałam mam krem do rąk, i powiem ci szczerzę że je st bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że się klei, może powinno się ją po jakimś czasie zmyć to wtedy nie odczuło by się dyskomfortu lepkich i klejących rąk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się oczywiście zmywa po jakimś czasie, bo normalnie z nią na dłoniach to się funkcjonować nie da.

      Usuń
  6. Nie powiedzialabym, ze ich kosmetyki sa 'be', ale jak to mowia: szalu nie ma.
    Nie lubie, nie znosze miec tlustych rak. Na stopach wytrzymam duzo, ale rece wole miec suche niz tluste.

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm ja ją nakładałam na noc, a potem zakładałam bawełniane rękawiczki, więc lepkość mi nie przeszkadzała ;)
    ale faktycznie nie nawilżała w żaden spektakularny sposób, raczej jak zwykły krem

    OdpowiedzUsuń
  8. Maska jest średnia, a jej zapach mnie strasznie drażni. Bardzo lubię ziaję, ale akurat seria oliwkowa do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ten zapach jest neutralny, ale faktycznie może być uciążliwy, bo długo go czuć.

      Usuń
  9. bardzo przydatny post;)ja miałam ten krem, ale musiałam go zamienić na mniej tłusty. pozdrawiam i zapraszam na konkurs a do wygrania pierscionek;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też jakoś nie zachwycają produkty Ziajki. Często trafiam na buble.

    OdpowiedzUsuń
  11. jako maskę używam nielubianych balsamów, kremów do rąk lub do twarzy, nakładam grubą warstwę i zakładam rękawiczki, potem nadmiar zmywam wodą, tej maski nie próbowałam i raczej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie lubię oliwkowej serii Ziai. Miałam krem do twarzy, ten lekki w białym opakowaniu i cieższy w zielonym i oba mi nie podpasowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam jeszcze micel z tej serii, też nic specjalnego.

      Usuń
  13. Jeszcze nie używałam masek do rąk,ja zazwyczaj nakładam oliwkę lub treściwy balsam i mi to wystarczy:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam dziwne wrażenie, że Ziaja się opuściła.Kiedyś ich lubiłam ale ostatnimi czasy idą w ilość a nie jakość.Zobacz ile produktów wypuszczają na rynek.
    Tej maski akurat nie miałam i szczerze mówiąc jakoś mnie nie ciągnie.Szczególnie po Twojej recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  15. no szkoda, że się maska nie spisała. Ja nawet nigdy nie używałam tego rodzaju produktów, opieram się na zwykłych kremach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z ziają już tak jest, że większość produktów neutralnych, trochę perełek, trochę bubli :( Lepiej szukać po opiniach w internecie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam oliwkowy krem do rąk z Ziaji i również nie powalił na kolana...

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie większość serii oliwkowej jest kiepska...

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten produkt w wersji ''odżywczej'' i jak na razie moje wrażenia są podobne... Ale muszę jeszcze trochę poużywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też sie zupełnie nie sprawdziła ta maska :(
    Ręce strasznie były po niej klejące

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.