31 lipca 2012

Z Biedronki... kosmetyki *Bell*

Trudno było się nie skusić na zakupy w Biedronce, na swoje usprawiedliwienie dodam tylko, że ograniczyłam się do minimum. 
Kosmetyki Bell mają swój własny stand (tak to się chyba fachowo nazywa), nie może jakiś efektowny, ale dobrze widoczny. Ceny są atrakcyjne, kosmetyki są świetnie zapakowane. Nic tylko kupować!


Błyszczyk do ust Air Flow
cena: 7,99 zł



Puder brązująco- rozświetlający do twarzy i ciała
cena 11,99 zł


Lakier do paznokci Air Flow
cena:5,99 zł

Push Up Mascara
cena:9,99 zł

Tusz zapakowany jest w blister, szczotka jest oddzielnie i świetnie ją widać. 


A Wy już byłyście w Biedronce po kosmetyki Bell? 

Pozdrawiam.


88 komentarzy:

  1. Podoba mi się, że maskara jest w ten sposób zapakowana: nie dość, że w kartoniku trudnym do otworzenia przez wścibskich macaczy to jeszcze szczoteczka oddzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam pisać o opakowaniach własnie:D

      szkoda,że nie będę w miescie, kupiłabym wkoncu lakier bella;/

      Usuń
    2. Te opakowania są genialne, wszystkie firmy powinny rozważyć taki sposób zabezpieczania kosmetyków!

      Usuń
  2. strasznie mam ochote na sprobowanie tego blyszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę się wybrać do Biedronki :)) podoba mi się kolor błyszczyka, a i na tusz się chyba skuszę :) fajnie, że są tak zapakowane, przynajmniej są szanse na zakup niezmacanego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępne są trzy rodzaje tuszy do rzęs, błyszczyk jest faktycznie uroczy i to on jako pierwszy trafił do koszyka:)

      Usuń
    2. a jest może taki w miarę kryjący? w sensie widać na ustach, że to pomarańczowy kolor?:))

      Usuń
    3. Tak, kolor w moim odczuciu jest dość widoczny, choć cały czas widać, że to błyszczyk, nie pomadka. Ma trochę specyficzny zapach i piszczy przy zakręcaniu!

      Usuń
  4. bardzo dobrze, że kosmetyki są zapakowane:) czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miały być od jutra! No to robię obiad i lecę do biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ja też się szykowałam na jutro, ale już wczoraj widziałam na jednym blogu zakupy z Biedronki, więc dziś się wybrałam.

      Usuń
    2. Poleciałam do biedronki, obeszłam dookoła ze 3 razy ale u mnie jeszcze nie ma buuuuu :(
      Jutro pójde już z rana jak niczego nie będzie to zaatakuje jakiegoś pracownika haha ;D

      Usuń
  6. Fajna fotka..taka wakacyjna
    Muszę do was zaapelować, abyście mi nie wykupiły wszystkiego bo dopiero dojadę jutro do biedrony...a mam ochotę właśnie na ten pomarańczowy błyszczyk i koniecznie daj znać jakie są pierwsze wrażenia tego tuszu..szczota wygląda przyzwoicie. no pewnie na miejscu okaże się, że wyniosę cały stend na plecach..hehe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście ten stand jest nieduży, na pewno dasz radę go na plecki zarzucić:)

      Usuń
  7. Ach, tyle osób kusi. Pokazałabyś ten lakier niedługo na blogu? Mam na niego ochotę :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jasne... Dziś zabiorę się za malowanie:)

      Usuń
  8. No proszę, skoro kosmetyki już są to i ja się dzisiaj wybiorę po lakier :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie, że wszystko jest zapakowane w blister, mamy pewność, że nikt nie otwierał przed nami; ja się dopiero jutro do biedronki wybieram

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, muszę się wybrać do mojej Biedronki, uwielbiam takie okazje ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że są tak zapakowane, przynajmniej wiem, że nikt w nich nie grzebał. Muszę się przejść do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. myślałam, że od jutra :D chyba zaraz pobiegnę do Biedronki, bo wykupią mi to co chcę kupić ! na jednej rzeczy się nie skończy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej Biedronce jakoś nie widziałam zainteresowania, a może po prostu dzikie tłumy szykują się na jutro:)

      Usuń
    2. byłam dzisiaj to widziałam panią chodzącą z cenami, ale kosmetyków z Bell nie widziałam, mam nadzieję, że będę już jutro i wiele innych :D

      Usuń
    3. Widzisz, Biedronka Biedronce nierówna.

      Usuń
  13. Bardzo fajnie że są tak zapakowane, niestety ja dzisiaj byłam w Biedronce ale jeszcze nie było tych rzeczy. Więc już ich nie kupię ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie, jak długo te kosmetyki będą w Biedronkach, może się jeszcze na coś załapiesz.

      Usuń
  14. Już się szykuję na zakupy, tyle, że u mnie jeszcze ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, w Biedronce Bell.. Ale zaskoczenie :) Może zajrzę ;-) W końcu moje miasto ma 11 Biedronek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja myślałam że to od jutra...

    OdpowiedzUsuń
  17. o to juz weszło to ?!! Trzeba jak najprędzel lecieć do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Blistryyyyyyyyyyyyy... Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecież ta promocja ma obowiązywać od jutra. Hmm chyba przejdę się do biedronki, może u mnie też już są dzisiaj, bo jutro to mi wszystko wykupią, a chcę zapolować na kilka upatrzonych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kosmetyki kupiłaś :) Muszę pojechać jutro do Biedronki, tylko ciekawe czy u nas będą. Ten błyszczyk do ust mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne ceny, błyszczyk z wielką chęcią przygarnęłabym, piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nawet przyzwoicie wygląda na ustach.

      Usuń
    2. Gęsty jest, czy raczej z tych rzadkich?

      Usuń
    3. Dość gęsty, lekko klejący. Ale równo i ładnie się nakłada.

      Usuń
    4. O to taki jak lubię, dzięki!

      Usuń
  22. Kochana mogłabyś pokazać jak ten pomarańczowy błyszczyk wygląda na ustach :)???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, postaram się w miarę szybko.

      Usuń
  23. Śliczny ten błyszczyk! :)
    Również zastanawiam się jak wygląda na ustach..

    OdpowiedzUsuń
  24. ja idę jutro polować na róż :D

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie dziś rano jeszcze nie było, ale jutro nie omieszkam dokładnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już pierwsze zakupy zrobiłam wczoraj. Ale jeszcze się na pewno na coś skuszę. Co myślisz o błyszczyku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty mnie pokusiłaś i dziś pobiegłam do Biedronki! Błyszczyk nawet całkiem fajny, tylko zapach trochę dziwny.

      Usuń
    2. Hm. Mój nie pachnie (choć mam mały katar i może nie czuję). Za to daje fajny efekt i ma ładne drobinki. Cieszę się, że udało Ci się kupić coś fajnego :D

      Usuń
    3. Ja jestem dość wrażliwa na zapachy pomadek i błyszczyków, mało które przyjemnie dla mnie pachną. Wszyscy na przykład zachwalają zapachy nowych pomadek Celii, dla mnie one są niezbyt przyjemne.

      Usuń
  27. Udane zakupy :) Fajnie, że pakowane w blistry. Jutro zajrzę do mojej Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ostatnio przeliczała konkurencję i w moim mieście jest 39 Biedronek więc się rozczaruję jak mi nic nie zostanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością uda Ci się coś kupić:)

      Usuń
  29. pamiętam, kiedy Bell był kompletnie nieosiągalny..

    OdpowiedzUsuń
  30. Kosmetyki Bell średnio przyciągają moją uwagę... Może kiedyś skuszę się na jakiś lakier..

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę do biedrony lecieć szkoda że terminu nie dotrzymali miało być o 1.08;/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bronzer wygląda ciekawie - myślałam, że będą bardziej pomarańczowe. Ja również poluję na kilka rzeczy, jednak dziś w jednej z Biedronek w moim mieście nic jeszcze nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wygląda ładnie, ale wypada na twarzy dość jasno. Mogłam wziąć ten ciemniejszy, podzielony pół na pół z jaśniejszym.

      Usuń
  33. Portfel w dłoń i biegnę jutro do biedronki! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mogę się doczekać wizyty w Biedronce:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze w Biedronce nie byłam.
    Ale się wybiorę oczywiście.
    Mam zamiar poszukać dla siebie jakiegoś fajnego lakieru do paznokci.
    Chciałabym też kupić jakiś cień do powiek, też miały być w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cienie też są; ale że ja jestem fanką cieni Inglota, średnio mnie one zainteresowały.

      Usuń
  36. Fajne.Oj kusisz:)Muszę się wybrac do B. bo błyszczyki lakiery mi sie podobają.No i bardzo podoba mi się ten pomysł z pakowaniem kosmetyków.Wszyscy producenci powinni tak robić.

    OdpowiedzUsuń
  37. WOW, prawie jak w Ameryce ;D wreszcie szczota oddzielnie :) i w pudełku, i nikt nie będzie macał :) UWIELBIAM TO !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ameryka w Biedronce! No proszę, aż się wierzyć nie chce:)

      Usuń
    2. hee ale Polak potrafi, więc i Ameryka mu nie straszna!

      Usuń
  38. Ja jutro planuje napad na Biedronke!

    OdpowiedzUsuń
  39. ten lakier wygląda genialnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Już są?!:-O A miały być dostępne dopiero od jutra:-/ Może jeszcze coś dla mnie zostało:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jutro lecę po błyszczyk i lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie bym zaszalała i kupiła, ale chyba skuszę się tylko na najpotrzebniejsze rzeczy.. no, może + jeden błyszczyk:D

    OdpowiedzUsuń
  43. byłam sprawdzić w mojej jeszcze nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  44. blyszczyk fantastyczny...czemu w Wiedniu nie ma Biedronki ...

    OdpowiedzUsuń
  45. Widziałam całą "gablotkę" w biedronce. Dobry pomysł z kartonikami ;) I ceny tez fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  46. planuje kupić lakiery i róż, ale w mojej biedronce jeszcze nie ma produktów bell

    OdpowiedzUsuń
  47. fajne, ja po Bell nie idę, ale Bielendę

    OdpowiedzUsuń
  48. W Biedronce jeszcze nie byłam, ale może się wybiorę. :)
    Ten tusz do rzęs mnie przyciąga. Lubię takie szczoteczki.

    Zapraszam: http://cosmeticsandadvice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Bell w biedronce ! Kocham to !

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny kolor lakieru i błyszczyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. ja tylko wzięłam pomadkę z bell

    OdpowiedzUsuń
  52. super są zapakowane:] bardzo mi się ten sposób podoba. W mojej biedronce jeszcze nie było ale muszę niedługo iść sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  53. Rzeczywiście - opakowania super przynajmniej wiadomo, że nikt ich nie otwierał przed nami! Ja skusiłam się tylko na naturalną pomadkę do ust i róż do policzków w najjaśniejszym kolorku - daje ładne satynowe wykończenie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Z jednej strony opakowania - pomysł fajny, bo wiadomo, że nikt nie otwierał produktu, ale z drugiej... wydaje mi się, że produkcja bezsensownych śmieci... No, już koniec tych rozważań ;) Błyszczyk mimo wszystko pewnie przygarnę, o ile znajdę :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.