29 września 2012

Bambini... od Vipery

Witam,
mam nadzieję, że nie zanudzę Was kolejnym lakierem do paznokci. Zdjęcia zrobiłam wczoraj, a post miał być moim zapasem na przyszły tydzień (bo znowu szykuje się urwanie głowy), nie mogłam jednak czekać i zdecydowałam, że pójdzie na pierwszy ogień. Czyż ten kolor nie jest cudny!


Lakier do paznokci
Bambini
nr 31
*Vipera*

Pojemność: 5ml
Cena: 4 zł


Kolor, no cóż- jak dla mnie idealny!  Kocham czerwień, a ten lakier upodobałam sobie szczególnie, bo jest świetny nie tylko w kwestii koloru. 


Lakier pięknie i równo się nakłada, zero smug, ani jednego bąbelka;idealna, gładka, błyszcząca tafla. W dodatku schnie całkiem szybko i trzyma się na paznokciach nawet trzy dni (jak dla mnie to całkiem sporo). Krycie wspaniałe, po jednej warstwie można już spokojnie zaprzestać malowania, drugą warstwę dołożą perfekcjonistki.


 Butelka jest mała, dzięki temu jest szansa, że zużyję w końcu jakiś lakier do samego dna. Wybór kolorystyczny naprawdę ogromny, stojąc w drogerii przed tymi lakierami miałam ochotę zabrać do domu absolutnie wszystkie!


Lakier cudo! Zresztą, na zdjęciach widać jego urok w całej okazałości:)

Pozdrawiam.



59 komentarzy:

  1. Kolor jest przepiękny!
    Już zapisałam numerek.
    Hmmm, tylko dla mnie to nie jest czerwień ;)
    Bardziej coś w różu lub jasnej malince, może arbuz ? ')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, klasyczna czerwień to nie jest, ma tony maliny i różu. I to właśnie jest bardzo interesujące w tym kolorze:)

      Usuń
  2. Kolor cudny !!:)
    Taki malinowo - różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor idealny! A jakie ma piękne wykończenie! Zapisałam już w głowie jego numer, mam nadzieję, że go gdzieś dostanę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek a kształt Twoich paznokci mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja mam wiele zastrzeżeń do mojego kształtu paznokci, ale jest mi miło, że Tobie się podoba:)

      Usuń
  5. Prześliczny kolor. Słodziak, bardzo milutki! I te pazurki, ach pozazdrościć...

    PS. Z figlarnym uśmiechem informuję, że zostałaś otagowana :) Zapraszam do zabawy...
    http://martafigluje.blogspot.com/2012/09/tag-kosmetyczne-porzadki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zechcesz się przyłączyć...
      Miłego weekendu :)

      Usuń
    2. Już powoli zaglądam w te wszystkie koszyczki wypchane po brzegi.

      Usuń
  6. Kolorek kojarzący się z wakacjami mmm ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek, choć mam już dwa podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam 2 lakiery z tej serii a na pewno kupię więcej bo są cudowne:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę się w inne zaopatrzyć.

      Usuń
  9. mam z tej serii zieleń i bardzo ją lubię :) jak za taką cenę są to naprawdę niezłe lakiery

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor ! Jeśli tylko znajdę go w jakiejś drogerii od razu kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drogerii, w której kupuje najczęściej, te lakiery znikają bardzo szybko:)

      Usuń
    2. Ooo, mam nadzieję, że w mojej nie tak szybko :) Przy okazji zapraszam po odbiór nagrody :) http://silver797.blogspot.com/2012/09/nowe-zdobycze-i-so-sweet-blog-award.html

      Usuń
  11. Nie mam jeszcze żadnego lakieru Vipery. Jednak ta seria ma tak małe buteleczki, że całkiem możliwe, że się skuszę na jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki ładny kolor! miałam ostatnio w ręce te lakiery ale ostatecznie nie wziełam żadnego. Będę pamiętać o tym numerku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. VIPERA cudo ! TAKI MALINOWY FAJNY KOLOR :) z tego co wiem to nawet trwały i długo się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę porządny lakier. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny odcień;) podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały kolor! przepięknie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny;-) Uwielbiam takie odcienie;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Vipera ^^ mają ładne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny kolor. Bardzo w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kolor :) Bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor jest bardzo interesujący. Niestety ja nie mam dostępu do stoisk Vipery.. a jeśli juz widzę jej lakiery to w baaaardzo okrojonej wersji..

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna czerwień. Świetnie prezentuje się na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przyjemny kolor. Lubie lakiery w małych buteleczkach ☺

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny kolor, muszę się za nimi rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadza się, jest zdecydowanie cudny! Trochę jak maliny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ma tony malinowe:) Świetny kolor:)

      Usuń
  26. Chcę go...jeśli kolor jest identyczny jak na fotkach to to jest to czego długo szukałam. A cena i cała masa innych zalet jakie opisałaś...oj szybciutko wpisuję na listę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor w rzeczywistości taki jest. Może w słońcu wypada bardziej czerwono:)

      Usuń
  27. Och, czemuz dopiero o nim piszesz, a wczoraj robiłam zaopatrzonko na stoisku Vipery, jest piękny, całe lato szukałam takiego kolorku

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kolor ale Twoje pazurki jeszcze piękniejsze, idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  29. kocham się w takich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Twój aparat nie złapał ostrości, a szkoda, bo kolor trochę "rozmazany" :< Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam problem z fotografowaniem z bliska, muszę tę sztukę jeszcze opanować:)Ale wszystko przede mną:)

      Usuń
  31. Ale ślicznota! <3 Hmm, czemu ja jeszcze nie mam nic z Vipery no...

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczny, jak gdzieś się na niego natknę to pewnie wezmę go ze sobą;)

    OdpowiedzUsuń
  33. oj jest to cudowny kolorek oj jest ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapraszam na konkurs ♥ REVLON

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać, jak się spisał:)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.