16 września 2012

Co jest w mojej torebce ?

Witam,
oto moja nowa miłość- torebka z Mohito! A jak jest urocza torebka, to trzeba pokazać jej zawartość. Wiem, to okropnie próżne, ale nie mogę się powstrzymać*)


Kupiłam ją wykorzystując kupon rabatowy z Hot, kosztowała 103,99.  


 Torebka składa się w zasadzie z dwóch torebek, w środku doczepiony jest  worek na zamek. 

A w worku kryją się: 

 * klucze do mieszkania, chusteczki higieniczne, gumy do żucia;



 * krem do rąk (kosmetykipolskie.com) szczotka do włosów i spinki- nie są moje, tylko mojej córki. Zakładamy je w domu, w samochodzie już zazwyczaj lądują w mojej torbie;


*kosmetyczka, portfel, telefon, klucze do pracy;

 A w kosmetyczce:
puder bambusowy przesypany do opakowaniu po pudrze Inglota, pomadki i błyszczyk z Bell (kosmetykipolskie.com), chusteczki nawilżane i bibułki matujące ( te z Perfecty dostałam od sklepu kosmetykipolskie.com i przyznaję, że są naprawdę wygodne w użyciu. Wcześniej korzystałam z bibułek Inglota, które wydawały mi się bezkonkurencyjne), patyczki higieniczne, gumki do włosów i mały zestaw do szycia;





A tak torebka prezentuje się na mnie:


Pisałam, że będę Was raczyć moimi ulubionymi zestawami, więc jest kolejny. 

torebka: Mohito (103,99 zł)
buty: CCC (79,90 zł)
spodnie: Mohito: (111,99 zł)
apaszka: Reserved (31,20 zł)
top: House (14,99 zł)
sweterek: SH (3 zł)
bransoletka: Mohito (14,99 zł)


Pozdrawiam. 



48 komentarzy:

  1. Torebka jest przepiękna!
    I zawartość raczej typowa dla kobiety :)

    Swoją drogą, nigdzie nie mogę znaleźć tych bibułek z Perfecty.
    Bardzo podoba mi się forma ich użytkowania i pomysł opakowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam je od sklepu kosmetykipolskie.com i też wcześniej się z nimi nie spotkałam w drogerii. Na stronie tego sklepu kosztują coś ponad 13 zł
      Opakowanie sprawdza się rewelacyjnie, a ilość bibułki jest zaskakująca:)

      Usuń
  2. Też mnie zauroczyła ta torebka w Mohito ale cenna mnie lekko odstraszyła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego poczekałam na rabat, już od sierpnia ostrzyłam na nią pazurki. Pewnie w okresie przecen będzie jeszcze tańsza, bo wtedy torby Mohito kosztują ok. 70 zł, ale bałam się, że mi ją ktoś sprzątnie sprzed nosa.

      Usuń
  3. Oj... na waszym tle dziewczyny wypadam blado, bo ani kosmetyków u mnie w torbie, ani zbędnych bibelotów poza dokumentami, kluczami i portfelem, a co zabawne nie odczuwam żadnego dyskomfortu przy ich braku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem niestety uzależniona od mocno napakowanej torby:)

      Usuń
  4. Śliczna ta torebka, wcale się nie dziwię, że koniecznie chciałaś się pochwalić (i nią i zawartością hihi) :) Ja od niedawna też mam nową, ale jej zawartość praktycznie w ogóle się nie zmienia od momentu, kiedy ostatni raz robiłam na blogu taki post. Telefony mamy identyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zawartość też zazwyczaj podobna, tylko pomadki zmieniam i może markę gum:)
      A telefon przyznam już mnie trochę irytuje:(

      Usuń
  5. torebka jest śliczna :) zresztą wszystkie torby Mohito są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest idealna torebka dla mnie <3
    Do szkoły w sam raz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna torebka i świetne buty, wogule fajny zestaw ubraniowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie najbardziej się podoba Twoja chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta torba! Co do Mohito, to z tym sklepem mam tak, że u kogoś często widzę coś fajnego właśnie stamtąd (patrz Twoja torba :)), a sama chyba nigdy tam nic nie znalazłam, nie mam pojęcia czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielka i pojemna, czy idealna na moje potrzeby. I do tego jest naprawdę bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczna ta torebka :) i chusta tez jest bardzo ladna :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. tyle rzeczy i wszystko przydatne :D a torebka to cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa torebka i zawartość, sama myślałam, nad zrobieniem takiego posta, ale doszłam do wniosku, że praktycznie nic w niej nie mam:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna ta torebka :) aaa ale bransoletka! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza bransoletka, a torby 2w1 są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dorotka pisałaś już może o tej pomadce z Melisy? Dobra jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jakoś nie było jeszcze okazji. Pomadka jest raczej przeciętna:)

      Usuń
  17. podoba mi się torebka:) zarówno jej wygląd jak i zawartość;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna torebka :) muszę koniecznie rozejrzeć się za tymi bibułkami matującymi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boska torebka ;)
    Dostałaś słodkie wyróżnienie http://lexiflexi2323.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Pojemna torebka :) i do tego bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna torebka, buciki również straszliwie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Torba super, zestaw również :)

    OdpowiedzUsuń
  23. torebka świetna i piękna figura

    OdpowiedzUsuń
  24. zakochałam się w tej cudnej bransoletce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna torebka. Lubię takie duże, gdzie się wszystko mieści :) Zawartość mojej torebki jest bardzo podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy tylko ja się ubieram jak zwariowany wariat :P ? A wszystkie inne blogerki są eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna torebka :)
    Trzymasz w niej same niezbędne rzeczy bez niepotrzebnego dźwigania:) Prawidłowo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dawno temu kupowałaś torebkę? Jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponad tydzień temu, z pewnością są jeszcze dostępne:)

      Usuń
  29. Torebka jest obłędnie piękna :)!

    OdpowiedzUsuń
  30. o jaka śliczna torebka ! zawartość obejrzałam z ciekawością

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka fajna, i co najważniejsze pojemna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Strasznie lubię takie posty, a torebka bardzo mi się podoba! :) W moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz świetną figurę :) Chciałam tę torebkę (piękna!), ale ostatecznie zamierzam kupić inną :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.