23 września 2012

Delia Coral nr 79

Witam Was w bardzo czekoladowym nastroju. Wszystko za sprawą lakieru

Delia Coral Prosilk
nr 79.


Pojemność:10 ml
Cena: 5zł
Dawno nie sięgałam po te lakiery, a mam ich sporą ilość. Muszę częściej z nich korzystać, bo są rewelacyjne. Już zapomniałam, jak cudownie się je nakłada, jak pięknie błyszczą. A wybór kolorów naprawdę bogaty.


Lakiery Delii są naprawdę godne polecenia i o ile seria pastelowych kolorów jest słabo kryjąca, o tyle wszelkie ciemne odcienie są bardzo dobre. 




Pozostałe odcienie moich ulubionych lakierów na jesień znajdziecie w tym poście (klik).

Pozdrawiam.





60 komentarzy:

  1. No proszę!
    A ja tak się naszukałam lakieru w kolorze czekolady.
    Nie wiedziałam, że Delia ma takowy w swoim asortymencie.
    I kupiłam 2 odcienie czekolady z Miyo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisałam numerek i kupię, oczywiście.
      Kolor jest przepiękny.

      Usuń
    2. Bardzo go lubię:) Ostatnio mam szał na kolor brązowy, wczoraj kupiłam talerze i kubki w takim odcieniu:)

      Usuń
  2. Lubię brązy na paznokciach :) Mam taki z Mollona, z serii Matt Beauty, ale matowy to nie jest, ale i tak piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja od dłuższego czasu poszukuję czegoś matowego:)

      Usuń
  3. Też lubię lakier Delii, są porządne i niedrogie. Bardzo lubię takie czekoladowe brązy na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lakiery Delii są bardzo dobre. Uwielbiam je:)

      Usuń
  4. bardzo lubie takie ciemne brazy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny jesienny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z Delii tylko jeden lakier, jasny co prawda, ale genialny i też nieźle kryjący. Ten Twój bardzo ładny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie lakierów Delii najwięcej, bardzo je lubię.

      Usuń
  7. Ale pięknie wyglądają!:)
    Widzę, że dobrze kryją i pięknie błyszczą!:)
    Muszę upolować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, połysk piękny. I to bez żadnego lakieru nawierzchniowego:)

      Usuń
  8. Bardzo ładny kolor, idealny na tą porę roku i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ohh.. piękny *.* na jesień jak znalazł :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny kolor *_*! Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda na bardzo ciemny, ale podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest ciemny... to najbardziej w nim lubię.

      Usuń
  12. Coral się nazywa, a ja powiedziałabym: czekolada. Super głębia, podoba mi się, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekolada jak się patrzy.. i to taka wysokoprocentowa:)

      Usuń
  13. świetna czekolada z niego, kuszący ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubiłam lakierów Delii Coral i już wiem dlaczego - mam same pastele, przez to krycie jest kiepskie i zabawy z nimi dużo ;)
    Muszę kupić jakiś ciemniejszy kolor na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczynałam od ciemnych kolorów, a pastele były dla mnie ogromnym rozczarowaniem:(

      Usuń
  15. Bardzo ładny kolorek:) (opiniemoje.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam jeden lakier z tej serii i nie polubiłam go. To był taki migoczący turkus.

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak, pastelowe odcienie są fatalnie kryjące.. Mam pastelowy żółty i nie mam do niego cierpliwości.. 3 warstwy to za mało ;/

    Radicalem też spryskuję włosy na noc..chyba, że już siły nie mam..no to odpuszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor :) Chyba kupię sobie ten lakier, bo jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolor. Podobają mi się brązy na paznokciach ale nie wiem czemu tylko u kogoś ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, zostałaś wyróżniona babeczką na moim blogu ;)
    http://lojotokowaglowa.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękny kolor! muszę taki mieć na jesień!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie się prezentuje, choć brązy na paznokciach są jakieś takie smutne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Delia ładne ma kolorki i każdy chciałoby się mieć, ale jakoś po pomalowaniu już nie chce mi się do nich wracać. Ten brąz jest bardzo ładny, ale na moje skromne płytki za ciemny:(

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny kolor! kolejny plus jesieni...

    OdpowiedzUsuń
  25. mniam :) aż mi narobiłaś ochoty na gorzką czekoladę
    lakier pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  26. mam jeden lakier z tej serii i bardzo mi służy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wooooow co za odcien ! przesliczny ;D jestem nim tak zauroczona ze leci na moja wish liste ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny czekoaldowy brąz :)
    Turkus, który od Ciebie dostałam jest moim ulubionym turkusowym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.