27 września 2012

Magnetic Nail Polish *Lovely*

Witam!
I jest gwiazda!


A wszystko za sprawą niewielkiego magnesu Wibo.


Magnetyczne lakiery do paznokci
*Lovely* *Wibo*


 
Dziś kolor nr 03.

Lakiery są łatwe w obsłudze, dość szybko wysychają i nie smużą za mocno. Przy metalicznym wykończeniu jest to bardzo istotne. 

Efekt jest oczywiście kwestią gustu. Jednym będzie się podobał, innym nie. Ja sama nie jestem w pełni przekonana do takich paznokci i chyba wolę kolor nr 01, bo jest bardziej subtelny. Ale ten zostawiam sobie na inny post:)



I co myślicie o wzorze w kształcie gwiazdy? Podoba się Wam?

Pozdrawiam.


46 komentarzy:

  1. Lubię magnetyczne do stempli, bo jakoś te wzory magnesowe jeszcze do mnie nie przemówiły :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. wzor gwiazdki ciekawy, kolor.. jakis nie przekonujacy.. zapraszam na moje blogowe rozdanie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak średnio mi się spodobał...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy efekt, kojarzy mi się z gwiazdą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam takiego magnetycznego lakieru. Mimo świetnego efektu nie kupię takiego - wolę zwykłe emalie i z nimi kombinować kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek piękny ! jednak te magnetyczne lakiery nie przemawiają do mnie w ogóle :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci to wyszło...jeszcze nigdy nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Jestem w szoku, jak można zaszaleć z tymi magnetycznymi wzorami ;) Fajnie Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorotka, a napisz jaki jaki olej i masło sobie wcierasz w ręce. Taki normalny spożywczy??? Naprawdę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A lakierek to mnie uderzył swoim błyskiem!;)

      Usuń
  10. Wibo i Lovely to jedna firma? Podoba mi się jak wyszło, ale jednak bez wrażenia wow.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm, nie bardzo mi się podoba końcowy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  12. hmmmmmmmmmmmmmm trochę mi się podoba trochę nie :D
    Chyba wolę paski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba jednak kupię magnes tworzący paski:)

      Usuń
  13. Ale świetne efekty! Przyznam, że już dawno nie widziałam tak ślicznych magnetycznych wzorków. Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten lakier naprawdę tak się błyszczy, z jakimś fleszem zdjęcie robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bez flesza. Lakier rzeczywiście tak się błyszczy:)

      Usuń
  15. Powiem szczerze, że wiedziałam o istnieniu czegoś takiego, więc z niecierpliwością czekałam na recenzję. Fajny efekt, jak dla mnie raczej nie na co dzień. Chociaż... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ten efekt na paznokciach ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wygląda :) Ja ciągle czuję wielkie ubolewanie że nie mogę teraz malowac paznokci przez pracę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze pozostają dni wolne i weekendy:)

      Usuń
  18. Mam go tylko w wersji w paski, gwiazdę za to mam z GR i trochę gorzej wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się ! Muszę sie rozejrzeć za tymi lakierami! bombowy efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie to wygląda, miałam kiedyś magnetyczny z quiz, super zabawa

    OdpowiedzUsuń
  21. oo ! świetne, chyba się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt jest super, świetnie wyglądają pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie te lakiery na magnes jakoś nie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja gwiazdkowego magnesu jeszcze nie miałam, a efekt trzeba przyznać zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam taki sam lakier i do tego magnes tworzący paski,chyba wolę taki;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem zachwycona, o taki wzór mi chodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten sam lakier, tylko magnes inny :) super!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny efekt!
    Bardzo mi się podoba.. Muszę zainwestować w ten lakierek w takim razie :)
    Ślicznie się prezentuje ta gwiazdka, a kolory kojarzą mi się z galaxy :]

    OdpowiedzUsuń
  29. oooo wooooow ale efekciarskie pazurki :D:D
    piękne wyszło!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. dla mnie wyglada ekstra :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.