25 września 2012

Moje Wibo...

Witam.
Jeszcze nie miałam okazji pochwalić się Wam, że zostałam Ambasadorką marki Wibo.


Jest to dla mnie miłe wyróżnienie i cieszę się ogromnie, że mój blog został zauważony pośród tak ogromnej ilości zgłoszeń. 

A żeby post był czymś więcej niż tylko informacją o "ambasadorowaniu", pokażę Wam mój niewielki zbiór kosmetyków Wibo właśnie. 



Paleta cieni rozświetlających Lovely nr 2- cienie są rzeczywiście mocno świetliste. Niebieskości używam w ograniczonej ilości, zazwyczaj w formie kreski.


Cienie rozświetlające Terra Cotta- świetne połączenie kolorystyczne trzech cieni.


Cienie z jedwabiem i wit. E nr 3- brązy na co dzień, pigmentacja ciut słaba, ale można coś zmalować. 


Moje ukochane linery: granatowy, brązowy i czarny. Wszystkie świetne!

Liner żelowy 03 granatowy- mimo niewielkich problemów z aplikacją,  dość często używam. Cudny kolor. 



Arsenał lakierów:)

I stosunkowo najnowszy nabytek- lakiery Lovely magnetyczne. Musze się zebrać i pokazać Wam wzór gwiazdy. 

Obecnie jest tego tyle. Zasadnicza większość lakierów i linery już na blogu się pojawiły, cienie jeszcze nie.  Zobaczymy, czym Wibo zaskoczy swoje Ambasadorki. Już nie mogę się doczekać na pierwszy WiboBox.

Pozdrawiam.




52 komentarze:

  1. Gratulacje :) Sporo masz tych kosmetyków z wibo.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja powiem tak ja ich nie lubię tzn osób piszących bloga bo usuwają komentarze, które im nie pasują - przez to zniechęcili mnie do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nieładnie, tez nie lubię takich posunięć.

      Usuń
  3. Gratuluję współpracy :)
    To zawsze możliwość poznania czegoś nowego. U mnie jakoś bidnie z kosmetykami Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o Wibo to uwielbiam tusz do rzęs w tym zielonym opakowaniu. No i lakiery, ale nie wszystkie. Zależy od serii. Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię lakiery, mam też jedną ulubioną paletę cieni brązów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowicie się cieszę, że to Ty zostałaś ambasadorką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje współpracy! Bardzo fajnie zapowiadają się te magnetyczne lakiery; przyjrzę się im przy najbliższej wizycie w Ross.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zostania ambasadorką :) życzę udanego testowania i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję!!! I czekam na recenzje, może i ja w końcu znajdę swoją ulubioną markę kosmetyków kolorowych...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje ! Będziesz mieć co testować .

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :) Czwórka cieni wpadła mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję! :) przyjemnych testów. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Cieszę się, że tobie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :) Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! :)
    Twoja kolekcja Wibo wcale nie jest aż taka mała :)
    Ja chciałam dorwać coś z serii różanej ale niestety szans nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo, bardzo, bardzo podoba mi się idea bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. GRATULUJĘ - przyjemnego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne te niebieskości! Tylko czy pasowałyby do moich dziwnych brązowo-zielono-nijakich oczu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem wydaje się, że coś nijak będzie pasować do nas, po czym okazuje się, że w niczym tak super nie wyglądamy. Zawsze warto spróbować nowych rzeczy, a może coś z tego będzie:)

      Usuń
    2. Racja :) Może warto spróbować:)

      Usuń
    3. Od czasu do czasu trzeba zaszaleć. Wibo i Lovely mają akurat tanie cienie, wiec można pokombinować.

      Usuń
  19. swietne kolory lakierow, ten rozowy sliczny ;)

    u mnie do wygrania dowolony ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje :)
    Ja bardzo lubię eyeliner z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiedzieli kogo wybierają!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem lubię eyelinery Wibo i ich lakiery do paznokci, ale tylko z serii Express Growth i Extreme Nails. Inne bardzo szybki mi odpryskują :(( x

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję!:)
    U mnie niestety zlikwidowali jedyną szafę z wibo : ( i teraz nie mam moich ulubionych lakierów pod ręką ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. pokazywałaś może już te 3 linerki? :> jeśli nie to mogłabyś pokazać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brąz już był, daaawno temu:) Pozostałe jeszcze nie.

      Usuń
    2. to ja czekam na granatowy :P

      Usuń
  25. Pokaż, pokaż magnetyczne ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję:)
    najbardziej cieszyłabym się z lakierów do paznokci:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Dorotko, gratuluję Tobie bardzo! :)
    Kosmetyki Wibo bardzo lubię - zwłaszcza lakiery :)
    Seria Express Growth jest moją ulubioną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Lakiery Wibo są świetne!

      Usuń
  28. Ja nie dawno kupiłam eyeliner i jak na razie całkiem dobrze się ze sobą dogadujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję :) Z Wibo mam niewiele kosmetyków, ale stosunkowo lubię tą firmę.

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję, fajna sprawa, teraz tylko czekamy co dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje...a kolekcja wcale nie taka mała ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje! Kolekcja niezła i kilka lakierów chętnie bym wykradła :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ladna masz kolekcjie kosmetykow z wibo :D
    no i gratuluje ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje :)
    Pokaż pokaż gwiazdkę bo jestem ciekawa jak wychodzi :) U mnie były tylko paski :(

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.