19 września 2012

So sweet blog award...

Witam,
trafił do mnie aż dwa razy taki uroczy znaczek:
A to za sprawą tych dwóch Pań:



Bardzo dziękuję. Jest to dla mnie naprawdę miłe i ciesze się jak dziecko:))

I ja wskażę blogi, które są moim zdaniem godne uwagi, które są po prostu "So sweet".


*Basia http://basia-kosmetyki.blogspot.com/, której recenzje czytać bardzo lubię, której blog jest tak poukładany i przejrzysty, że można się kompleksów nabawić. I oczywiście Basia jest przemiła, zawsze bardzo cenię jej komentarze. 

*Angel  http://angelmaluje.blogspot.com/. Wiecie jaki to zaszczyt, gdy podziwiacie kogoś za talent, za otwartość i szczerość, a ten ktoś wpada na Waszego bloga i komentuje rzetelnie, ale  z wielką sympatią. Mnie właśnie to spotkało, bo Angel znam od dawna, a jej filmy na YT oglądam i cenię, a ona jakby nigdy nic dyskutuje ze mną w komentarzach. Po prostu BOSKOOOO!!!!

*Beauty Wizaż  http://beautywizaz.blogspot.com/ Czy Wy tez zazdrościcie jej tej pięknej blond czupryny? Uwielbiam posty o pielęgnacji włosów wg Beuty Wizaż.

*Tova1 http://blogmoniszona.blogspot.com/ Monice natomiast zazdroszczę paznokci, długich i pięknych. A jej kolekcja minerałów jest imponująca. Monia, uwielbiam Cię!

*Gray http://impresjeiekspresje.blogspot.com/ Ja już pisałam Gray, że się do niej kiedyś na makijażyk wybiorę. Pięknie maluje, ubóstwiam jej oczy. I z tego co się orientuję, to chyba jesteśmy koleżankami po fachu:)

* Marzena  http://naturalniepienkna.blogspot.com/ Lubię, bo blog jest naturalny, niewymuszony, nienachalny i bardzo przyjazny:)

* my-pink-plum http://my-pink-plum.blogspot.com/ Jakież tu można znaleźć cudne zdjęcia! Tylko patrzeć i podziwiać. Zapraszam, jeśli jeszcze nie znacie.

*MłodaMężatka http://rozkminkimlodejblondynki.blogspot.com/ Te notki czytane późnym wieczorem bardzo poprawiają mi nastrój i bardzo cenię sobie styl Mężatki. 

*Panna Joanna http://joannapanna.blogspot.com/ To jest blog, na który trafiłam chyba najwcześniej. Bardzo lubię posty makijażowe i wyczerpujące recenzje. Nikt  tak wnikliwie nie recenzuje jak Panna Joanna. 

*Patt http://modnieiurodnie.blogspot.com/ Śliczna dziewczyna, niewymuszony styl i zestawy bardzo w moim guście. Uroda w parze z inteligencją- to mówi wszystko:)


Nie wspomniałam jeszcze o wielu blogach, które poczytuje, które podziwiam, na które zaglądam regularnie (no może nie w tym miesiącu, bo wrzesień jest dla mnie mało łaskawy i czasu mam niewiele) i które mnie bardzo inspirują. 

A ja jeszcze muszę wspomnieć o dwóch sprawach:

pierwszą z nich jest ten oto znaczek

i miło mi, że takowy od portalu Uroda i Zdrowie otrzymałam.

A druga to:

Przy poście "Co jest w mojej torebce..." stuknęła mi równa 500!!!! Nawet nie wiecie, jaka jestem szczęśliwa.Taka liczba to naprawdę coś! A najbardziej przyjemny w tym jest fakt, że ta liczba rośnie i dziś jest już


Czuję się naprawdę niesamowicie! Dziękuję Wam za odwiedziny, komentarze, po prostu za wszystko!!! Mam nadzieję, że nadal będziecie mnie nawiedzać:))

Pozdrawiam. 




43 komentarze:

  1. Gratuluję! :)
    Zdecydowanie należy Ci się to wszystko :)
    Prowadzisz świetnego bloga. Dawno szukałam bloga z polskimi kosmetykami i znalazłam !:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, to niezwykle miłe:)

      Usuń
  2. gratuluje i życzę Ci aby to liczba się zwiększyła jeszcze ze jakieś 100 razy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tylko czy ja taką liczbę ogarnę, już teraz mam problem!

      Usuń
  3. oooooooo jakiego buraka spaliłam :D
    Dziękuję ślicznie za wyróżnienie :*

    Nawet sobie nie zdawałam sprawy, że mam wśród blogerek moje widzki :D Cieszę się ogromnie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz, masz... Cieszę się, że do mnie zaglądasz:)

      Usuń
  4. Wcale się nie dziwię ilości obserwatorów - za niedługo będzie drugie tyle! Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, co przyniesie przyszłość.

      Usuń
  5. Myślę, że odznaka jest jak najbardziej zasłużona! ;)
    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, ale mi miło! Bardzo, bardzo dziękuję za odznaczenie mnie i taki miły opis! Aż się zawstydziłam :) Zdecydowanie poprawiłaś mi humor, który był dziś nienajlepszy, dziękuję Ci za to :*

    Gratuluję ilości obserwatorów, zasłużyłaś na to! :)

    Wielki buziak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mi jest teraz miło:) Ja tez miałam dziś wyczerpujący dzień.

      Usuń
  7. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie, bardzo mi miło ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę i także dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
  8. Dziękuję za wyróżnienie :*
    I gratulacje - "Rzetelna blogerko" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję:)

      Usuń
    2. Ciasteczo ode mnie dla Ciebie :)
      Takie w wersji light, żeby się na brzucu nie odłożyło ;)

      Usuń
  9. O jejku ! bardzo poprawiłaś mi nastrój tak miłym, króciutkim opisem mojej osoby :-)
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie, aż się cieplutko zrobiło na sercu ;*

    Dobrej Nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) I Tobie dobrej nocy życzę:)

      Usuń
  10. gratuluję:) należy Ci się;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, Twój blog jest faktycznie rzetelny i tak systematycznie go prowadzisz :) Dzięki za linki do kolejnych, bo jeszcze na nie nie trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i zapraszam na blogi dziewczyn:)

      Usuń
  12. Serdecznie gratuluję certyfikatu :). Super, jest nas coraz więcej :)
    I te statystyki - imponujące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i Tobie raz jeszcze gratuluję certyfikatu:)

      Usuń
  13. Gratuluję! Oczywiście, że będę odwiedzać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super;) widzę ze czytamy te same blogi;)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję:) i życzę kolejnych 500:)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję blogerkom, certyfikatu i 500-tki. :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana przede wszystkim podwójne gratulacje ;)) I dziękuję ;*** Bardzo miło mi się zrobiło :)) Hehe, a na makijaż zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszamy do siebie :)

    http://myhomeikea.blogspot.com/
    Artykuły sklepu Ikea !!

    UWAGA !!
    Obserwujcie nas uważnie już niedługo konkurs, candy i super nagrody !!

    ZAPRASZAMY !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuje kochana za wyróżnienie ! Bardzo się cieszę :) I gratuluje sukcesów blogowych :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje tylu obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  22. a teraz masz jeszcze o jednego obserwatora więcej:)
    już twój blog obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.