22 października 2012

Drugi WIBO-BOX ...

Witam!
Właśnie dotarł do mnie drugi Wibo-Box. Jestem zachwycona, bo jest bogaty, kolorowy, metaliczny i pachnie lawendą!

Oto cała zawartość. 


Jest tego sporo, prawda!

Najbardziej zachwycające są lakiery z serii Glamour Nails. Kolory z lśniącymi drobinkami cudnie prezentują się w buteleczkach, aż miło się na nie patrzy.



Lakier Glamour Nails jest to najnowsza limitowana kolekcja lakierów zawierająca pięć błyszczących buteleczek z lśniącymi drobinkami. Zapewni idealne wykończenie dla wieczorowej stylizacji w najmodniejszych kolorach tego sezonu.
 
 Od lewej: nr 4, nr 3, nr 1.

 Od lewej: nr 1, nr 5, nr 2.

 Pomadki Eliksir w przecudownych odcieniach!
 Od lewej: nr 07, nr 06, nr 08.

Pomadki Eliksir- nabłyszczająca formuła pomadki zapewnia ustom nawilżenie, nadając im soczysty kolor.  W palecie kolorów znajdą się odcienie różu, brązu i czerwieni. Lekka konsystencja pozwala na łatwe rozprowadzanie koloru, tworząc ochronną powłokę na ustach, by prezentowały się nie tylko pięknie, ale i zdrowo.


Cienie Fashion Colors 2- podwójne cienie, w bardzo ładnych kolorach. Wszystkich z pewnością spróbuję!

 Od lewej: nr 04 (Clubbing Sunrise), nr 03 (Spanish love), nr 06 (HoneyMoon). 

Od lewej: nr 02 (Swiss Garden), nr 01 (My Soul), nr 05 (Feelin Hot).

Cienie Fashion Colors 2- dzięki nowym cieniom można stworzyć magnetyczny i seksowny makijaż przydymionego oka. Cienie te zdobione są ornamentem w postaci kwiatowego stempla, a ich wzbogacona w witaminę E formuła zapewnia powiekom zdrowy i atrakcyjny wygląd. 

I niespodzianki!

Duży pędzel do cieni Lovely i zapachowy woreczek z portalu Szafa.pl! To dlatego cały box pachnie lawendą!

I dwa cudne lakiery Lovely Moulin Rouge.

 Od lewej: nr 7, nr 5.

Drugi WIBO-BOX jest świetny, wszystko mnie w nim interesuje i zachwyca! Takiej zawartości naprawdę się nie spodziewałam.

A co Wam podoba się najbardziej?

Pozdrawiam.

Dorota.




108 komentarzy:

  1. AAAAAAAAAAA :D Zarąbisty BOX :D
    Już się nie mogę doczekać :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spaliłam trochę niespodziankę:(
      Ale świetny jest, co nie!

      Usuń
    2. Mogłam przecież nie wchodzić ;)

      Rewelacyjny!! Ile lakierów <3
      Piękne szmineczki <3


      PS. Paczka czy list??

      Usuń
    3. Zdaje się, że list. Lakiery cudowne, a szminek aż żal mi spróbować:)

      Usuń
    4. No to jak list to se poczekam :/
      Trudno ;)

      Usuń
  2. Ale Ci zazdroszczę!! Świetna paczka od Wibo! Kolory szminek wpadły mi cholernie w oko, proszę pokaż nam szybko słocze :))). Cieszę się, że Wibo tak fajnie się rozwija, mają co raz więcej świetnych kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochan, siedzę i patrzę na te pomadki i aż żali mi ich użyć. Musze najpierw zmysł wzroku zadowolić, potem spróbuję.
      W tym tygodniu siedzę w domku i choruję, ale siły na pokazanie kolorów z pewnością znajdę!

      Usuń
    2. Zdrówka życzę :* Ja już też sobie pochorowałam, prawie 2 tygodnie. Nieszczęsny okres!
      Heh, też by mi było ich żal używać, są po prostu przepiękne, kolory bardzo moje, Wibo rozpieszcza :)). A powiedz mi tylko, czy one są takie bardziej transparentne, czy raczej nadają kolor ustom :)?

      Usuń
    3. Dają taki delikatny kolor, pięknie się błyszczą. Pierwsze użycie bardzo zachęca:)

      Usuń
    4. Dzięki za informację :)). Czekam więc na słocze :*

      Usuń
  3. szczerze i otwarcie zazdroszcze ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie zazdroszczę jak na to wszystko patrzę:)

      Usuń
  4. Cudowny ten Wibobox. Najchętniej to wszystko bym przetestowała.
    I te lakiery ze złotymi drobinkami.. są obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  5. boże, jakie cuda!! aaa zazdroszczę na MAXA!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szminki i cienie wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spaliłam sobie niespodziankę, ale cudowne są te rzeczy - wszystko piękne, ale chyba pomadki najpiękniejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, nieco zepsułam Wam niespodziankę tym ekspresowym postem! Ale nie mogłam się powstrzymać, tyle tu cudowności!!!!

      Usuń
  8. Wow! Ale bogato i pięknie :)
    Podoba mi się lakier nr 2, szminki 7 i 6 i cienie 04.
    Masz co testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, to prawda. Ten box z pewnością należy do bardzo bogatych:)

      Usuń
  9. Zawartość wspaniała :) Będzie się działo na twarzy i pazurkach :)Szminki to moje faworytki, zdecydowanie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze użycie szminek daje nadzieję na coś naprawdę fajnego:)

      Usuń
  10. zazdroszczę :)

    napisz szybko jak z jakoscia pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze użycie na plus, bardzo przyjemne są:)

      Usuń
  11. aaa jakże zazdraszczam bardzo mocno tego pudełeczka z dobrociami - nic dziwnego, że jesteś nim zachwycona bo jak tak oglądam to mnie wszystko interesuje ... zatem czekam z niecierpliwością na pierwsze pokazowe notki z lakierem nr 2 i szminką ta najczerwieńszą ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście pokaz kolorków będzie:)

      Usuń
  12. O jejku, jejku, ile cudowności! *.*

    Absolutnie wszystko mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi sie podobaja te szminki.. ;0

    OdpowiedzUsuń
  14. istne szaleństwo. lakier nr 5 przeecudowny! pomadka 07 również!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaleństwo to będzie, jak ja zacznę tego wszystkiego używać:)

      Usuń
  15. Oooo, nie wiedziałam o istnieniu Wibo-boxu, trzeba to sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wibo-Box dostają Ambasadorki marki Wibo:)

      Usuń
  16. Paczka świetna, czekam na recenzję lakierów, bo jestem ich najbardziej ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już umalowałam końcówki złotem, pięknie wygląda:)

      Usuń
  17. Box świetny - mi najbardziej wpadły w oko pomadki - wszystkie piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystko wygląda fajnie :) ale najbardziej ciekawią mnie pomadki :D:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale genialny box! Świetne kolorki lakierów i pomadek, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, udał się ten box:) Wszystko świetnie wygląda!

      Usuń
  20. Tylko pomadki mi się jako tako podobają. No ale zobaczymy jak już będą recenzje i swatche

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się wszystko podoba, lakiery są boskie!

      Usuń
  21. nie ma to jak byc ambasadorką - ja dziś dostałam pakę od swojej firmy i musze powiedzieć Wow ;) tak, że wiem o czym piszesz ;) ja jeszcze nie mogę wstawić jej zawartości na bloga ale już w listopadzie na 100% będzie

    OdpowiedzUsuń
  22. to Ty też miło rozpoczynasz ten tydzień! ;) piękne są kolory lakierów i pomadek - czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery i pomadki są świetne!
      Udało się takim miłym akcentem nieco rozpogodzić chory poniedziałek:)

      Usuń
    2. to szybko wracaj do zdrowia! :)

      Usuń
    3. Byle nie wracać do przychodni, bo rozchoruję się jeszcze bardziej samym tam przebywaniem:(

      Usuń
  23. Ale Cię zarzucili:) Masz co testować! A ja z boku widzę 555 obserwatorów - fajna sumka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, suma obserwatorów rośnie zaskakująco. W środę roczek bloga, będzie małe podsumowanie:)

      Usuń
  24. Metaliczne lakiery ♥
    Kiedy pojawią się w sprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, one są chyba bardziej z drobinkami, ładnie się mienią w opakowaniu, ale na paznokciach drobiny są mocno widoczne.
      A kiedy będą? Napisano mi, że już wkrótce. Co to znaczy, nie wiem:(

      Usuń
    2. Czyli mocno drobinkowe :)
      Też fajnie! Będę się do nich ślinić dniami i nocami ;)

      Usuń
    3. Fajne, fajne.. Z pewnością coś dla siebie znajdziesz:)

      Usuń
    4. Co najmniej 3 lakiery :)

      Usuń
  25. Wow! Świetny :) Gratuluję tego ambasadorowania. Ja też się zgłaszałam, ale nie zostałam wybrana. Trudno... Sprawdź szybko te pomadki :) Wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze użycie pomadek wypada bardzo pozytywnie:)

      Usuń
  26. Świetny !! :)
    Pomadki wyglądają zachęcająco .

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny ten box'ik...lakiery cudne, a pomadki proszę maźnij nam szybko jakąś recenzje o nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała zawartość ! Już nie mogę się doczekać , kiedy do mnie dojdzie :))

    OdpowiedzUsuń
  29. o rety! migusiem pokaż lakiery nr 2 i 4! :-PPP

    OdpowiedzUsuń
  30. super, ciekawa jestem tych lakierów do paznokci i cieni:) koniecznie daj znać jak się sprawuję:)

    OdpowiedzUsuń
  31. mrau jako mała lakieromaniaczka zachwycam się lakierami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakierami to ja się od razu zachwyciłam, piękne są:)

      Usuń
  32. Te pomadki wyglądają świetnie. Na pewno je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  33. lakiery mają cudowne kolorki - na pewno jakiś przygarnę gdy tylko kolekcja pojawi się w sklepie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lakiery urzekły mnie najbardziej:)

      Usuń
  34. Cudowne odcienie szminek, testuj testuj i pokazuj :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, jest faktycznie świetny! Mi się chyba też wszystko podoba, nawet lakiery choć normalnie tego typu shimmery, to nie moja bajka. Odcienie szminek też słodkie i bajeczne, cienie wyglądają świetnie (trochę przypominają mi L'orealowskie) i w bardzo fajnych odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio szaleję za takimi błyskami, tak mi się jakoś odmieniło:)

      Usuń
  36. z lakierów tylko nr 2 mnie zaciekawił (czekam na swatche ;)). pomadki wszystkie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminki zapowiadają się bardzo ciekawie:)

      Usuń
  37. oj oj dużo pięknych rzeczy ^^ Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uuu. Człowieka nie ma dwa miesiące, a tu jakieś Wiboboxy? O co chodzi? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cienie, są prześliczne, niemal wszystkie mogłabym posiadać...

    OdpowiedzUsuń
  40. Pomadki wyglądają cudownie! Co za kolory!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Pomadki najbardziej wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lakiery i różowe szminki <3 lepsza paczuszka od poprzedniej!

    OdpowiedzUsuń
  43. ale boskie lakiery, wyglądają jak jesienne liście ;) Mega paczka, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pomadki to strzał w 10! Coś czuję że staną się hitem. :) Na razie ani widu ani słychu żeby te łakocie (którymi My możemy się cieszyć) pojawiły się w Rossmannach, ale pewnie to kwestia najbliższych tygodni. :)

    Widzę że dostałaś tę samą wersję zapachową saszetki co ja. :) Bo dziewczyny różne zapachy podostawały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pomadki bardzo ładne, lakiery do mnie nie przemawiają ale ocenię jak zobaczę na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ale wszytsko jest swietne :):) lakiery naprawde zachwycaja :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.