25 października 2012

Pomadki Eliksir *Wibo*

 Na szybko...
Kolory pomadek Wibo Eliksir, które dostałam w ambasadorskim pudełku. 





Eliksir nr 06


Eliksir nr 07

Eliksir nr 08



Jak widać na zdjęciach pomadki nie są mocno kryjące, dają kolor, ale niezbyt intensywny. Są bardzo komfortowe w noszeniu, dla mnie na ustach trochę przypominają wazelinę lub coś o podobnej konsystencji. Kolory ładne, naturalne. O dziwo na moich ustach 07wychodzi ciemniej niż 06, ale ogromnej różnicy między nimi nie ma. Kolor nr 08 jest już bardziej wyrazisty. 

Jeśli lubicie pomadki kremowe, dający mocny kolor, to do tych nawet nie podchodźcie. Jeśli natomiast używacie czegoś podobnego do wazeliny i Wam to służy, te pomadki z pewnością Wam się spodobają.

I jak, który kolor najładniejszy?

Pozdrawiam.

Dorota.

107 komentarzy:

  1. myślę, że spodobałaby mi się ich konsystencja :D lubię takie dość tłuste pomadki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pomadki też są lepsze, moim zdaniem, na jesień i zimę, bo dają warstwę ochronną.

      Usuń
  2. nr 8 wydaje się fajny , ja jednak wole mocniejsze krycie

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę się im musiała przyjrzeć, wyczuwam tu konkurencję dla pomadko - błyszczyków Celii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak, tylko pomadki z Celii są jednak trochę kremowe, te zupełnie nic kremowego w sobie nie mają.

      Usuń
  4. zdecydowanie 07! ;) chociaż wszystkie są bardzo ładne. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam je już w Rossmannie.
    Mnie, mimo całkiem fajnych kolorów, do gustu nie przypadły.
    Jeżeli już decyduję się na pomadkę to wymagam dobrego krycia.
    Od delikatnego miziania mam błyszczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, stąd moja informacja o ich właściwościach. Ale pewnie grono dziewcząt polubi te pomadki:)

      Usuń
  6. dla mnie 6 i 7 bardzo podobne :) ale wszystkie ładne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właściwe na ustach nie widać ogromnej różnicy.

      Usuń
  7. śliczne są wszystkie trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 07 najbardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne cudne cudne ! uwielbiam te pomadki, sama mam dwa kolory, coś podobnego, jeśli nawet nie to samo - róże (jeden jasniejszy, drugi ciemniejszy). Miałam jeszcze brąz, ale wydałam, bo to zdecydowanie nie mój kolor. Kremowe pomadki lubię najbardziej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 06 i 07 wyglądają identycznie...chyba wybrałabym 08

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich ustach wypadają tak samo.

      Usuń
  11. 07 najbardziej mi się podoba, ale ostatnio wolę bardziej wyraziste kolory. Oglądałam je dzis w Rossmannie i tylko te opakowania jakoś do mnie nie przemawiają. Mimo wszystko duży plus dla Wibo za taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to opakowanie średnio się podoba, ale sama pomadka jest w porządku, 07 i 08 używam odkąd je dostałam:)

      Usuń
  12. Wyglądają fajnie!

    Mogłabyś napisać, co mają w składzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety na opakowaniu nie znalazłam informacji o składzie, a sama jestem tego ciekawa.

      Usuń
  13. właśnie - kolor jest delikatny, soczysty - ja dzisiej wypróbowałam ten brudny róż - cuuuuudo... jutro impreza - wybiorę czerwony. Jak złapię trochę światla w dzień to obfocię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soczysty- to dobre określenie:) Mój mąż taką soczystość określa mianem "smalcowatości":)

      Usuń
  14. widzę u siebie 08 - kolor jak dla mnie świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miłe, to chyba coś w stylu Celii pomadko-błyszczyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak, ale nie do końca. Celia jest odrobinę kremowa- te wcale.

      Usuń
  16. Muszę siódemkę obadać:) Wydaje mi się, że są podobne do poprzednich bo mam nr8 i wydaje mi się taka sama tylko opakowanie dużo fajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To opakowanie to tak średnio mi się podoba:(

      Usuń
  17. Ja nie widzę różnicy na ustach między 6 i 7.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo na moich ustach one wypadają tak samo.

      Usuń
  18. wszystkie są piękne ale zdecydowanie 8;D
    zapraszam w wolnej chwili do siebie http://cynamonowa-zyrafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem pewna, czy lubię takie wazelinowe pomadki, ale chyba tak w każdym razie kolory są prześliczne, naturalne i na pewno by mi pasowały, oj skusiłabym się nawet mimo tego lekko połyskującego wykończenia za którym nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie pomadki, często używam też zwyczajnej wazeliny, bo dobrze chroni usta. Jesień i zima źle wpływają na moje usta, wazelina i mazidła tego typu dobrze mi służą.

      Usuń
  20. Dla mnie ideałem nr 6, ale czerwienie podobają mi się u innych, więc naprawdę ciężko powiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękności :) Już je wymacałam i wiem, że chcę numer 5 :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolory 06 i 07 bardzo mi się podobają :) Obawiam się, że przy zakupie będę miała dylemat, który wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ee..nie wytrzymałaś hehe:d tez miałam dodawać takiego posta, ale już sobie daruję
    uwielbiam te szminki:) 06 to mój faworyt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mogłam, sporo dziewczyn w komentarzach prosiło:)

      Usuń
  24. Jakie ładne kolorki o dziwo ta czerwień bardzo mi się podoba:) lubię takie pomadki "wazelinowe", mam taką z Eveline i jestem z niej bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dzięki temu, że są o takiej konsystencji i taką czerwień można na ustach okiełznać:)

      Usuń
  25. Śliczne kolory! Ta koralowa pięknie wygląda na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładniutkie wszystkie, muszę się im przyjrzeć z bliska - wyglądają bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi się te pomadki !:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne kolory :) najbardziej podoba mi się 08 :)

    OdpowiedzUsuń
  29. U Ciebie najlepiej wygląda 06, pewnie u mnie sprawdziłby się 07, choć kto to wie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja nie widzę specjalnej różnicy miedzy 6 i 7 na ustach, a jak jest do tego pełen makijaż, to już w ogóle wygadają bardzo podobnie:)

      Usuń
  30. bardzo mi się podobają :) muszę przejść się do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już są, dziewczyny w komentarzach piszą, że je oglądały:)

      Usuń
  31. Kolory, trzeba przyznać, są ładne, ale mimo wszystko bałabym się, że za słabo nawilżają. Niestety moje doświadczenia z tanimi szminkami nie były zbyt pozytywne, więc teraz wolę zainwestować w pomadkę ciut więcej i mieć pewność 100% satysfakcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One z pewnością nie nawilżają, mają raczej właściwości ochronne, tak jak zwyczajna wazelina.

      Usuń
  32. 08 bardzo by do mnie pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. 8 świetnie wygląda :-)
    fajny delikatny efekt ... muszę koniecznie je obadać w Rosku

    OdpowiedzUsuń
  34. wow nie wiedziałam, że wibo może wyglądać tak ładnie, pozatym masz bardzo zadbane usta zero skórek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Peeling patyczkiem i skórki znikają:)
      Moje usta są skłonne do przesuszania, staram się o nie dbać:)

      Usuń
  35. jestem w szoku, że nawet te jasne odcienie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. pomadki prezentują się świetnie, muszę na nie rzucić okiem jak będę w ross :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podczas tego pobytu w Pl postawilam tylko na pielegnacje.
    Tym razem bede musiala postawic jednak na kolorowke bo jak widac polskie kosmetyki sa naprawde warte wiekszej uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  38. hm, i mam zgryza :/ Myślałam, że będą bardziej kryjące, ale w sumie nigdy takich wyrazistych kolorów nie miałam (myślę o 08), więc zastanawiam się, czy nie wypróbować tej nie do końca kryjącej.
    Jaki mają skład?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, jaki maja skład, nie mogę odszukać na opakowaniu informacji o tym:(

      Usuń
    2. Napisałam do Wibo, mam już skład :) Szkoda tylko, że takie informacje nie są powszechne, że trzeba się ich o nie prosić.
      Ale przyznam szczerze, że po wydotykaniu już mi się nie podobają tak bardzo :/

      Usuń
  39. A mi ta czerwień podoba się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nr 8 mój faworyt. Uwielbiam szminki, chyba wyrosłam z błyszczyków ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.