16 listopada 2012

Polskie marki kosmetyczne- pomysł MuStories

Witam.
Jedna z moich blogowych koleżanek, MuStories, wpadła na bardzo ciekawy pomysł, który i mnie swego czasu chodził po głowie. Przyznam jednak, że jest to ogromne wyzwanie, bardzo czasochłonne i wymagające  uwagi i zaangażowania. Ja niestety nie podjęłam się takiego zadania, ale całym sercem wspieram MuStories i w związku z tym proszę Was, byście zajrzały na jej bloga i wypełniły ankietę. 


Zachęcam, dzięki tej ankiecie będziemy mogły dowiedzieć się, które z rodzimych kosmetyków są najlepsze, które marki cenimy, a które zupełnie do nas nie przemawiają. Bardzo chętnie przyłączam się do akcji, ankietę już wypełniłam i z ogromną niecierpliwością będę oczekiwać na wyniki.

Pozdrawiam.

Dorota

13 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł :)
    Już wypełniam ankietę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę dłużej pomyśleć nad tą ankietą i później wypełnię. Bardzo fajny pomysł! Trzeba wspierać polskie marki i reklamować to co jest faktycznie dobre :) Sama chętnie poczytam wyniki tego eksperymentu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, Ci dziękuję i zachęcam wszystkie blogerki serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już przechodzę na stronę z ankietą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł, na pewno wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, w wolnej chwili i ja wypełnię ankietę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł :)

    zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania buty :D
    www.modnaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już wzięłam kilka dni temu udział

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.