20 listopada 2012

Przyjemności...

Wczoraj dostałam dwie paczki. Oczywiście nie mogę o nich nie wspomnieć, tym bardziej, że przywędrowały do mnie od przemiłych blogerek.

W pierwszej znalazłam uroczą bransoletkę, wykonała ją dla mnie Sabina z bloga Pigeon's Beauty. Taką sobie wybrałam i taką Sabina dla mnie zrobiła, jestem nią oczarowana. Sabino, dziękuję Ci bardzo i z przyjemnością będę tę bransoletkę nosić.





W drugiej, niespodziankowej paczce, znalazłam kosmetyki od Anety z bloga http://milena81.blogspot.com/. Szampon i odżywka Timotei z serii Organic Delight. Jestem bardzo ciekawa, nie pamiętam, żebym kiedykolwiek w życiu miała kosmetyki Timotei do włosów. Tak więc dziękuję Ci Aneto:))



Lubię takie przesyłki, umilają ponurą aurę. 
Dziękuję dziewczyny!

Pozdrawiam.

Dorota

25 komentarzy:

  1. śliczna bransoletka !
    a ten zestaw jestem ciekawa jak się spisze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka jest piękna. Prosta, a jaka urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tych kosmetyków z Timotei, bo jeszcze się z nimi nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem bardzo ciekawa tych Timotei kosmetyków, bo kuszą mnie w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kręciłam się koło tych kosmetyków, ale nic na ich temat nie wiem i się nie skusiłam jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka bardzo ładna :)
    Szampony Timotei miałam kiedyś we wszystkich wariantach smakowych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech się dobrze nosi :*
    Czekam na Twoją recenzję Timotei - już kilka razy trzymałam je w dłoniach i w końcu się nie zdecydowałam. A może warto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna bransoletka , wygląda jak z jarzębiny
    miałam ten szampon i odżywkę z Timotei i jakoś mnie nie zachwyciły - bardzo podobne do produktów Alterry.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem tego Timoeti, niestety od tych produktów nagminnie wypadają mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. bransoletka bardzo fajna!

    otagowałam cię http://comeherehikki.blogspot.com/2012/11/jesienne-umilacze-kolejna-akcja-maliny.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że kosmetyki Timotei sprawdzą się u Ciebie :)

    Bransoletka bardzo ładna, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. takie przesyłki i mi poprawiłyby humor,
    zapraszam do mnie po komin: http://zwyczajna-ambiguity.blogspot.com/2012/11/oddam-komin-w-dobre-rece.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bransoletka jest naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna bransoletka :) Lubię produkty Timotei :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna ozdóbka! Ciekawa jestem tych produktów z timoteiQ

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne przyjemności- to co blogerki lubią najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.