26 listopada 2012

Trzeci Wibo- Box

Witam.
Dotarł do mnie trzeci już Wibo-Box. A w nim:



* trzy pomadki błyszczykowe Lovely;

nr 07, nr 02, nr 03
 * podkład Lovely Matte&Fresh skin, kolor soft beige;


*lakiery Trend Edition z trzech serii: Arctic Expression, Plant Life, Vintage Garden;




nr 5, nr 5, nr 2, nr 3

nr 5, nr 1, nr 6, nr 4
 * pędzel do różu Lovely;

*torba ekologiczna od portalu Zszywka.pl, której niestety nie sfotografowałam.

Tak prezentuje się kolejny Wibo-Box. Szczególnie ciesze się  z lakierów, kolory są interesujące, nie mam w swoich zbiorze podobnych, wiec wszystkie z pewnością zagoszczą na moich paznokciach.

Pozdrawiam.

Dorota

94 komentarze:

  1. Lakierów to na pewno Ci nie zabraknie przez dłuższy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo :)
    To ja jutro pewnie będę mieć awizo, a w środę odbiorę :)

    Szminki chyba podobne do tych w Wibo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, chyba gorsze:( Jakoś tak mi brzydko smakują i pachną, no nie wiem...

      Usuń
  3. Lakiery kolorystycznie ciekawe, ale mam jeden z tej serii i niestety kiepski był :/ Strasznie smużył. Choć to może wina koloru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już kilka kolorów , na szczęście innych. Bardzo lubię te lakiery:)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem szminek...reszta taka se...ale nie zmienia to faktu, ze zazdroszczę po cichu ambasadorki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery na żywo ładniejsze, szminki brzydsze. Sama sobie chwilami tego zazdroszczę:)

      Usuń
  5. zaciekawiły mnie te błyszczykowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat trafiły mi się średnie kolory:(

      Usuń
  6. Zazdroszczę lakierów :)
    Ciekawa jestem jak się spisują na ustach te szminki.

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze nie lubię wibo te lakierki niestety są kiepskiej jakości ;( Aczkolwiek miło dostać taką paczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwona szminka świetnie wygląda! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam mieszane uczucia względem tych pomadek.

      Usuń
  9. szminki są świetne! kupiłam ostatnio jedną, korzystając z promocji w Rossie i jestem zachwycona!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie wiem, jakoś mi źle smakują i niezbyt ładnie pachną... Nie wiem, czy przywyknę, pierwsze użycie raczej na minus:(

      Usuń
  10. na widok szminek i lakierów ślinka mi pociekła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Wibo- Boxy to ostatnio mój główny dostawca lakierów:))

      Usuń
  12. Ja chcę te lakiery, a u mnie tylko mała szafa:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesuje mnie podkład Lovely Matte&Fresh skin i pędzel, super paczka! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego podkładu to ja chyba nie wypróbuje, za ciemny dla mnie:(

      Usuń
  14. no to czekam na prezentacje lakierów na pazurkach :) ciekawa jestem też tych pomadek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pomalowałam paznokcie numerem 5. Fajny jest.

      Usuń
  15. łooo, każdy paznokieć na inny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam dzisiaj ten podkład, skoro -40% :) Dostałaś najciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dlatego pewnie go nawet nie spróbuję:(

      Usuń
  17. no, tym razem o wiele ciekawszy box :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem :) pomadka 07 i niebieski lakier :]

      Usuń
  18. Dużo dobroci :) Ja też czekam na kilka rzeczy z Wibo i nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Będziesz miała co zmalować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba przez najbliższe tygodnie nie będę robić nic innego, tylko paznokcie będę malować:)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Mnie też, ale dostałam bardzo ciemny kolor, raczej więc nie wypróbuję:(

      Usuń
  21. Także niedługo dostanę Wibo-boxa do swoich rąk. Trochę rozczarowania po źle dobranych odcieniach podkładów- chyba każdej Ambasadorce dano ten sam odcień... zobaczymy jak sprawdzi się u mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcień zdecydowanie nie dla mnie:(

      Usuń
  22. Będę czekała na "słocze" lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zawartość fajna, pełno lakierów:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kolory lakierów :)
    Zapraszam Cię na mojego bloga jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ajj ile lakierów ! :)
    masz co testować :)
    szmineczki też fajnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, teraz będę nieustannie malować paznokcie, co dzień inny kolor:))

      Usuń
  26. widać postarali się z ilością lakierów :) pomadki mają ciekawe kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niestety te pomadki nie zachwycają:(

      Usuń
  27. Najbardziej jestem ciekawa podkładu, mam jeden z Wibo i jest całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam ciemny, raczej nie będę używać:)

      Usuń
  28. o, ile lakierów! :) fajna paka!

    OdpowiedzUsuń
  29. Niezła paka. Ilość lakierów powala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wibo w końcu z lakierów słynie chyba najbardziej:)

      Usuń
  30. Pokaż jak najszybciej pomadkę numer 3 na ustach, strasznie mi się podoba taki kolor! ;D To znaczy, oczywiście, jak tylko zechcesz, mi nie pozostaje nic innego jak ładnie prosić :)
    P.S. Zazdroszczę ilości otrzymanych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście postaram się to zrobić jak najszybciej. Mnie te kolory średnio pasują:(

      Usuń
  31. Niezła paczka :) Też jestem ciekawa tych lakierów, ale chyba jednak najbardziej podkładu. Czekam na twoje wrażenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład jest za ciemny, pewnie wiec nie użyję ani razu. Lakiery już poszły w ruch:)

      Usuń
  32. jeden z tych lakierów ostatnio kupiłam :)
    ale Cię to Wibo rozpieszcza :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. te pomadki błyszczykowe straszliwie mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze użycie jakoś mnie zniechęciło:(

      Usuń
  34. ooooo mnóstwo nowych lakierów - już czekam na notkę pokazową :-)
    pędzel do różu też mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  35. Pędzel wygląda na lichy, ale reszta prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzel wczoraj wyprałam, dziś użyłam. Wcale nie jest taki zły.

      Usuń
  36. bardzo słuszna zawartość ))

    OdpowiedzUsuń
  37. No niestety nie przepadam za Wibo:(

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie przepadam za tą marką. Nie przypadła mi do gustu. Zakupiłam lakier do paznokci Wibo na studniówkę i mocno się nie sprawdził. Omijam szerokim łukiem :( Chociaż wiem, że jeden lakier o niczym nie świadczy przecież!

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie za dużo tych lakierów? :P

    OdpowiedzUsuń
  40. swietna paczuszka :) pokazuj lakiery bo jakos ich jestem najbardziej ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawa jestem tych lakierów;-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.