27 grudnia 2012

Kwiat Kobiecości....

Witam po świętach.

Pisałam już o organizacji "Kwiat Kobiecości", która zajmuje się szerzeniem wiedzy na temat raka szyjki macicy, na temat badań cytologicznych. Temat jest ważny, tak więc postanowiłam do niego powrócić. Tym razem wiedza podana w nieco innej formie, bardzo ciekawej, przystępnej.

Zapraszam do lektury i do dzielenia się tą wiedzą z bliskimi.



Ja jestem zdania, że tego typu akcje należy popierać, a jeśli prowadzę bloga i mogę dzięki temu dotrzeć do szerszej rzeszy odbiorców, tym bardziej z tego korzystam.

Pozdrawiam.

Dorota

3 komentarze:

  1. Przypomniałaś mi, że od dawna mam się zapisać na wizytę do lekarza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem jak najbardziej ZA takimi akcjami. Świetnie ujęty problem, kobiety nawet z ciekawości zerkną na komiks ;). Oby więcej takich organizacji i oby kobiety miały większą świadomość !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem za takimi akcjami ;D

    Zapraszam do mnie na konkursy!
    Do wygrania krem do rąk i paznokci
    Do wygrania bransoletka

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.