23 grudnia 2012

Micelarny płyn do demakijazu *Delia*

Moim ulubionym kosmetykiem do pielęgnacji z Delii jest żel do mycia twarzy. Pisałam o nim już nie raz. Miałam nadzieję, że ten płyn tak samo polubię. 

Micelarny płyn do demakijażu twarzy i oczu
*Delia Cosmetics*


Pojemność: 210 ml
Cena: ok. 7 zł

Informacja na opakowaniu:

Skład:

Jest to niedrogi kosmetyk, ale niestety nie należy do najlepszych; posiada dwie najgorsze wady-pieni się i podrażnia oczy.

Używałam go do demakijażu oczu i twarzy przed zostawaniem żelu. Makijaż zmywał średnio, trzeba go było dużo zużyć i czynność powtarzać kilka razy, bo okazał się mało skuteczny. Do oczu nie polecam, podrażnia okropnie, poza tym aby coś zmyć, trzeba potrzeć płatkiem oko, a to nie należy do przyjemnych. Trochę się też pieni, a  ja tego bardzo nie lubię! Pozostawia na twarzy lepiącą się warstwę, tak więc nie da rady używać go jako toniku. Wydaje mi się, że to nie jest płyn micelarny, tylko po prostu mydło w płynie. Nie widzę, żeby on w ogóle rozpuszczał makijaż, jego działanie jest podobne do klasycznego żelu do mycia- aby coś zmyć, należy wytworzyć pianę, która zbierze kosmetyki z twarzy.

Nie nazwałabym go też bezzapachowym, ja czuję delikatna woń, a im bardziej się twarz pociera wacikiem, tym bardziej zapach się uaktywnia.

Można by go pewnie używać z powodzeniem do porannego przemycia twarzy,ale ja i tak wolę żel i wodę. Tak więc stosuję go obecnie jedynie do mycia pędzli- może w ten sposób się zużyje.




Pozdrawiam.

Dorota

42 komentarze:

  1. To był pierwszy płyn micelarny, jaki kupiłam.
    I ostatni, zresztą.
    Okropny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, jeśli podrażnia oczy to jest u mnie skreślony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko ja zauważam jego minusy:(

      Usuń
  4. Nigdy nie używałam micelarnego płynu. :)
    Ale też nie lubię jak podrażnia mi oczy.:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już znalazłam ulubiony micel, mimo, że nie byłam przekonana do tej formy preparatu do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli podrażnia oczy to nie dla mnie . W ogóle jakoś mnie nie zachęcił .

    OdpowiedzUsuń
  7. Miceli używam do oczu tylko i nie mogą podrażniać. Mój ulubiony to AA

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie rozglądam się za jakimś płynem micelarnym, dlatego dobrze wiedzieć że ten się nie nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fuj fuj, samo wspomnienie tego produktu wywołuje u mnie dreszcze. Okropny był.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko ja jestem niezadowolona:(

      Usuń
  10. dobrze wiedzieć, że się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  11. mam z tej serii żel do twarzy i jestem zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel ubóstwiam, jest wspaniały:)

      Usuń
  12. mam płyn micelarny z bourjois, jest bardzo chwalony ale u mnie łał nie ma ... a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go kiedyś kupić i w końcu zdecydowałam się na Bourjois :)
    Dobrze zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. żel tez bardzo lubię, a płynu nie miałam szkoda, że się nie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  15. pieni się? chyba nigdy nie używałam płynu micelarnego który by się pienił.:P

    OdpowiedzUsuń
  16. za to podrażnianie oczu będę go omijać szerokim łukiem! dzięki za ostrzeżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje oczy podraznial rowniez. Niestety wiecej go nie kupie :-(

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.