25 grudnia 2012

Świąteczny Wibo-Box

Wczoraj, akurat jak zabierałam się za pieczenie sernika, zapukał do mnie listonosz i dostarczył mój

Świąteczny Wibo-Box



W pudełku znalazłam:

* lakiery z zimowej edycji Extreme Nails;


* lakiery z zimowej kolekcji Express Growth;


*róż w kulkach Sun Touch;


* eyeliner glossy;

* sylwestrowe lakiery Futura z serii Trend Edition Futura.


Były też prezenty: pędzel do pudru Lovely i ekologiczny notesik od portalu Zszywka.pl.


A wraz z życzeniami świątecznymi od Wibo przywędrował do mnie uroczy zestaw lakierów Extreme Nails.



Tym razem Wibo dodało także drugi Wibo-Box, bym mogła go Wam podarować. Tak więc wyczekujcie noworocznego konkursu lub rozdania.

Cóż mogę dodać, pudełko (jak zwykle zresztą) bardzo bogate, hojne i ciekawe. 

Pozdrawiam,

Dorota

PS Jestem chora, moja córka zresztą też:( Nie mogę nigdzie wyjść, nawet jedzenie mi nie za bardzo smakuje. Pozostaje mi tylko robić lizaki i lody z ciastoliny, którą pod choinką znalazła moja córcia.

72 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak zwykle:) Nie ogarniam już tej ilości:)

      Usuń
  2. Lakiery Express Growth są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko brokaty mi się podobają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się brokaty właśnie nie podobają:( Express Growth są moim zdaniem najładniejsze:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie:) Brokaty do mnie nie przemawiają.

      Usuń
  5. jestem ciekawa tego różu w kulkach :)
    kolory lakierów jak zwykłe rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż jest bardzo błyszczący, chyba będzie lepszy jako rozświetlach:)

      Usuń
  6. Wesołych i spokojnych Świąt kochana.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudowny i to moje błyszczące ukochane kolorki. mmmmmm już sie nie mogę doczekać.... buuuuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu zepsułam:(

      Te brokaciki niestety nie w moim guście, ale pozostałe kolorki całkiem fajne:)

      Usuń
  8. ciekawa zawartość! czekam na prezentacje ;)
    zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię lakiery Express Growth :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Extreme Nails tez są dobre:)

      Usuń
  10. Tylko brokaty mi się nie podobają... Ale reszta super! ;)
    Szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, brokaty nie za bardzo, reszta w porządku:)

      Usuń
  11. Masz fajnego listonosza, że nawet w wigilię Cię odwiedził :D Zawartość wspaniała - już nie mogę się doczekać czwartku :)) Wesołych Świąt i szybkiego powrotu do zdrowia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Pan listonosz się spisał ( i nawet musiał biedak wejść na czwarte piętro, bo się pakunek do skrzynki nie zmieścił).

      Dziękuję i Tobie Wesołych Świąt życzę:))

      Usuń
  12. Rozpieszczają Was tymi boxami :) nic tylko zazdrościć :) merry xmas !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest tego sporo:)

      Ale będzie box do wygrania, mam nadzieję, że każda Ambasadorka dostanie dodatkowe kosmetyki, żeby zrobić rozdania:))

      Usuń
  13. Fajny ten box ;) mnie najbardziej zainteresowały brokaty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na rozdanie w takim razie, bo box świetny:) też mnie choroba dopadła:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby tak na święta- choroby są straszne:(

      Usuń
  15. Wspaniały BOX - przyjemnego użytkowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Ten różowy z refleksami jest najładniejszy:)

      Usuń
  17. ojejku zdrówka Wam obu życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne te sylwestrowe lakiery :)
    Życzę Wesołych Świąt i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa tych kulek, fajnie że się trafiły - będę wypatrywała recenzji. I konkursu tym bardziej, ostatnio zaczynam się bardzo przekonywać do Wibo i Lovely.
    Współczuje choroby Twojej i córci, ja niestety większość świąt w moim życiu tak spędziłam :( Życzę więc zdrówka i miłej zabawy z ciastoliną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kulki są bardzo błyszczące (już wymacałam:)), a konkurs / rozdanie już za kilka dni.

      Mam nadzieję, że choróbsko szybko minie, nie znoszę być chora, a jak jeszcze do tego chore jest któreś z dzieci- to już fatalnie.

      Z ciastoliną zabawa świetna, tylko moja wykładzina mocno ucierpiała:(

      Usuń
    2. Ah to kulki jednak nie bardzo dla mnie :( Choć zależy czy to drobinki czy taki złoty glow. Z chorobą oby tak było, a ciastolinę sama miałam jak byłam młodsza i była super. Pamiętam, że miała taki specyficzny zapach :) A na wykładzinę może są jakieś sposoby?

      Usuń
    3. Ja tez nie wiem, czy te kulki będą mi pasowały, zobaczę jeszcze na twarzy i poobserwuję.
      Jest sposób na ciastolinę, musi mocno zaschnąć i wtedy trzeba ją po prostu wyskrobać. Zabawy z tym sporo:(

      Usuń
  20. Zdrowiej szybko! Mnie przed świętami dopadła grypa żołądkowa, ale na szczęście już jem normalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choroba na święta to jakiś koszmar; jeść nie można, rodziny odwiedzić także... :((

      Usuń
  21. ale paka...a ile lakierów ojjjejeeuuu ile kolorów !Ciekawią mnie te lakierki jak się spisują na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery Wibo są raczej przeciętne w jakości; ja chyba najbardziej lubię serię Express Growth i Extreme Nails.

      Usuń
  22. Wracajcie szybciutko do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie jestem ciekawa linera i przepiękne lakiery szczególnie Trend Edition Futura. Zakochałam sie :)
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny prezent dostałaś :) ciekawa jestem lakierów Futura
    życzę szybkiego powrotu do zdrowia dla Ciebie i córci :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Biedaczki! Szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kilka lakierów wpadło mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie również był w wigilie listonosz tyle, że z paczką Choisse :/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.