22 grudnia 2012

Tag obrazkowy:)

Zostałam otagowana przez Freewolną z bloga.


http://freewolnosc.blogspot.com/ 

Dziękuję bardzo:)
 


Lubię tagi, to miła odmiana od recenzji kosmetycznych, tak więc odpowiadam na pytania, odpowiadam w formie obrazków/zdjęć, bo tak właśnie trzeba. 



Zasady:
1. Umieść w poście baner z tytułem tagu i linkiem.
 

2.  Odpowiedz na 17 pytań w formie zdjęcia - może to być pojedyncze zdjęcie, kolaż złożony z kilku zdjęć, sfotografowany rysunek, PrintScreen. Ważne, żeby odpowiedź była w formie graficznej, a nie tekstowej - ewentualnie krótki podpis dozwolony :)
3.Postarajcie się, aby większość zdjęć była Wasza własna, a nie np. pobrana z internetu z podaniem źródła. Wtedy ten tag będzie bardziej "osobisty" i ciekawy, choć kilka pytań trochę utrudnia to zadanie (np. w przypadku pytania o życzenie). 
4. Otaguj 7 osób :)
  
1. Codziennie widzisz...
Swoją twarz oczywiście; pewnie będę ja oglądać do końca życia:) 

 2. Ubranie, w którym "mieszkasz"?
  
3. Ulubiona pora dnia?
Każda, w której są przytulasy:)
  
4. Coś nowego?
  
5. Właśnie tęsknisz za...
  

6. Piosenka, która za tobą chodzi...
Chodzi za mną już od jakiś dwóch lat. 

7. "Nagłówek" Twojego tygodnia to... 
Bo w tym tygodniu skończyło się coś dla mnie ważnego i niestety wszystko wskazuje na to, że nie wróci:(
 

8. Najlepszy moment tygodnia?
Dni,  w których obiad serwuje mi mąż. 
   

9. Czym/kim chciałaś/eś być jako dziecko?
Zdjęcie mówi samo za siebie. Maszyna jest moja, ale nie za bardzo mam czas, żeby szyć.

 
10. Nigdy nie rozstajesz się z....
Nie chodzi o paluszki, tylko o dzieci:)
   
11. Co można znaleźć na Twojej liście życzeń.
Teraz marzę tylko o nowej pracy.  

12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia.


13. Coś, co robisz przez cały czas. 
Mam wrażenie, że cały czas sprzątam, piorę i prasuję:(


14. Zdjęcie tygodnia?  
Uzębienie mojej trzylatki. 

15. Ulubione słowo/wyrażenie?  


16. Najlepszy moment roku. 



17. Ktoś, kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić.
Każda mama to wie (wyłączam te chwile, w których moje dzieci dostają klasycznej głupawki).

Jeśli obejrzałyście, to jesteście otagowane. Zapraszam do zabawy wszystkie moje  czytelniczki. 

Pozdrawiam.

Dorota
     
     

32 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ta zabawa
    Chętnie przygotuję, ale dopiero po Nowym Roku :)
    Muszę to dobrze przemyśleć :)

    Super dzieciaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie, bo bardzo lubię Twoje niekosmetyczne wpisy:)

      Dziękuję:)

      Usuń
    2. W zdjęciu nr 3 jestem totalnie 'zakochana' :)

      Usuń
  2. świetny tag, może po świętach się za niego zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, chętnie pooglądam:):)

      Usuń
  3. Ale super zdjęcia, świetnie się oglądało! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny tag opatrzony zdjeciami !:)

    Zapraszam do mnie na konkursy!
    Do wygrania krem do rąk i paznokci
    Do wygrania bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z wielką chęcią zrobię, ale po świętach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam:) Chętnie zajrzę i pooglądam:)

      Usuń
  6. Świtny TAG - forma zdjęciowa bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się grawer :D mnie się marzy bransoletka z blaszką z grawerem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajny pomysł:)
      Ja widziałam gdzieś w necie bransoletki, których część wygięta była w słowo. Świetnie to wyglądało:)

      Usuń
    2. A ja mam taką ;). Trzeba trochę na nie uważać ;P

      Usuń
  8. fajny tag, fajnie się czytało. :) a zdjęcie z okularkami - fajny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcie z okularami to jedno z moich ulubionych z wakacji:)

      Usuń
  9. Wesołych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny tag, super tak pooglądać zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny TAG, chyba podchwycę, a 13. to jakby o mnie; zresztą inne też :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez w tej chwili marze tylko o pracy ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.