27 grudnia 2012

Vintage Garden nr 5 *Wibo*

Zrobiłam przegląd w moich lakierach do paznokci i nieco się przeraziłam. Mam tyle kolorów, których Wam jeszcze nie pokazałam, że aż wstyd. Postaram się te zaległości nadrobić :)

Dziś lakier Wibo. Tych mam całkiem sporo, bo co miesiąc dostaję nowe w ramach ambasadorowania marce.

Trend Edition
vintage garden
nr 5






Jest to czarny lakier z bardzo drobnymi, ledwo widocznymi drobinkami. Na zdjęciach stworzyły one wrażenie bąbli, ale zapewniam, że w rzeczywistości tak nie wyglądają. Lakier ma gładką powierzchnię, ładnie się błyszczy, a  owe drobinki dodają mu uroku i przełamują czerń.

Myślę, że to  mój sylwestrowy kolor na paznokcie, będzie dobrze wyglądał do czerwonej sukienki.

Pozdrawiam.

Dorota

60 komentarzy:

  1. też go mam, ale u mnie jest iście mocno zielony, a nie czarny, a to numer
    ostatnio nawet go pokazywałam, widziałaś?
    nic mi nie pisz o tym, ze tyle masz lakierów do pokazania, bo moja poczekalnia z tymi emaliami jest tak samo długa:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też widzę w nim czasem zielony odcień, ale to chyba kwestia światłą i tych drobinek (post oczywiście widziałam).
      Ilość lakierów, które dostajemy od Wibo jest naprawę ogromna!

      Usuń
  2. Nie przepadam za czernią na paznokciach, ale widziałam ten lakier na żywo u koleżanki i fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zasadzie też, ale to nie jest taka zwykła czerń.

      Usuń
  3. Bardzo ładny jest, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przypomina mi trochę Orly After Party

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałoby mi się coś takiego na sylwestra :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go chyba właśnie w ten dzień wykorzystam.

      Usuń
  6. piękny shimmerek- jak niebo w bezchmurną noc! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, prawie nie widać drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te drobinki są takie tyci, tyci:)

      Usuń
  8. ciekawy kolor, ja jednak takiego bym sobie nie kupiła :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde, chyba mam ten lakier i jak wybieram coś nowego do przetestowania to przekładam go z kąta w kąt, a jest śliczny! W butelce się wydaje nie ciekawy, a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam w wieloma lakierami, kiedy ja je wszystkie wypróbuję!

      Usuń
    2. Dobre pytanie, chyba czas zacząć malować każdy paznokieć na inny kolor, tak kiedyś zrobiłam jak chciałam pokazać kilka lakierów z Essence u siebie i nawet podobał mi się efekt ;)

      Usuń
  10. Czarny lakier z drobinkami raczej mnie nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wyglądają te drobinki, tak nienachalnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Taki zamiennik dla krwistej czerwieni:)))

      Usuń
  13. bardzo ładny kolor! lubię gdy w czarnych lakierach coś dodatkowo migocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też; zwykła czerń jest raczej nie dla mnie.

      Usuń
  14. Też go mam i dzięki drobinkom bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie ciemne, nieco mroczne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  16. to chyba jedyny lakier z tych dziwnych kolekcji, który mi się w 100% podoba a nie mam go akurat, chyba to zmienię, bo jedyny czarny z drobinkami jaki miałam od Essence oddałam wczoraj Saurii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ten kolor bardzo się podoba i ciesze się, że go dostałam:)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.