27 stycznia 2013

Express Growth nr 480 *Wibo*

Paznokcie na weekend.

 Express Growth nr 480
*Wibo*







Lakier jest fantastyczny! Różowołososiowy kolor z dodatkiem złotych drobinek, które sprawiają, iż całość staje się interesująca i niezwykła. Komfort malowania ogromy: szybko i równo się nakłada, wysycha błyskawicznie, kryje przyzwoicie po dwóch warstwach. Jest stosunkowo trwały, trzy dni bez żadnego uszczerbku.

Bardzo, ale to bardzo go lubię. Jestem przekonana, że będzie świetny szczególnie na lato. Oczyma wyobraźni widzę, jak wspaniale się komponuje  z opalenizną.

Pozdrawiam.

Dorota

77 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek

    Wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://inna17jenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się te drobinki :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor, mam róż do policzków w podobnym, i też ma złote drobinki. Może sobie kupię lakier i będę miała komplet. :D
    Serdecznie zapraszam do mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kolor różu też musi być wspaniały:))

      Usuń
  4. Mam bardzo, bardzo podobny z Golden Rose RC:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny jest, choć mi by się bardziej podobał bez złotego shimmerka. Ale faktycznie przywodzi na myśl lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez drobinek byłby taki zwyczajny:)

      Usuń
  6. Jej, piękny jest! Świetny jako poprawa humoru na zimowy czas!

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęcią bym go sobie kupiła, idealny na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, wiosenny kolor. Albo idealny na oderwanie sie od monotonii zimy

    OdpowiedzUsuń
  9. Golden rose ma podobny kolor w swojej ofercie. Faktycznie idealny na lato.

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio już gdzieś go widziałam i natychmiast wylądował na mojej wish-liście :DD

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten lakier ale umnie on sie srednio widzi

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolorek, te drobinki dodają mu uroku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bez drobin byłby bardzo zwyczajny.

      Usuń
  13. I ja go mam w wygranym u Ciebie Wibo Box`ie :) Wiedziałam, że jest piękny, ale nie sądziłam, że aż tak :) Nie mogę się doczekać aż go użyję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudny, będziesz z niego zadowolona:)

      Usuń
    2. Jestem! Pomalowałam już paznokcie i nie mogę się napatrzeć :) Na dniach i ja pokażę go na blogu :)

      Usuń
  14. Ładny, kojarzy mi się z plażą :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozpogodziłaś pochmurny dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Do opalenizny będzie boski. A na razie dobry do pracy, tak na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor w sam sobie świetny, ale na lato. Nie przepadam za takimi drobinkami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś tez za drobinami w lakierach nie przepadałam, ostatnio podchodzę do tego zupełnie inaczej:)

      Usuń
  18. boooski jest- uwielbiam takie shimmery :) już drugi odcień, który muszę kupić z tej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. On nie jest perłowy, choć błysk jest dość mocny:)

      Usuń
  20. oj tak, opalenizna, drink z palemka w rece i ten lakier!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się..na lato idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. moim zdaniem zbędne mu te drobinki...kolor sam w sobie jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na lato będzie super! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Aaaaaaaa! Coś czuję, że jutrio będzie mój! :)



    w wolnych chwilach zapraszam na:http://zolwikowy.blogspot.com/ :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja oddałam ten lakier mamie, lubi takie kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie bardzo przyjemny ciepły kolor, na lato w sam raz. Choć jak się przyjrzę mojej kolekcji lakierów to mam praktycznie same chłodne kolory i odcienie, podobnie z cieniami do powiek i ubraniami. Jakoś nie pasują do mojej karnacji chyba :) Ja mam z tej serii ładny ciemnoturkusowy lakier z takimi jakby złotymi drobinami. Fajnie wygląda, ale nie trzymał się dłużej niż 2 dni. Albo ja mam dziwne paznokcie i nic mi się nie trzyma dłużej niż 2 dni, albo może problem w tym, że kupuję tylko tanie lakier (za max paręnaście złociszy).

    OdpowiedzUsuń
  27. wietny kolorek, taki ciepły na zimowe dni...:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.