28 stycznia 2013

Malinowe masełko do torebki * Balneokosmetyki*

To małe, ale bardzo urokliwe masełko dostałam od Balneokosemtyków wraz ze świątecznymi życzeniami. 

Malinowe masełko do torebki
eko formuła
*Balneokosmetyki*


Pojemność: 50 ml
Cena: 18 zł (klik)

Informacja na opakowaniu i skład:


Masełko zachwyca od pierwszego użycia. Przede wszystkim cudnie pachnie malinami i jeżynami, trochę słodko, jednak nie przesadnie. Jest geste i treściwe, wspaniale nawilża dłonie, usta i ciało. Szkoda go używać do całego ciała, bo w opakowaniu jest go jednak mało, najlepiej więc nosić w torebce lub delektować się nim podczas wieczornej pielęgnacji wybranych obszarów ciała. 

Nawilża i chroni bardzo dobrze, zmiękcza skórę, pozostawia ją aksamitną i pięknie pachnącą. Zapach utrzymuje się na skórze bardzo długo, nawet kilka godzin. Jest gęste, ale bardzo dobrze się nakłada i rozsmarowuje. Otula skórę delikatną warstwą, ale absolutnie się nie lepi, nie jest też tłuste. To taka przyjemna kołderka , chroniąca przed wysuszeniem.


Opakowanie jest też bardzo ładne i stosunkowo praktyczne. Taki z tego masełka drobiazg, ale jaki przyjemny. Jestem zdecydowanie na tak!

Pozdrawiam.

Dorota

61 komentarzy:

  1. pierwszy raz słyszę o tym produkcie, ale malinowy zapach to mój faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo firma jeszcze mało znana:)

      Usuń
    2. Na allegro nie znalazłam :(

      Usuń
  2. jakoś nie przepadam za malinowymi kosmetykami. Zazwyczaj trafiają mi się takie mdlące w zapachu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam nic tej firmy, ale jestem pod wrażeniem składu. No i maliny też działają na wyobraźnię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zajrzeć na ich stronę, oferta jest bardzo ciekawa.

      Usuń
  4. nie słyszałam o takim masełku

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym je wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  6. tez o nim nie slyszalam, ale musi ladnie pachniec :)

    zapraszam do mnie: madeinmepatcy.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  7. idealny do torebki :) świetna sprawa ale nigdy nie spotkałam produktów tej firmy na swojej drodze :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to dostępne są głównie poprzez sklep internetowy.

      Usuń
  8. nie znam tej firmy, choć nawilżenie kusi

    OdpowiedzUsuń
  9. chetnie bym takie przygarnela, ale nie jest chyba ogolnodostepne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balneo można kupić głównie przez sklep internetowy.

      Usuń
  10. malina + jeżyna = owoce leśne = mniam!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. skład ma fajny, może się kiedyś skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masło do torebki? A to ci dopiero ciekawy wynalazek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie damskie gadżety ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. do usta to ja bym chciała coś, cokolwiek, są teraz tragiczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje, pomimo ciągłego nawilżania, też idealne nie są:(

      Usuń
  15. Nie przepadam za zapachem malin w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nazwa rzeczywiście zabawna!

    Ale widzę dużo ciekawych składników. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Malinowe,kurcze już czuję jak pachnie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwszy raz widzę na oczy ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj na ich stronę, oferta jest bardzo ciekawa:)

      Usuń
  19. lubię takie malinowo słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle lubię słodkie zapachy:)

      Usuń
  20. Fajna alternatywa dla kremów do rąk. Choć chyba mało praktyczna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w ciągu dnia tak, ale wieczorem jestem jak najbardziej za taką alternatywą.

      Usuń
  21. Nie znam tej firmy i zaraz coś o niej poczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj kupiłabym go pewnie za zapach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wart choćby ze względu na sam zapach, ale działanie też jest świetne:))

      Usuń
  23. lubię maliny w kosmetykach mmm!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny patent, coś czuję, że się skuszę, bo uwielbiam takie owocowe kosmetyki :)
    Pozdrawiam! :)

    A w wolnej chwili zapraszam na:
    http://zolwikowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. kupuje mnie malinowym aromatem :) Uwielbiam takie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam malinowe kosmetyki!!! w dodatku w formie "gadżetu", bardzo do mnie przemawiają :))

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne opakowanie, chociaż ja wolę sztyfciki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O jej musi pięknie pachnieć, uwielbiam malinowe zapachy:) U mnie nawet ostatnia notka też o malinowym masełku tyle że do ust z Nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  29. haha! już myślałam, że jak do torebki, to smarujesz nim torebkę;) a tak poważnie, to nie znam firmy, ale malinowość do mnie przemawia bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  30. Malinkę w kosmetykach uwielbiam <3
    Fajnie, że jest taka mała wersja idealnie właśnie to torebki.

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie podczas składania zamówienia za minimum 50 zł na Balneokosmetyki po wpisaniu kodu: modnystyl dostawa GRATIS!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.