24 stycznia 2013

Maseczka nawilżająca z miodem i cytryną *Joanna*

Witam.
Bardzo lubię serię Joanna Naturia, na moich włosach te kosmetyki bardzo dobrze się sprawdzają do codziennej pielęgnacji.

Maseczka nawilżająca
z miodem i cytryną
do włosów suchych i zniszczonych
seria: Naturia
*JOANNA*


Pojemność: 250 g
Cena: 7 zł

Informacja na opakowaniu:


Skład:


Maseczka to może niewłaściwa nazwa dla tego kosmetyku, dla mnie to raczej odżywka do spłukiwania, którą można nałożyć na szybko, by włosy wygładzić i ułatwić ich rozczesywanie. Ponownie, jest to kosmetyk doraźny, nie odżywi i nie zregeneruje włosów bardzo zniszczonych.

Opakowanie jest wygodne i solidne, sam kosmetyk bardzo wydajny. Aplikacja łatwa, choć maska jest dość rzadka i trzeba ostrożnie z nią postępować. Nie ma większego znaczenia długość trzymania jej na włosach, minuta, dwie czy dziesięć- efekt końcowy zawsze jest taki sam.

Głównym rezultatem jest piękny połysk, żywy błysk dostrzegam zaraz po wysuszeniu. Bardzo to lubię, błyszczące włosy wyglądają pięknie i zdrowo. Poza tym stają się łatwe w rozczesywaniu i układaniu oraz przyjemnie pachną. Nie jest to może zaskakujące działanie, bo po maseczce do włosów spodziewać by się należało odżywienia, nawilżenia, tu takiego działania nie należy oczekiwać. Ale czasem potrzeba natychmiastowego efektu i choć jest on tylko na chwile, to i tak cieszy.


Jestem bardzo zadowolona z tej maseczki, to kolejny kosmetyk z serii Naturia, który wpisuję na moja listę "ulubionych". 

Pozdrawiam.

Dorota

77 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że poczułam się zainteresowana :) Mimo, że to raczej dobra odżywka, jak piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię szampon z tej serii, także maseczka (odżywka) pewnie też by mi przypasowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także bardzo lubię ten szampon.

      Usuń
  3. szukam tej maseczki i szukam i znaleźć na sklepowych półkach nie mogę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w drogerii Jaśmin.

      Usuń
    2. dzięki za podpowiedź ;) zajrzę, choć muszę przyznać, że nigdy nie byłam w tej drogerii

      Usuń
    3. Zasadniczo Jaśmin jest nieco droższy niż Rossmann czy Natura, ale wybór polskich kosmetyków jest tam ogromny!!!

      Usuń
  4. Wygląda kusząco :) Szkoda, że nie do mojego typu włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej bym się nie skusiła. Póki co maseczki rodzimych firm bardzo obciążają moje włosy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, jak pisałam, nie jest maseczka, raczej odzywka. Moich włosów zdecydowanie nie obciąża.

      Usuń
    2. ja mam włosy cienkie i przetłuszczające, używam również maseczek rodzimych firm i jakoś żadna mi włosów nie obciążyła. Musisz patrzeć, zby maska była przeznaczona do twojego typu włosów.

      Usuń
  6. Kupiłam zestaw szampon i odżywkę b/s Miód i cytryna i lubię obydwa kosmetyki. Musiałabym poszukać tej maseczki do pełnego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także bardzo lubię szampon i odżywkę bez spłukiwania z tej serii:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Składy kosmetyków nie są moją mocną strona, więc się nie wypowiem.

      Usuń
  8. Nigdy nie miałam do czynienia z kosmetykami do włosów z Joanny, ale połączenie miodu z cytryną brzmi bardzo dobrze. Szkoda tylko, że nie nawilża włosów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, długotrwałego nawilżenia tu nie znajdziesz:(

      Usuń
  9. przyznam, że mogłabym spróbować, ale obecnie posiadana przeze mnie odżywka wystarczy mi na dobrych kilka miesięcy ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba dobrze że jest wydajna, choć na dłuższą metę pewnie się odrobinę już nudzi.

      Usuń
  10. Nie jest droga, gdyby moje włosy były suche pewnie bym się na nią skusiła.:P Może są inne rodzaje masek z tej serii..

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemnie się czyta recenzję i czuję się skuszona. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ją lubię, ale jej naturalność jest trochę naciągana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Ja się na składach nie znam, ale zdaje sobie sprawę, że Naturia zupełnie naturalna nie jest:(

      Usuń
  13. Pierwszy raz spotykam się z tą maską;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przepadam za maskami, bo nie mam cierpliwości ich nosić, ale jako odżywka mogłoby to by być to:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ją wystarczy nałożyć na krótko.

      Usuń
  15. do tej pory Naturię znałam tylko z odżywek bez spłukiwania, a zapach tej z miodem i cytryną bardzo lubię. Chętnie się skuszę na pokazywaną przez Ciebie wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że Ci służy :)
    Opakowanie jest kolorystycznie bardzo optymistyczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. nie kusi. nie widzę w składzie zbyt wielu wartościowych substancji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dlatego też pewnie jej działanie nie jest aż tak dobroczynne:( Ja nie analizuje składów, może powinnam wreszcie zdobyć trochę wiedzy z tej dziedziny.

      Usuń
  18. swojego czasu bardzo lubiłam właśnie tą serię, muszę do niej wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam tę niebieska z makiem i była przyzwoita całkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  20. myślałam że jednak będzie bardziej odżywcza

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy produkt. Myślę, że go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje włosy też raczej nie dla niej ale ogólnie wygląda bardzo obiecująco:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Skoro polecasz to muszę jej spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  24. na razie u mnie rzadzi maska z pszenica z Isany, chce kupic wygladzajaca z Joanny:) i od teraz takze ta, mialam juz odzywke bez splukiwania z tej serii i sie dobrze sprawdzala:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także bardzo lubię tą bez spłukiwania:)

      Usuń
  25. chyba w przyszłości się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nigdy nie miałam w sumie mało produktów tej firmy gościło w mojej łazience.

    OdpowiedzUsuń
  27. miałam wiele kosmetyków joanny ,ale tego produktu nie miałam:) jak mi się skończy moja maska to być może kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawet nie wiedziałam, że seria Naturia ma też maski do włosów w swojej ofercie, myślę że jak będę miała dostęp do polskich kosmetyków, to wezmę Joannę do włosów szturmem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanna "kombinuje" z rożnymi seriami do włosów, teraz nowością jest seria z olejkiem argonowym.

      Usuń
    2. Olejek arganowy niedługo będziemy miały nawet w pastach do zębów :D Ale nie dziwię się, też się z nim polubiłam :)

      Usuń
  29. Miałam i bardzo lubiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Joanna chyba w ogóle jest "doraźna", ale odżywkę bez spłukiwania z tej serii bardzo lubię!
    Na tą maskę chętnie się skuszę, czasami na szybko potrzebuję takiego doraźnego, działającego (chociażby wizualnie) produktu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, bardzo często potrzeba po prostu dobrze wyglądać a taka maska to skarb.

      Usuń
  31. Podpisuje się pod twoim stwierdzeniem, że to odżywka nie maska. Za słaba, za rzadka, ale i tak ją lubię. Jako odżywkę do codziennego stosowania , OC :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O ile B/S lubię tak te nie za bardzo :) Za słaba na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ta seria ma wspaniały zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. mnie ostatnio maseczki na włosy nie służą, robie sobie od nich przerwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. mam z tej serii maseczkę do włosów farbowanych z makiem i bawełną, co moge powiedzieć -ZAPACH MA OBŁĘDNY :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.