22 stycznia 2013

Ostatni Wibo- Box...

Witam.
Dziś dostałam ostatni już Wibo-Box. Przyznam, że trochę mnie to smuci, bo bycie Ambasadorką Wibo jest ciekawe, a możliwość wypróbowania tak wielu kosmetyków tej marki to ogromna frajda. Niestety, dobre szybko się kończy:(

Ostatnie pudełko zawiera zarówno nowości, jak i produkty, z których Wibo słynie, które cieszą się ogromna popularnością, nie tylko wśród blogerek. 


* Puder Sun Touch- puder brązujący w kulkach. 
* Bibułki matujące.


 *Fashion Stickers- naklejki na paznokcie - nr 1, nr 2, nr 3.


* Lovely Magic Pen- korektor maskujący przebarwienia i niedoskonałości cery, korektor maskujący przebarwienia i popękane naczynka.


* Make Me Happy- błyszczyk z molekułami szczęścia.
* Spicy lip gloss- błyszczyk z ekstraktem z papryczek chili.

 
* Growing Lashes Stimulator Mascara- tusz pogrubiający i stymulujący wzrost rzęs.
* Extreme Lashes- pogrubiający tusz do rzęs.
*Lovely Spectacular Me- tusz pogrubiający i wydłużający rzęsy.


Najbardziej zaintrygował mnie błyszczyk z molekułami szczęścia i naklejki na paznokcie. Błyszczykiem zachwycona jest moja córka, jak tylko zdecyduje mi się go oddać, to go wypróbuję. 

Pozdrawiam.

Dorota



123 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Zepsułam niespodziankę:( Okropna jestem!

      Usuń
    2. Już widziałam na FB u Agi ;)

      Usuń
    3. ha ha to już wiem co Wibo Box a co nagroda bo wszystko mi się zmieszało :) Nadal nie dostałam grudniowego.

      Usuń
    4. Ja również czekam na swoje pudełko. ;) Trzy maskary, mhm... będzie się czym malować. :D

      Usuń
    5. Siouxie koniecznie jak najszybciej pokaż zawartość swojego. :) Z tego co rozumiem będziesz mieć bogatszą zawartość. :)

      Usuń
    6. Siouxe, ja już widziałam Twoje zdjęcia na FB, dostałaś sporo bonusów:))
      Moje pudełka zawsze przychodziły ekspresowo, chyba mieszkam najbliżej Kartuz:))

      Usuń
  2. Fajny zestaw! Mam ten niebieski tusz i jak dla mnie to taki przyjemniaczek, ale bez fajerwerków. Muszę wypróbować osławiony Growing Lashes i żółty podkręcający Lovely (bo mam prościutkie rzęsy). Jestem ciekawa recenzji naklejek, bibułek i korektorów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bibułki miałam, są w porządku. Korektory to dla mnie nowość, więc zabiorę się za nie bardzo szybko. Do naklejek jestem sceptycznie nastawiona, bo już kiedyś próbowałam takich, tylko z Essence; były okropne:(

      Usuń
  3. Te korektory zwróciły moją uwagę, ciekawa jestem jak się sprawdzą...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielony tusz Wibo to mój ulubieniec :) Nie przypadły mi za to gustu te bibułki matujące. Bardzo ciekawa jestem tych naklejek. Będę wyczekiwać ich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pudełko :) Korektory mi się podobają :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo widze tam swój ulubiony zielony tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również najbardziej do gustu przypadł błyszczyk i naklejki. Przy następnej wizycie w Rossku błyszczyk z pewnością będzie mój

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że je dostałam. Mam pewność, że są nowe i świeże. Kiedyś trafiłam na tusz zupełnie wyschnięty, kupiony oczywiście w Rossmannie:(

      Usuń
  9. te kuleczki bym z chęcią wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej ile tego *.* szkoda że to ostatnia paczka ;/
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawartość świetna :)
    Szkoda, że to już ostatni Wibo-Box..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także jestem zadowolona zawartości:)

      Usuń
  12. super pudełeczko, mnie najbardziej ciekawią korektory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile maskar! Świetny box :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tylko pytanie- otworzyć wszystkie jednocześnie?

      Usuń
  14. Ale obdarowali ciebie, super prezent na koniec...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. no paczuszka faktycznie z fajną zawartością, szkoda że ostatnia ..
    ja jestem ciekawa korektorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, szczególnie tego zielonego:)

      Usuń
  16. Bardzo mnie ciekawią te korektory.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten korektor z lovely i jest swietny pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Niebieskie, brokatowe drobiny:) Dlatego moja córka od razu się nim zainteresowała, kocha błyskotki:)

      Usuń
  19. naklejki w gwiazdki wyglądają intrygująco :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny- najbardzije ze wszytskich mi sie spodobal;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem ciekawa jak będą sprawowały się naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Trochę się ich obawiam, bo mam niemiłe doświadczenia z naklejkami Essence.

      Usuń
  22. ojej zazdroszcze ;)) ja lubie zielony tusz swietny jest

    OdpowiedzUsuń
  23. O. cudowny pudełeczko. :)
    a ten błyszczyk z molekułami szczęścia niezwykle mnie intryguje. ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę przyznać, że naprawdę postarali się ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ogromna paczuszka i tyle fajnych rzeczy! :(
    Poproszę o opinię zielonego korektora na popękane naczynka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo ciekawych kosmetyków:)
      Korektor już w użyciu:)

      Usuń
  26. Ale duuuzo rzeczy ;p Aż ci zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  27. jestem bardzo ciekawa tych korektorków, chętnie sama bym je przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. lubię lakiery wibo, a i zielony tusz jest niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony tusz jest chyba jednym z bardziej popularnych kosmetyków Wibo:)

      Usuń
  29. Zielony korektor uwielbiam, tak samo jak różowy tusz. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Te błyszczyki mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No fajny jest,jak wszystkie poprzednie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Różowy mam i nie zamierzam używać innego <3. Ciekawi mnie ten błyszczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyk się mieni! I to bardzo!

      Usuń
  33. Podobają mi się błyszczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. a dlaczego to ostatni box? ciekawa jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo okres Ambasadorowania był wyliczony na pół roku i określoną liczbę przesyłek. Ta jest ostatnia. Prawdopodobnie będzie druga edycja.

      Usuń
  35. Miałam ten zielony tusz z Wibo i byłam z niego szalenie zadowolona! Dawał fantastyczny efekt na rzęsach, choć po kilku godzinach lubił się odrobinę odbijać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tusz "zbiera" raczej pozytywne opinie:))

      Usuń
  36. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę:) Świetna paka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, rozumiem:)) Sama sobie zazdroszczę, kiedy na to patrzę:))

      Usuń
  37. Zazdroszczę! Ciekawa jestem jak się sprawdzą korektory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dziś musiałam spróbować korektorów, ciekawość:))

      Usuń
  38. Napiszę tylko, że zazdroszczę Ci tego BOXa... też taki chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zostałam Ambasadorką:)
      Prawdopodobnie będzie druga edycja, koniecznie zgłoś swoja kandydaturę:))

      Usuń
  39. zgadzam sie z przedmówczynią tez taki chce!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zawartość bardzo przyjemna:)) Proponuję, żebyś się zgłosiła do drugiej edycji:))

      Usuń
  40. Fajny :) Koniecznie zrecenzuj nam tusze! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ciekawa jestem korektorów i naklejek na paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Szkoda, że to już ostatnio Wibo Box, lubiłam u Ciebie je oglądać i tydzień z Wibo był super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję:(
      Wiesz, prawdopodobnie będzie druga edycja, powinnaś się zgłosić.
      I raz jeszcze dziękuję, za regularne "nawiedzanie" bloga podczas "Tygodnia z Wibo" i tak ogólnie, za cenne komentarze:))

      Usuń
    2. O świetnie, mam nadzieję, że wspomnisz o tym u siebie, będę wypatrywać i się zgłoszę :) Nie masz mi za co dziękować, bardzo mi miło, że tak myślisz, naprawdę! A nawiedzanie Twojego bloga to czysta przyjemność :)

      Usuń
    3. Wspomnę, oczywiście:)))

      Usuń
  43. Oj będziesz tęsknić, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawią mnie korektor maskujący przebarwienia i popękane naczynka i naklejki z gwiazdkami -są przecudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ale zapas mascar, świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne pudełko, szkoda, że już ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawa jestem naklejek :)
    Nie testowałam nigdy kosmetyków Wibo. Kontakt miałam tylko z lakierami i jestem nimi pozytywnie zaskoczona :)

    Blog ląduje w ulubionych.
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  48. korektor w takim opakowaniu... mam złe doświadczenia. Może mi się przytrafiło jakieś trefne, ale nie da się tego korektora wydudłać, a jak już leci to za dużo. Pędzelek w nim jednak fajna rzecz ;]

    Ciekawi mnie co to są te molekuły szczęścia, bo pierwsze słyszę ;]

    OdpowiedzUsuń
  49. Oo wow, ile produktów! Molekuły szczęścia, ciekawe :) A ten z chili też niezły musi być ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. To prawda. Czas pożegnań z WIBO-BOXami, ale nie z ich zawartościami! Przyznam, że wiele z tych kosmetyków sama polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawią mnie korektory i kuleczki brązujące, chociaż szczerze jestem ich przeciwniczką, gdyż niszczą pędzle :)

      Usuń
  51. Ach te niedobre córy, wszystko wysępią od mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ciekawa jestem jakie efekty daje ten błyszczyk... nazwa obiecująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam ten Lovely Spectacular Me ;)
    Jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Co trzeba zrobić, żeby zostać ambasadorką? ;P

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.