19 stycznia 2013

Szampon wzmacniający *Joanna*

Nie przywiązuję się szczególnie do szamponów, cały czas próbuję czegoś nowego. Dla mnie jest to kosmetyk, który ma przede wszystkim dobrze włosy oczyszczać, dobrze się pienić i nie wysuszać zarówno skóry głowy, jak i samych włosów.

Szampon wzmacniający
włosy cienkie, delikatne, skłonne do wypadania
zawiera ekstrakt ze skrzypu i rozmarynu
seria "Z Apteczki Babuni"
JOANNA


Pojemność: 300 ml
Cena: ok. 6 zł

Informacja na opakowaniu:


Skład:

Moje włosy nie są cienkie i delikatne, ale wypadają. Zdecydowałam się więc na ten szampon, żeby trochę wspomóc inne środki przeciw wypadaniu włosów, których używałam; kompleksowe działanie zawsze przynosi lepsze efekty. Niestety nie zauważyłam ewidentnego wzmocnienia, włosów wypada mi mniej więcej tyle samo.

Poza tym nie mam absolutnie żadnych negatywnych uwag względem jego działania i komfortu używania. Zapach jest bardzo przyjemny, ziołowy; konsystencja w sam raz, a i pienienie się bardzo dobre. Szampon skutecznie oczyszcza i odświeża włosy oraz skórę głowy, zmywa odżywki i olejki, których używam przed myciem. Nie powoduje łupieżu, a zdarzało się, że niektóre ziołowe szampony go u mnie wywoływały. Potrafi odrobinę splątać włosy, ale to akurat można opanować nakładając potem lekką odżywkę, a dzięki bardzo porządnemu oczyszczeniu, ta zdecydowanie lepiej się wchłonie (zawsze po umyciu włosów nakładam na nie odżywkę!). Wydajność i opakowanie są także bez zastrzeżeń.


Często sięgam po produkty do włosów Joanny. Seria "Z Apteczki Babuni" jest ciekawa, ale moim zdecydowanym faworytem pozostaje nadal linia Naturia.

Pozdrawiam.

Dorota

57 komentarzy:

  1. Miałam odżywkę z tej serii i więcej do niej nie wrócę. Niewiele robiła mi z włosami.
    Z szamponem nie miałam przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam odżywkę i nawet ją lubię:)

      Usuń
  2. Z tej serii miałam wersję miodowo-mleczną kiedyś.
    I muszę przyznać, że nawet mi służyła :)
    Do tego szampon miał przepiękny zapach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używała, całkiem była przyjemna:)

      Usuń
  3. podzielam Twoje zdanie. dobry szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naturia jest świetna! :) A z tej linii nie miałam żadnego kosmetyku...jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze... sama często tak mówię:))

      Usuń
  5. Z tej serii miałam maskę mleko-miód, byłam bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie wczoraj kupiłam szampon Naturia , ten z Apteczki b. kiedyś miałam jeszcze ze starym opakowaniem ale wywoływał łupież , ciekawe czy ze zmianą opakowań coś jeszcze się zmieniło ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, żeby za opakowaniem poszły też zmiany w składzie, ale warto to sprawdzić.

      Usuń
  7. Ja słyszałam pochlebne opinie o balsamach do włosów tej serii i mam na nie chrapkę. Szampon mam swój jeden ulubiony, po który zawsze sięgam i który jako jeden z bardzo wąskiego grona mi nie szkodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki to szampon? Zdradź, koniecznie!

      Usuń
  8. Nie przepadam za szamponami Joanny, zdecydowanie wolę ich produkty do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nic nie miałam z tej serii, miałam za to z rzepę joanny i od czasu do czasu do niego wracam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się na rzepę właśnie szykuję:)

      Usuń
    2. a ja chyba znowu do niej wrócę :)

      Usuń
  10. Właśnie go używam, w sumie taki zwykły szampon, bez fajerwerków, ale niestety średnio mi podchodzi jego zapach. Kojarzy mi się z toaletą.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach to niestety kwestia bardzo indywidualna.

      Usuń
  11. nie używałam tej serii, ani żadnych szamponów Joanny
    ale ten mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie ich szampony się nie sprawdzają, ja teraz z wypadającymi włosami walczę olejkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam szampon z pewnością nie pomoże na wypadające włosy.

      Usuń
  13. Miałam szampon i odżywkę :) Lubiłam :) W codziennej pielęgnacji zestaw się sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nic z tej serii nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jakoś za serią Naturia nie przepadam.
    Zawsze te szampony plątały mi włosy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, szampony z SLS tak mają:(

      Usuń
  16. po ten szampon na pewno nie sięgnę, zresztą pisałam recenzję...

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam balsam i strasznie jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  18. mi ten szampon bardzo platał włosy. wole wersję z miodem i mlekiem lub jajeczna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony z SLS niestety często plączą włosy:(

      Usuń
  19. Ja wolę serię "Z Apteczki Babuni"
    peeling bzowy kocham a ostatnio mam też płyn do higieny intymnej i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała seria o zapachu bzu jest wspaniała:))

      Usuń
    2. miałam też balsam do ciała :) był fajny
      Nie miałam tylko solanki

      Usuń
    3. Balsam jeszcze gdzieś u mnie leży:))

      Usuń
  20. zapraszam do mnie na konkurs http://an-n-na.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba nie używałam szamponów z żadnej z tych serii, ale te z Naturii mnie kuszą głównie ze względu na niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturię polecam, ja szczególnie lubię z miodem i cytryną.

      Usuń
  22. Jeszcze nie miałam tego szamponu :) A z Naturii czasami kupuję wersję z pokrzywą i zieloną herbatą ze względu na niską cenę i dobre oczyszczanie ;) Ale na co dzień stosuję raczej inne szampony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest rzeczywiście atrakcyjna:)

      Usuń
  23. Ja także wolę zdecydowanie serię Naturia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy jeszcze nie miałam, ale skoro zmywa olejki z włosów, to się u mnie kwalifikuje ;] Nie wiem jednak czy się odważę, bo jakiś rok temu znalazłam szampon, który mnie zadowala, ale kto wie... może się skuszę jak obecny wydudłam, a jest o zgrozo bardzo wydajny

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie przepadam za Joanną.
    Do włosów używam tylko Tresemme albo zdrowotnych szamponów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię ten szampon, słyszałam o nim wiele negatywnych opinii, ale mi bardzo odpowiada i przy nim zostaję. Obserwuję.:) Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.