21 stycznia 2013

Wibo- Box trafia do...


Witam serdecznie!
Cieszę się ogromnie, bo dziś Wibo-Box ucieszy jedną  z moich czytelniczek. Serdecznie dziękuję wszystkim za zainteresowanie, za liczne komentarze i zgłoszenia pod rozdaniowym postem. 


Zgłoszeń było ponad sto, zwyciężczyni może być tylko jedna, tym razem szczęście uśmiechnęło się do: 


Serdecznie gratuluję!

Mam nadzieję, że pudełko z kosmetykami Wibo Cię ucieszy, że chętnie będziesz ich używać i oczywiście podzielisz się z nami swoimi opiniami na ich temat.

Pozdrawiam.

Dorota

30 komentarzy:

  1. Szkoda, ale gratulacje sie naleza:))

    OdpowiedzUsuń
  2. serdecznie gratuluję :) ja nie mam szczęścia do rozdań i konkursów na blogach, po raz kolejny się w tym utwierdzam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Miła imieninowa niespodzianka :) Zaraz odpowiem na maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się ogromnie! I to jeszcze w imieniny! Wszystkiego dobrego życzę:)))

      Usuń
    2. Gratulacje i czekamy na efekty testowania :)

      Usuń
    3. Gratulacje i wszystkiego najlepszego w dniu imienin!

      Usuń
  4. A taką miałam ochotę na te piękne kulki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bu znowu mi w kolejnym rozdaniu nie wyszło :( Ale gratulacje dla zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.