25 lutego 2013

Na dobry poczatek tygodnia....

Znakomitym rozpoczęciem tygodnia jest paczka pełna kosmetyków. Ta, którą cieszę się dziś, jest od marki FLOSLEK. 


Do testowania i recenzowania otrzymałam:


*krem nawilżający EMOLEUM, do skóry suchej, bardzo suchej i atopowej;


* płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu, seria hipoalergiczna;


*dwufazowy płyn do demakijażu oczu;


* ANTI ACNE, krem matujący do skóry tłustej i mieszanej;


* krem nawilżajacy do skóry zmęczonej, z oznakami starzenia, NATURALNE PIĘKNO;


* masło do ciała, mango i marakuja, NATURAL BODY.

Jestem podekscytowana i gotowa do stosowania tychże kosmetyków. Mam nadzieję, że dobrze mi się przysłużą. 

Jeśli znacie te rzeczy, to piszcie koniecznie o swoich spostrzeżeniach.

Pozdrawiam.

Dorota



86 komentarzy:

  1. Udanych testów! Ciekawa jestem jak się sprawdzą kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tez mnie ciekawią, masełko chyba najbardziej.

      Usuń
  2. Czekamy na recenzje :) gdzie w ogóle dostępne są kosmetyki Floslek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najczęściej kupuję Floslek w aptekach.

      Usuń
  3. Świetna paczucha. Czekam na recenzje, szczególnie krem matujący i masełko mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mnie to masełko także szalenie intryguje.

      Usuń
  4. Czekamy na recenzje...bardzo jestem ciekawa bo te kosmetyki cieszą się dobrą opinią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zasadniczo, choć nie wszystkie.

      Usuń
  5. Miałam masło, tylko w innej wersji zapachowej - liczi i arbuz, pisała o nim u siebie. Dla mnie duży hit, chyba jeszcze nigdy nie byłam aż tak zadowolona z produktu do ciała :) Ciekawa jestem nowej serii Emoleum, z tym że produktów do ciała, szkoda że ich nie dostałaś ;) Ale nie szkodzi, jest wiele innych ciekawych smakołyków, o których z chęcią poczytam, lubię Flos Lek. Tydzień super się zaczął u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście masełko otworzyłam jako pierwsze, bo bardzo skusiła mnie kompozycja zapachowa. Pierwsze wrażenie bardzo na plus, oby jeszcze dobrze nawilżało.
      Seria Emoleum to dla mnie zupełna nowość, krem bardzo mi się przyda, bo już kończę Tołpę, a moja skóra cały czas na retinie, więc potrzeba jej dobrego ukojenia i nawilżenia. Boję się trochę kremu "Naturalne Piękno".

      Tydzień zaczął się znakomicie:)))

      Usuń
    2. A czemu się lękasz tego kremu? Ma jakiś mocno naturalny skład, czy coś w tym stylu? Mi w moim masełku do ciała zapach definitywnie nie pasował, ale mimo to produkt był tak dobry, że to dzielnie znosiłam ;) Ja aktualnie używam Tołpy kremu regenerującego i obawiam się, że już żaden krem nie sprosta moim wymaganiom, wstrzymuje się z recenzją, bo wydaje mi się, aż za dobry ;)

      Usuń
    3. Ma w składzie (ale na dalszym miejscu) Paraffinum Liquidum. Wiem, że to nie jest dobry sygnał.
      Dla mnie Tołpa poczyniła dość duże postępy, zaskakują na plus pod wieloma względami:)

      Usuń
    4. Mi wcześniej firma była kompletnie nie znana, więc nie mam porównania. Co do parafiny, może w tym zestawieniu nie przysporzy kłopotów?

      Usuń
    5. W chwili obecnej mogę mieć tylko taką nadzieję. Zrobiłam rekonesans i właściwie żadna z blogerek, która go już recenzowała, na zapychanie się nie skarżyła.

      Usuń
  6. ciekawostki - czekam na Twoje wrażenia :)
    a co to za sznureczek w tle - woskowany do biżuterii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie sznureczek. Dostałam na imieniny od koleżanki kwiatki i wokół nich było takie oto czerwone kółko, wygląda jak wiklina czy coś w tym stylu.

      Usuń
  7. Gratuluję i zazdroszczę tak wspaniałej paczki!
    Czekam na recenzje!
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki firmy Flos-lek. Testuj! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna współpraca! Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka tych samych rzeczy i ja :)
    Miłego używania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna ta paczuszka i recenzje zapowiadają się obiecująco. Chętnie poczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko wyrobię sobie zdanie ich temat, to skrobnę recenzję:)

      Usuń
  12. Miłego używania ;) Oby to była sama przyjemność ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło jest w taki sposób rozpocząć tydzień :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak:))
      Także pozdrawiam.

      Usuń
  14. udanych testów! miałam kilka produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo takie masło chętnie bym przyjęła pod swój dach :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masełko świetnie pachnie. Dziękuję:)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Pielęgnacja:) To lubię najbardziej.

      Usuń
  17. Ojj, te matujące to bym chętnie przytuliła. Ciekawe, czy dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam i ja paczuchę :)
    Masło już poszło w obroty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie:)
      U mnie też masło poszło na pierwszy rzut:))

      Usuń
  19. wspaniałą paczuszka, udanego testowania

    OdpowiedzUsuń
  20. Masełko jest bardzo fajne i wydajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym użyciu mogę jednoznacznie stwierdzić, ze zapowiada się bardzo pozytywnie.

      Usuń
  21. dostałam dość podobną pakę - mamy widocznie podobne preferencje. krem matujący niestety matuje za mocno - aż na biało - może nałożyłam go ciut za dużo, nie wiem - dzisiaj zrobię drugie podejście... ale ale na noc zastosowałam go punktowo (nie wchłania się tak zaaplikowany ale pięknie "otula" pryszcza) co ciekawe rano widoczne gulki już były dużo dużo mniejsze. Chyba tak sprawdzi się najlepiej :) ciekawa jestem twoich spostrzeżeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś pierwszy raz użyłam tego kremu matującego, wygląda na twarzy całkiem dobrze. Jego właśnie się obawiam, bo na mnie kosmetyki matujące działają zazwyczaj odwrotnie.

      Usuń
  22. cudna paka , też taką chcę

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogę się doczekac recenzji. Ja miałam żele pod oczy z tej firmy i bardzo sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele pod oczy to sztandarowe produkty tej marki:)

      Usuń
  24. Mi Floslek kojarzy się tylko z żelami pod oczy, czekam na Twoje opinie i miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te żele to najbardziej popularne kosmetyki Flosleku. Dziękuję:)

      Usuń
  25. Ale fajny zestaw, najbardziej ciekawi mnie krem Emoleum :) Kosmetyki fajne, wcześniej nie miałam z nimi do czynienia - za sprawą rozdania u Mallene wpadło mi w ręce masło i bardzo przypadło mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Masełko zapowiada się bardzo przyjemnie:)

      Usuń
  26. Dorotka wczoraj dostałam podobną paczkę :))) To miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajowo:) Dziękuję i Tobie miłego stosowania życzę:)

      Usuń
  27. o wow świetne produkty miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kremu matującego i płynu do demakijażu oczu jestem bardzo ciekawa :)
    Będę więc wypatrywała recenzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzje będą, oczywiście za jakiś czas:))

      Usuń
  29. Nie wiedziałam, że Floslek ma taki bogaty asortyment. Mnie zawsze kojarzył się ze świetlikami pod oczy, a tu proszę :)
    Z niecierpliwością czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asortyment się powiększa i to o całkiem ciekawe kosmetyki:)

      Usuń
  30. Kosmetyki tej firmy bardzo milo zawsze mnie zaskakują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze:)
      Mam nadzieje, że i mnie te kosmetyki miło zaskoczą.

      Usuń
  31. O rzeczywiście taka niespodzianka na początek tygodnia to wspaniała sprawa!
    Ciekawa jestem tego płynu do demakijażu oczu..

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna paczka, lubię Floslek,

    OdpowiedzUsuń
  33. zazdrość mnie zżera:D teraz tylko czekam na recenzje, oby produkty Ci sie spodobaly:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawa jestem jak jest ten krem matujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, jestem bowiem sceptycznie nastawiona, bo kremy matujące zazwyczaj działają na mnie zupełnie odwrotnie:(

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.