29 marca 2013

Akademia Makijażu, Katarzyna Kozłowska-Kołodziejska

Witam.
Blogi i strony intranetowe poświęcone tematyce makijażu są świetnym źródłem inspiracji, ale od czasu do czasu warto sięgać po książkę.


"Akademię Makijażu" Katarzyny Kozłowskiej- Kołodziejskiej otrzymałam jako dodatek do magazynu "Make-up terndy". Za 14,99 mam ciekawą gazetę i książkę o makijażu; kto by nie skorzystał z takiej oferty. Oczywiście książkę można kupić samodzielnie w drogerii Natura, ale wtedy kosztuje około 30 złotych.


Książka jest podzielona na dwie części: teorię i praktykę. Myślę, że pierwszy rozdział jest kierowany do osób bardzo początkujących z makijażem, mamy tu bowiem garstkę bardzo podstawowych informacji o akcesoriach potrzebnych do makijażu, o rodzajach produktów dostępnych na naszym rynku, o dopasowaniu makijażu do karnacji i stroju. Nic, czego blogerka urodowa  by nie wiedziała:)

Cześć druga natomiast jest fantastyczna, mnie się przynajmniej bardzo podoba. 24 makijaże na różnych typach urody i na wszelkie okazje, bardzo inspirujące i szalenie miłe w odbiorze. Propozycje makijaży są bardzo różnorodne, mniej i bardziej skomplikowane, efektowne i stonowane, i co najważniejsze- na kobietach w różnym wieku. Prawda jest taka, że zazwyczaj widujemy jednak ładne i młode dziewczyny, którym w zasadzie każdy make up pasuje, a sztuka  polega na tym, by umiejętnie  poprawić makijażem mankamenty urody, ukryć to, co nieładne i uwydatnić to, co przyjemne dla oka.


Katarzyna Kozłowksa- Kołodziejska jest dyrektorem kreatywnym ds. makijażu marki Kobo, cała książka jest więc "jedną wielką reklamą" tychże kosmetyków. Nie przeszkadza to aż tak bardzo, raczej mocno skłania do bliższego zapoznania się z kosmetykami Kobo.


Jest to przyjemna lektura, szczególnie dla tych poszukujących różnorodnych inspiracji makijażowych.

Pozdrawiam.

Dorota

23 komentarze:

  1. Może wstyd się przyznać, ale nie korzystam z takich książek w ogóle.
    Wolę blogi i filmiki na YT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też raczej rzadko, ale od czasu do czasu warto:))

      Usuń
  2. W aktualnym numerze gazety jest taki dodatek?
    Fajna oferta i może też bym kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie kupiłaś? Empik, czy w sklepie normalnym?:)

      Usuń
    2. Kupiłam w Empiku, nie wiem, czy w innym miejscu stacjonarnie można tę gazetę dostać.

      Usuń
  3. Swojego czasu kupowałam Make-Up trendy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam nigdy tego magazynu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czeka na mnie w domu, ale jeszcze trochę minie zanim ją dorwę:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam takiej książki

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie skusiłabym się na samą książkę, jednak z gazetką czemu nie. Zwłąszcza, że bardzo lubię choćby cienie kobo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej cenie to aż żal nie kupić:)

      Usuń
  8. ja w sumie mysle, ze nie dowiedzialabym sie z niej niczego wiecej, niz wiem dotychczas, dlatego nie skusze sie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzę o tej książce od dawna, chciałam ją sobie kupić tylko nie mieli akurat w empiku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nigdy nie sięgnęłam po tego typu pozycję, z dość banalnej przyczyny - nie wiem, czy potrafiłabym zrobić użytek z tak podanej wiedzy i czy bym w ogóle do niej sięgała.

    OdpowiedzUsuń
  11. nawet nie slyszalam o tej gazetce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja bardzo cenię tą książkę. To taka skoncentrowana wiedza "na początek".

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.