20 marca 2013

Akcent na dolnej powiece...

Witam serdecznie!
Od czasu do czasu mam ochotę bardziej podkreślić dolną powiekę. Taki makijaż jest korzystny dla oczu z opadającą powieką (czyli takich jak moje). Jest to też szybki sposób na podkreślenie oczu, bez nadmiernego wysiłku i przy użyciu minimalnej ilości cieni. Wystarczy tylko wybrać ulubiony kolor i rozetrzeć go delikatnie, ja zazwyczaj wcześniej maluje linię wodną i linię dolnych rzęs kredką, żeby całość miała szansę dłużej się utrzymać. 






To chyba mój ulubiony sposób na urozmaicenie makijażu dziennego.

Pozdrawiam.

Dorota

78 komentarzy:

  1. Ja dolną powiekę maluję bardzo rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle innych sposobów na makijaż:))

      Usuń
  2. Świetnie to wygląda i tak intensywny niebieski akcent u mnie możliwy tylko na dolnej powiece. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, niebieski na górnej powiece bywa zdradliwy:)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie. Chociaż ja bardzo rzadko maluję dolną powiekę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię tak malować ok,o przeważnie fioletem :) ładny ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz w takim makijażu - nadal świeżo, a oko jest jednak podkreślone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oczy muszę podkreślać, choć odrobinę, bo inaczej zupełnie znikają. Dziękuję za mile słowa:)

      Usuń
  6. Super, mnie się podoba:)muszę na sobie wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)
      Koniecznie spróbuj:))

      Usuń
  7. bardzo ładnie :) niebieski Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Niestety nie każdy odcień niebieskiego dobrze na mnie wygląda.

      Usuń
  8. świetne urozmaicenie, bez dwóch zdań:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby taki drobiazg, a jednak zmienia:))

      Usuń
  9. Też lubię podkreślać dolną powiekę :) Kolor bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Ci tak ładnie, ale takie oczka...
    U mnie tylko brązy dobrze wyglądają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najczęściej sięgam po brązy:))

      Usuń
  11. w sobote bylam na slubie i wlasnie granatowa kreska podkreslilam dola powieke:)) bardzo lubie taki makijaz, podoba mi sie tez z czarna kredka na lini wodnej, ale mi mimo duzych oczu ona jakos nie pasuje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pewnie wyglądałaś fantastycznie!
      Ja też lubię czarna kredkę na linii wodnej i uważam, że moje małe oczy ona bardzo podkreśla:)

      Usuń
  12. Świetny makijaż :) Ale Ci włosy urosły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Nie podcinałam ich od maja zeszłego roku, tak więc nieco się wydłużyły:))

      Usuń
  13. Bardzo ładny makijaż, bardzo Ci pasuje:) ja wolę podkreślać mocniej górną powiekę, jakoś do moich oczu to bardziej pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, żeby pasowało do Twojego typu urody, jest tyle możliwości w makijażu...
      Bardzo dziękuję za komplement:))

      Usuń
  14. Ten kolor pasuje do Twoich tęczówek :)
    Ja też czasem robię tylko kreskę na dolnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I trochę zmienia odcień moich oczu:)

      Usuń
  15. uwielbiam taki akcent na dolnej powiece, ostatnio takie soczysty turkus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jestem jak najbardziej za turkusem:)))

      Usuń
  16. Bardzo ładnie. Podoba mi się, szkoda, że sama mam problemy z operowaniem kolorymi kredkami i cieniami..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, to nic skomplikowanego, na pewno byś sobie z tym poradziła.

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  18. Też kiedyś tak robiłam :) bardzo Ci ładnie w tym makijażu, w ogóle piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie nic odkrywczego, ale warto i takie proste patenty od czasu do czasu przypomnieć.
      Dziękuję bardzo, ja mam spore kompleksy co do jakości zdjęć mojej twarzy:(

      Usuń
  19. Genialnie wygląda ten makijaż!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię akcent na dolnej powiece.
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny a do tego wiosenny makijaż :)
    Muszę wypróbować u siebie taki akcent na dolną powiekę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetny sposób na coś prostego i efektownego:))

      Usuń
  22. uwielbiam ten trik ;) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak, jak nie przepadam za makijażem dolnej powieki, tak tutaj bardzo mi się podoba. Piękny akcent, świetnie Ci pasuje i jest bardzo ładnie wykonany - ja nie potrafię tak, a chciałabym. Umiesz naprawdę niesamowicie dopasować makijaż do swojej urody i tak też ta kreska bardzo podkreśla kolor Twojej tęczówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:)))
      Ten kolor cienie trochę mi zmienia kolor oczu i wybija z niego tony, które są ledwo widoczne.

      Usuń
  24. ee to jest dobre!faktycznie oczy wyglądają na większe...nigdy nie malowałam samej dolnej powieki ooo naprawdę świetnie wyglądasz z tą kreseczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))
      Moje oczy są tak małe, że w zasadzie jakikolwiek makijaż jest niezbędny, by były widoczne.

      Usuń
  25. Bardzo mi się podoba, sama muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny efekt ;)

    Zapraszam do mnie na konkurs - do wygrania koszulka z fajnym nadrukiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze mówiąc, nigdy nie wpadłam na pomysł, aby w ten sposób uporać się opadającą powieką. Nie mam talentu do blendowania cieni. Muszę korzystać z prostszych rozwiązań, a podkreślenie dolnej powieki do takich należy. Mam turkus, parę fioletów i trochę niebieskości. Pozostaje mi odwracać uwagę od mojej niekorzystnej anatomii;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, trzeba sobie jakoś radzić z takim specyficznym okiem.

      Usuń
  28. świetny pomysł z tym akcentem na dolnej powiece :) jestem na TAK , bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  29. Przeslicznie tak wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się, sama spróbuje pomalować jedynie dolna powiekę, czego nigdy wcześniej nie robiłam.

    Zapraszam do polubienie mnie na FB - http://www.facebook.com/pages/Arkana-Urody-i-Wdzi%C4%99ku-blog/288323124631165

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo twarzowy makijaż :) Aż mi kamień spadł z serca że kreska jest roztarta. Nie mogę patrzeć jak spora część Polek robiąc kreskę na górnej czy dolnej powiece w ogóle jej nie rozciera.

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastycznie wyglądasz, w ogóle masz bardzo ciekawą urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna z Ciebie kobieta :). i taki make-up pasuje Ci.:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja maluje i dolna i górną :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.