17 marca 2013

Kolorowe cienie...

Marzę o wiośnie (zresztą, kto jej nie wyczekuje?)...
Z utęsknieniem więc czekam na bardziej przychylną pogodę i nastrajam się kolorowymi cieniami. W Naturze ( w której rzadko bywam), kupiłam kilka kolorowych cieni Kobo; obecnie trwa promocja, wkład kosztuje 6,99. Uzupełniłam moją paletę kolorowych cieni i mogę się już cieszyć wiosennymi barwami na powiekach. 
 









 Moim zdecydowanym faworytem jest Rosy Coral, pięknie wygląda na powiece! 


Wszystkie kółka umieściłam w palecie Inglota, nic tylko łączyć kolory w szalone wariacje. 


Cienie Kobo są bardzo dobre, dają mocny kolor i na bazie są dość  trwałe. Jeśli macie na nie ochotę, to teraz jest dobra okazja, by je wypróbować.

Pozdrawiam.

Dorota

95 komentarzy:

  1. numerk 205 - cudo! <3 przypomina mi trochę cień Organza ze Sleekowej paletki Oh so special :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow bardzo ładne wiosenne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobo nr. 205, jest przepiękny ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jeden z bardziej popularnych kolorów Kobo:)

      Usuń
  4. Kolorowy zawrót głowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 107 i 205 z Kobo bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poluję na nie od długiego czasu, ale zważając na to, że mam dużo cieni i stosunkowo rzadko ich używam, zawsze rezygnuję z ich zakupu.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozsądnie, po co kupować, jeśli się rzadko używa:)

      Usuń
  7. Ale piękna paletka ;)) Kobo 125 i 122 wpadły mi w oko! Muszę się przejść do swojej Natury i oby tym razem wszystkie cienie były w promocji... ostatnio wystawili u mnie tylko trzy kolory :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieładnie:(
      U mnie wszystkie kolory były przecenione, poza tym sprawdzałam datę ważności i jest w porządku.

      Usuń
    2. Niestety u nich to częste :( I sporo produktów niemal zawsze brakuje. To samo jak szminki są w promocji, ba! nawet normalnie jest tylko kilka dostępnych odcieni, oczywiście testerów brak do nich, koszmar. Zupełnie inaczej się prezentuje ta w centrum, u mnie jednak bida, a mam bliziutko do niej :(

      Usuń
    3. Z testerami to fakt, koszmarnie! U mnie pomadek nie było w ogóle, pusta przestrzeń:(

      Usuń
  8. Genialne zestawienie! Muszę spisać kilka numerków i troszkę ożywić mój makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten 116 i 205 strasznie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi w oko wpadł kolor Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jeden z bardziej popularnych odcieni Kobo:)

      Usuń
  11. Szkoda tylko, że paletki nie mam ;<
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, aż miło się na nie patrzy:))

      Usuń
  13. przyjemne odcienie, podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczne, wiosenne pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogłabym przygarnąć Kobo 107 i 125 :) Paletka cudna, początkowo myślałam, że to cały Inglot :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobo i Inglot wchodzą do tej samej palety, to duża zaleta:))

      Usuń
  16. Golden Rose KOBO mnie oczarował :) chyba się na niego skuszę, choć mam podobny z Inglota ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo popularny kolor, długo na niego polowałam:)

      Usuń
  17. Mam Kobo 205 :), jest świetny. Długo utrzymuje się na powiece, łatwo rozciera, pięknie wygląda :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mam go dłużej i tez bardzo lubię:)

      Usuń
  18. Pięknie wyglądają te kolory w paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. czas na wycieczkę do natury :) 205 i 415 są boskie

    OdpowiedzUsuń
  20. KObo 125 wygląda mi na piękny miętowy kolor, muszę go znaleźć - ostatnio na taki kolor bardzo poluję :)

    paletka prezentuje się zabójczo - same pozytywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był jeden z pierwszych kolorów, który wybrałam:))
      Kolory nastrajają bardzo pozytywnie:)

      Usuń
  21. jak na taka intensywnosc kolorow to sa bardzo tanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, cena jest szalenie atrakcyjna, a jakość bardzo dobra:)

      Usuń
  22. Ale świetna wiosenna paletka Ci wyszła:D

    OdpowiedzUsuń
  23. O mamo, ale piękna, faktycznie iście wiosenna paleta! Świetne kolory, takie lubię, choć niekoniecznie na sobie. Czekamy na cieplejsze dni i na makijaże nowymi zdobyczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nią zachwycam:))
      Niecierpliwie czekam na wiosnę:)

      Usuń
  24. kobo 205 jest super, też go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 205 i 213 z Kobo są śliczne.
    Do tej pory jeszcze żadnego cienia do powiek z tej firmy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, to dobre cienie:)

      Usuń
  26. Rewelacyjna kolorystyka :) pozostaje Nam oczekiwać wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. może i ja się skuszę, bez promocji nie kupowałam i na pewno nie kupię bo nie warto, wolę Inglota ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wcześniej skłaniałam się ku cieniom Inglota, ale maty Kobo bardzo pozytywnie mnie zaskakują, a ta promocja zupełnie mnie przekonała:)

      Usuń
  28. w promocji kupuje basicowe cienie, chociaz i tak wole zaplacic pare zloty wiecej za inglota. kobo za bardzo pyli.. ale jak tu sie na promocje nie skusic :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo zadowolona z matów Kobo, są bardzo intensywne. Inglota i tak nic nie zastąpi:))

      Usuń
  29. co za pigmentacja :O Pistacjowy i różany są prześliczne, resztę też bym przygarnęła ale te szczególnie by mi pasowały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te kolory też się bardzo podobają, różowy fantastycznie wygląda na oczach:)

      Usuń
  30. Podobają mi się trzy: matowy brąz, pistacjowy perłowy i ta niebieściutka lawenda. Chyba pójdę jutro obmacać "na żywo" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matowy brąz to taka podstawa, będzie tonował szaleństwo na oku.

      Usuń
  31. Jaka piękna wiosenna paleta z tego wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ale kolory:D na wiosnę jestes 'uzbrojona';)

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie skomponowana paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja tam za często kolorków nie noszę, zwłaszcza w macie - nie umiem się nimi obsługiwać. :( jednak Golden Rose jest cudny i na pewno za niedługo go w końcu zakupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kocham maty, wyglądają na moich oczach o niebo lepiej niż perły i metaliczne. A na Golden Rose mam już dłuższy czas, kupiłam go w normalnej cenie.

      Usuń
  35. Świetne kolorki,takie wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne psatelowe kolory. I są tańsze od Inglota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W promocji są tańsze, bez droższe.

      Usuń
  37. wiosna kojarzy mi się z eksplozją kolorów
    niech już w końcu tylko przyjdzie! :)
    obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)) Ja też już niecierpliwie czekam na wiosnę.

      Usuń
  38. ja już od jakiegoś czasu mam zielony cień... zaszalałam! ;]

    OdpowiedzUsuń
  39. wszystkie kolory są śliczne, ja sama marzę o takiej własnej paletce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby Twoje małe marzenie się spełniło:)

      Usuń
  40. przesliczna palete skomponowalas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to trudno powiedzieć, czy ją skomponowałam,po prostu wybrałam kolory, które mi się podobały.

      Usuń
  41. W sam raz na wiosnę, jest taka kolorowa.

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudownie dobrane kolory :) Można do każdego makijażu dodać ,,nutkę wiosny" w zależności od pogody i humoru :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.