23 kwietnia 2013

Colour INSTANT nr 605 *Eveline*

Lakier w kolorze szarym wcale nie musi być nudny, no może jeśli występuje na paznokciach solo. Z dodatkami to już inna bajka.

Colour Instatnt
fast dry&long lasting
nr 605
Eveline Cosmetics




 
Różowy akcent zupełnie odmienia burą szarość (Virtual, Fashion Mania).



Czerwień zresztą też (WonderNails, Wibo). 



Poza tym i szarość może stanowić niezły dodatek, dzięki któremu cały manikiur wyda się ciekawszy.



Lubicie łączyć różne kolory na paznokciach? Jakie kombinacje stosujecie najczęściej?

Pozdrawiam.

Dorota

45 komentarzy:

  1. Jako dodatek super, ale solo strasznie smutny.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się solo podoba, i z różowym akcentem też :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z różowym serdecznym lubię najbardziej:)))

      Usuń
  3. szary lakier jest świetny, ale ten chyba troche smuży...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak, bo ma nieco metaliczności w sobie.

      Usuń
  4. jak na szaraczka, to całkiem fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny. I jak się błyszczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest odrobinę metaliczny, wiec błyszczy się bardzo fajnie:)

      Usuń
  6. w towarzystwie jakiegos kolorku bardzo ladnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten lakier :)
    Jeden z moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako mały akcent bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki sobie szaraczek :D w duecie z różem wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z różem podoba mi się najbardziej:)

      Usuń
  10. Piękny kolor :)
    Osobiście nie lubię mieć różnych kolorów na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  11. obie kombinacje mi się podobają! świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tam lubię szaraczki i solo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Różowy z szarym - wyglądają ślicznie. Zawsze lubiłam kolorowo i oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż i szarość to moje ulubione połączenie.

      Usuń
  14. W kolorowym towarzystwie zyskuje bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie teraz za ciemny, ale całkiem fajny

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna szarość zarówno solo jak i z innymi kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szarość to taki neutralny kolor:)

      Usuń
  17. świetny jest !
    i te połączenia z kolorami ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również mam ten lakier ale bardzo szybko mi sie zdziera :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolorem mi osobiście się nie podoba ale lubię lakiery z tej serii Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie mnie to irytuje, że na szarych i srebrnych lakierach zawsze pozostają widoczne pociągnięcia pędzla. Tak, czy siak, fajnie połączyłaś ten grafit w różnych wydaniach. Ja sama też lubię malować paznokcie w różnych kolorach i bardzo mi się to podoba, ale niestety zdarzało mi się słyszeć mało przychylne komentarze typu "a co ty żeś sobie tak dziwnie paznokcie pomalowała", ale cóż... :D Fantazja jest od tego, by jej używać i lubię wesołe i ciekawe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli takie paznokcie zwracają uwagę:))
      Niestety, na tym kolorze widać delikatne smugi, ale to chyba wina tego, iz on w sobie taki metaliczny poblask.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.