24 kwietnia 2013

Extreme Nails, Wibo.

Sama nie wiem, jak określić ten kolor; buraczkowe bordo, a może mocne czerwone wino. Tak czy siak, jest ładny, cudnie się błyszczy i wygląda bardzo elegancko.


Seria Extreme Nails to moja ulubiona pośród wszystkich lakierów Wibo. Ta akurat sztuka jest dość rzadka i mocno wylewa się na skórki, ale za to równo pokrywa płytkę, szybko wysycha i nie tworzą się na nim bąble. Kolor oznaczony jest chyba numerem 177, ale pewności nie mam, bo jak przystało na Wibo, napisy z naklejki zdarły się błyskawicznie.





Lubie paznokcie w takim kolorze.

Pozdrawiam.

Dorota

59 komentarzy:

  1. bardzo kobiecy i wyrafinowany kolor, tak bym go nazwała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałabym do tego jeszcze tylko: elegancki:)

      Usuń
  2. piękny, powiedziałabym, że prawie klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka nietypowa czerwień,piękna zresztą <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień, no nie wiem... trudny ten kolor:)

      Usuń
  4. śliczny kolorek :) w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor, trochę jak fuksja ale ciemniejszy. :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny odcień, uwielbiam takie:)kojarzy mi się z wiśnią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę i taki wiśniowy to on jest:)

      Usuń
  7. lubie, to taka prosta elegancja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie żywe, malinowe odcienie:) Muszę rozejrzeć się za tą emalią:) Nie rozumiem, dlaczego Wibo umieszcza niewielkie cyferki w tak specyficznym miejscu, jakim jest naklejka z kodem kreskowym. Napisy szybko ulegają wytarciu. Potem możemy sobie tylko wróżyć numer odcienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej mi to zupełnie nie przeszkadzało, ale od kiedy pokazuję lakiery na blogu, to potwornie mnie to irytuje; bardzo nieprzemyślane rozwiązanie.

      Usuń
  9. Przepiękny, bardzo lubię te lakiery, moje wymagania spełniają w 100 %

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria jest chyba najlepsza z wszystkich Wibo, choć niektóre sztuki odrobinę się od siebie różnią:)

      Usuń
  10. ja tu widzę nawet troszkę fuksji pomieszanej z maliną ;) bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest przedziwny, trudno takie konkretnie określić.

      Usuń
  11. Wprawdzie nie maluję paznokci (nie mam cierpliwości no i za dużo "działam" rękoma więc musiałabym non stop zmywać i malować od nowa) ale ten kolor jest naprawdę piękny. Taki elegancki i jednocześnie niepretensjonalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest bardzo elegancki, dłonie wyglądają z nim bardzo wytwornie. Ja tez nie co dzień mam kolor na pazurkach, sprzątanie, gotowanie i inne codzienne sprawy znacznie utrudniają utrzymanie lakieru.

      Usuń
  12. Piękny kolor. Niestety moje paznokcie nie lubią takich barw. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor, mam prawie identyczny, tylko innej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też lubię paznokcie w takim kolorku,śliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już go gdzieś widziałam;) i bardzo mi się podoba jak wrócę do domu to zapoluję na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  16. mi jakoś przeszła ostatnio mania na czerwone lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny jest! Choć nie lubię jeść buraków, na paznokciach wyglądają super :))

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podoba, taki elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Klasyczny barszczyk czerwony. Lubię takie i na paznokciach i na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi sie taki elegancji kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.