19 kwietnia 2013

FashionMania nr 51 *Virtual*

Witam.
Dziś w różu...


FashionMania 
lakier do paznokci nr 51
*Virtual*


Kupiłam w Biedronce za 1,99 zł, cena powalająca. Lakier ładnie się rozprowadza i pięknie błyszczy, całkiem szybko wysycha. Pędzelek jest szeroki, ale bardzo wygodny. Gdyby nie fatalna trwałość, to mogłabym go uznać za ideał, niestety drugiego dnia potrafi odprysnąć z prawie całych końcówek.  Kolor jest uroczy, czasem mam ochotę na różowe pazurki.





 Jeśli już o czymś różowym piszę, to chciałbym Wam pokazać moje jajo z Essence. Wiem, że to nie jest polski wyrób, ale czuje się w obowiązku pokazać to, co się  z nim stało po pierwszym użyciu.


Chciałam spróbować, jak się gąbką  w takim kształcie aplikuje podkład i zdecydowałam się na tę  z Essence, kosztowała 17,49. Po pierwszym kontakcie  z wodą kompletnie popękała i właściwie nie nadaje się do użytku. Nałożyłam podkład tylko raz, więcej już nie będę miała okazji. Szkoda:( 


Pozdrawiam.

Dorota

56 komentarzy:

  1. Śliczny kolor lakieru!
    Strasznie słaba jakoś gąbeczki z Essence, może to była wadliwa sztuka? Moja gąbeczka Beauty Blender po roku używania nie wygląda tak źle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Może wadliwa, nie wiem. W każdym bądź razie jestem bardzo niezadowolona:(

      Usuń
  2. śliczny lakier!
    :o O mamooo jaka katastrofa z tą gąbeczką ;/ pierwszy raz widzę takie skutki po krótkich testach ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uściślając, po jednym:( Jestem niezadowolona z tej gąbki.

      Usuń
  3. struktura tej gąbki jest podobna do BB

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor lakieru super :)
    a tą gąbeczkę miałam kupić, ale widziałam na jakimś blogu jak się rozwala :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodki kolor:)
      Ja też już widziałam takie zdjęcia.

      Usuń
  5. Uwielbiam lakiery z tej serii. Mam kilka i żaden mnie nie zawiódł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ta trwałość ciutkę zniechęca:(

      Usuń
  6. Lakier piękny:) Co do jajka, to wygląda jakby wybuchło;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Bo chyba tak się stało, bo mocno nasiąknęło wodą i powłoka pękła.

      Usuń
  7. Moje jajco od p2 wcale nie lepsze - użyłam 2 razy i już się powoli rozwala :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, widocznie też jakieś felerne:(

      Usuń
  8. O kurcze :/ nieciekawie z tą gąbeczką. Mam z infinity i nic się z nią nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem przyjemny ten róż na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie różę intensywne. A co do gąbeczki to straszny bubel, a chciałam ją kupić!;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ty nie trafisz na felerny egzemplarz:(

      Usuń
  11. lakier jest przepiękny *_*
    a to co się stało z gąbeczką, szkoda słów -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor lakieru jest ładny, a gąbka stanowczo nie:)

      Usuń
  12. I po jaju, ech :/
    Piękny kolor tego lakieru. Bardzo lubię takie wiosną i latem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety:(
      To prawda, wiosnę i latem przyjemniej się takie nosi:)

      Usuń
  13. Straszna ta gąbeczka i to po jednym użyciu. Jestem w szoku. Może faktycznie była wadliwym produktem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na wadliwą trafiłam, ale raczej nie kupię drugiej, nie mam ochoty ponownie sprawdzać:(

      Usuń
  14. cudny kolor
    a jak przystało na jajo to ono pękło:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolo lakieru super, lubie takie wyraziste cuda na paznokciach ;) a gąbka masakra... Jeszcze wcale taka tanie nie była jak na jedno użycie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, 17 złotych na jeden raz to zdecydowanie dużo.

      Usuń
  16. :OOOOO po jednym użyciu??? Jestem w szoku, nawet silikonowe gąbeczki tak szybko nie pękają :(
    A kolor lakieru cudny, taki landrynkowy :) (za 2 złote?!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, po pierwszym użyciu, też jestem w szoku! Taką zwykłą, silikonową chyba kupię, chciałbym zobaczyć, jakie są różnice.

      Usuń
  17. yyyyyy ale lipa z tym jajem. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. No przecudne masz paznokcie!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor :)
    Też miałam ochotę kupić to jajko!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.