29 kwietnia 2013

Tag- moja metamorfoza...


Witajcie,
z okazji poniedziałkowego "nic nie chcenia" makijaż, który ukazuje moją małą przemianę. 
Grey w tym oto poście (klik)zachęcała do udziału w zabawie, więc i ja się przyłączę, bo co jak co, ale w moim przypadku makijaż wiele zmienia. Zresztą, zobaczcie same.
Tag zatytułowany jest :"Moja metamorfoza". 

Zasady:
- stworzenie kobiecego makijażu, w którym czujecie się najlepiej oraz dodanie zdjęcia "przed", czyli bez makijażu ;
- dodanie baneru do notki oraz poinformowanie o zasadach, osobie, która Was otagowała oraz o założycielu tagu;
- otagowanie kilku osób ;
- dodatkowo możecie pod założycielską notką wklejać Wasze metamorfozy, które ukażą się w podsumowaniu tagu.
 
Tag zapoczątkowała weak-point. 
 

Mój "przemieniający" mnie makijaż prezentuje się tak:


I zdjęcie przed i po. 



Kosmetyki, których użyłam:
*podkład DERMIKA, Revisage, nr 01;
*puder bambusowy;
*korektor Bell, Perfect Cover;
*kulki brązujące, Mariza;
*róż Inglot nr 68 AMC;
*baza pod cienie Hean;
*tusz Wibo,
*kredka do oczu brązowa, Eveline;
*Cienie Inglot, nr 312, nr 351, nr 68, nr 117R, Integra nr 44;
*błyszczyk Vipera. 







 
I jak? Makijaż jednak sporo zmienia. 

Jeśli macie ochotę, to pokażcie i swoją przemianę.  Bardzo podoba mi się pomysł i uważam, że pokazanie się bez makijażu wcale nie jest czymś niewykonalnym.

Pozdrawiam.

Dorota

56 komentarzy:

  1. Niestety my kobiety musimy się malować. :)
    Makijaż dużo zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pasuje ci ten kolorek an ustach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Ja rzadko sięgam po pomarańcze, ale teraz mi do tego różu na policzkach taki pasował:)

      Usuń
  3. Ten łososiowy cień na górnej powiece, który gra główna rolę jaki ma numerek? To jest ten kwadratowy wkład z Inglota?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to mój nowy nabytek, numer 312. Przecudowny kolor:)))

      Usuń
  4. Kolor na ruchomej powiece świetnie gra z odcieniem błyszczyka. Bardzo, bardzo fajny makijaż.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż :))) Czasami myślę, że kobiece uzależnienie od make-up'u jest straszne - mam dni, że do sklepu nie wyjdę bez podkładu. Z drugiej strony kto chce wyglądać gorzej, jeśli może wyglądać lepiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to bywa meczące. Ja jednak staram się nie wariować i jak muszę wyjść po przysłowiowe bułki, to nie zawracam sobie głowy makijażem.

      Usuń
  6. Bardzo ładny makijaż :) I sama wiem po sobie ile potrafi zmienić i lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo my, kobiety, możemy się właśnie w ten sposób zmieniać:)))

      Usuń
  7. Fajny Tag , chętnie też bym wzięła udział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, to faktycznie jeden z lepszych tagów:)

      Usuń
  8. śliczna przemiana :) i zazdroszczę "przed" - moja skóra ostatnio wariuje i jest zaczerwieniona i z niespodziankami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nad moją cerą pracowałam całą zimę, teraz mogę się cieszyć w miarę dobrym jej wyglądem.

      Usuń
  9. Bardzo wiosennie! :)
    Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo kobieco i wiosennie :)
    może też się skuszę na taki post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, to bardzo fajny tag:)))

      Usuń
  11. Bardzo ładnie Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak Ci pieknie w tym make up'ie :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż śliczny, zauroczyłam się tymi kolorami, świetnie podkreśla Twoją urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie Ci w tym makijażu, pomarańcze do Ciebie pasują;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze się dobrze czuję w takich ciepłych barwach, ale tu wszystko dobrze zagrało:)
      Dziękuję:)

      Usuń
  15. Śliczny makijaż, bardzo ładnie wyglądasz w tym błyszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skórę masz w bardzo dobrym stanie, więc moim zdaniem tylko henna na brwi i rzęsy i pięknie byś wyglądała bez makijażu :)
    makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam tę magię makijażu! :)) świetne efekty uzyskałaś, choć buzia "sprzed" jest i tak w świetnej kondycji - taka jednolita!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny makijaż :) I bardzo ładna cera przed makijażem , bardzo mi się podoba :) A to ja w metamorfozie..bo pisałaś, że chętnie byś to zobaczyła u innych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://bluebrush87.blogspot.com/2013/04/tag-moja-metamorfoza.html - ciapa, zapomniałam linka wkleić :)

      Usuń
  19. Pięknie wyglądasz w tych kolorach na oku!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny makijaż :)) No i już wiele razy Ci to pisałam - masz bardzo ładny kolor oczu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)
      Mnie się one wydają zwyczajne, może dlatego, że widzę je codziennie w lustrze:)))

      Usuń
  21. Ciekawy, inspirujący makijaż. Przetestuję w kilku wariantach kolorystycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię Twoje makijaże, bo zawsze są delikatne, kobiece, ale nie nudne i przede wszystkim - świetnie pasują do Twojej urody. Choć muszę przyznać, że najbardziej Cię lubię w zielonym makijażu i tym z niebieską kreską na dolnej powiece, uwielbiam takie Twoje wydanie! No i oczywiście te w fiolecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W fiolecie czuję się chyba najlepiej:))
      Bardzo dziękuję za miłe słowa; wydaje mi się, że sztuka makijażu, dobrego, polega właśnie na dopasowaniu go do urody danej osoby. Widuję wile pięknych makijaży, które i ja chciałbym nosić, ale niestety (lub stety) mam świadomość tego, w czym mi dobrze, a w czym nie.

      Usuń
    2. Dokładnie, wg mnie też właśnie na tym polega udany makijaż - podkreślać, to co najlepsze i ukrywać to, co nieco mniej cudowne :) Staram się też tym kierować, ale nie zawsze się udaje, zwłaszcza że człowiek ma swoje przyzwyczajenia :)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Podklad Revisage Dermiki powoduje że buzia jest gładka i delikatna. To według mnie podstawa udanego makijażu i dobrego wyglądu. Nawilża, odmładza, wygładza, matuje i daje alabastrowy wygląd.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.