25 maja 2013

Coral PROSILK nr 100, Delia

Witam serdecznie.
Mam ten lakier już bardzo długo i nie wiem, jak to się stało, że jeszcze na blogu nie gościł.

Emalia Coral PROSILK
nr 100
Delia Cosmetics


Bardzo lubię lakiery Delii, mam ich całkiem sporo. Ten nakład się bardzo dobrze, choć pędzelek jest wąski. Pięknie się błyszczy i wygląda na paznokciach efektownie. Trochę długo wysycha i trzeba się wspomóc wysuszaczem. Trwałość jest raczej przeciętna: dwa, góra trzy dni i ścierają się końcówki.







Pozdrawiam i życzę udanego weekendowego wypoczynku.

Dorota

36 komentarzy:

  1. Piękny :)
    Ja też lubię te lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam dużo lakierów tej firmy,ale na tak piękny błękit jeszcze nie trafiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny! :) podchodzi pod taki morski, ideał!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie niebieskie , kobaltowe i turkusowe kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor :) mam podobny ale z Safari :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem ile razy to już pisałam i pisać pewnie będę jeszcze długo, ale seria prosilk to moja ulubiona ! Nawet kolor mam podobny u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknyy lakier!! Uwielbiam takie kolory, obecnie nawet bardoz podobny mam na swoich pazurkach :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przekonam sie chyba do niebieskich lakierow na moich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny ten kolor, zapoluje na niego !

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor fantastyczny, szkoda, że długo schnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śliczny kolor - uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam jeden lakier delii coral, jakaś czerwień, ale trwałość fatalna:(

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie prezentuje się na pazurkach ten turkus:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jest prześliczny :) uwielbiam takie odcienie niebieskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem fajny niebieściak ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem ogromną fanką niebieskich lakierów, ale ten jest rzeczywiście bardzo ładny, nie do końca określony, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny jest ten kolor!
    Niezwykle soczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny! dawno już nie nosiłam corala :O

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio odkryłam w swojej kolekcji bardzo podobny do niego Golden Rose :) kolor jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.