31 maja 2013

So Matte, Wibo

Dziś mój aparat zwariował, ja zresztą też, bo nijak nie dało się uchwycić ani koloru, ani matowego wykończenia tego lakieru.

So Matte
nr 7
Wibo

So matte daje piękne, matowe wykończenie, jest w kolorze koralowego różu, pokusiłabym się nawet o stwierdzenie, że jest to neon. Ale niestety, na zdjęciach nie dałam rady uchwycić jego uroku:(
Nie wiem, dlaczego? Czy powinnam zastosować jakąś szczególną metodę? A może po prostu mam słabej jakości aparat? Będę wdzięczna za rady, jakiekolwiek. 





Kolorem jestem oczarowana, wykończenie także bardzo przypadło mi do gustu. Muszę zaopatrzyć się w lakier nawierzchniowy, który każdy kolor zamieni w matowe cudeńko. Czuję, że  w ten sposób moje lakiery, nawet te rzadko używane, zostaną ponownie przywrócone do życia. 

Pozdrawiam.

Dorota

46 komentarzy:

  1. pięknie ten lakier się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam top matujący, ale na lakierach nudowych mi nie podpasywał taki efekt, ale spróbuję z czerwienią, a nuż mi się spodoba:D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglada na pazurkach:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda:) podoba mi się matowe wykonczenie.. też muszę rozejżeć się za topem dającym taki efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam nawierzchniowy matujący z Pierre Rene i póki co jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, ale jakoś tak po jednym niewypale z tej serii, który mi zafarbował niesamowicie płytkę jakoś nie mam odwagi chwycić drugi, a kolory tak kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam właśnie top matujący, dlatego nie kupuję matowych lakierów :) Choć rzadko wybieram tego typu wykończenie, wolę jak błyszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy lakier matowy kupiłam był właśnie z Wibo, tyle, że był beżowy, nie jestem zadowolona z niego jak jest sam (bez topu) lekko się rozczarowałam efektem i postanowiłam, że żadnego matowego już nie kupię, ale ten jest prze cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wygląda
    kupiłam ostatnio top matujący z my secret i zastaawiam się czy efekt będzie taki sam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam top matujący i z każdego lakieru robię sobie mat ;) Jednak nie przepadam za takim efektem, niemniej kolor lakieru Wibo śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam zielony, ale jeszcze nie gościł na moich pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, ja kupiłam jeden matowy lakier i jest taki bardziej satynowy. Na ten się może też skuszę

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor piękny, ale jakoś nie przemawia do mnie matowy lakier do paznokci. U mnie i bardziej lakier sie błyszczy tym lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny koral na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie przejmuj się, są takie kolory które za cholerę nie dają się złapać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się kolor i wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny... taki soczysty
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli mówisz, że zdjęcia nie uchwyciły piękna tego lakieru to nie jestem w stanie sobie wyobrazić jaki jest w rzeczywistości <3

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny, mam kilka lakierów z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  20. Również miewam problem z uchwyceniem rzeczywistego odcienia lakieru. Najwięcej trudności przysparzają mi turkusy i czerwienie zahaczające o pomarańczowe tony...

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo łądnie się prezentują te matowe lakiery :)
    Ja mam właśnie taki matujący top coat i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie odcienie na pazokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny nie sądziłam, ze da taki efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ciekawie wygląda, mnie też by się przydał taki nawierzchniowy matujący, trzeba się porozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kolorek bomba a jeszcze ten mat, istne cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. o fajny! podobny do mojego matowego eclair :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się wydaje, że to nie jest kwestia ani aparatu, czy tym bardziej Twoich zdolności, a tego że niektóre kolory po prostu tak mają! Mój aparat jest wg mnie naprawdę dobry, jak na moje warunki oczywiście, umiejętności no to już co innego ;) i w każdym razie bywają lakiery albo szminki, czy też swatche, przy których staję na rzęsach, a dalej kolor wychodzi zupełnie odmienny, niż to co widzę w rzeczywistości :/

    Co do samego lakieru bardzo mi się podoba! Uwielbiam takie kolory, a matowe wykończenie chodzi za mną już od jakiegoś czasu. Myślisz, że przy takim macie trzeba uważniej malować paznokcie, niż przy zwykłym lakierze? Ja właśnie planuje też zakup topa, który będzie matował moje lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się mocno stresuję, kiedy zdjęcia mi nie wychodzą tak, jak bym chciała; zawsze wydaje mi się, że to albo aparat, albo mój brak wiedzy i umiejętności w tym zakresie.
      Wiesz co, tym lakierem maluje się naprawdę bosko, jest bardzo łatwy w obsłudze, idealnie i równo pokrywa płytkę; łatwiej nim się pracuje niż na przykład takimi z metalicznym wykończeniem. Jeśli chodzi o top, to jeszcze doświadczenia nie mam żadnego, ale mam już coś na oku, wiec przymierzam się do zakupu:)

      Usuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie mogę sotać topu matującego, a bardzo, bardzo CHCĘ!!!
    Lakier śliczny@!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.