3 czerwca 2013

Extreme nails, nr 503

Witam serdecznie. 
Extreme Nails to moja ulubiona seria lakierów Wibo! Kolorystyka jest ciekawa, pędzelek bardzo wygodny, efekt końcowy na piątkę, trwałość całkiem w porządku- czegóż chcieć więcej?


Ten brzoskwiniowy kolor tylko na pierwszy rzut oka wygląda zwyczajnie,  bo jak przyjrzeć mu się bliżej to widać, że zatopione są w nim mikroskopijnej wielkości błyszczące drobinki, które dodają dyskretnego uroku. Bardzo subtelny, aczkolwiek interesujący efekt. 





Lakier z pewnością idealny, jeśli nie mam ochoty na szalone kolory.

Pozdrawiam.

Dorota

59 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, lubię lakiery wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też bardzo lubię lakiery Wibo:)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wygląda na pazurkach, jednak w sklepie nie zwróciłabym na niego uwagi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W butelce wygląda tak buro, jednak niektóre lakiery "ożywają" dopiero na paznokciach:)

      Usuń
  4. Lakiery Wibo mają to do siebie, że te dodane drobinki nadają z pozoru zwykłym kolorom, nowego życia :) ładny ten kolor, taki żywy, ale nie neonowy. Gdyby ta brzoskwinka była bardziej rozbielona, to dla mnie byłby idealny :) Swoją drogą jeszcze nie miałam lakieru z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor w butelce jest jaśniejszy, na paznokciach, po drugiej warstwie, robi się bardziej głęboki i lekko ciemniejszy. Tak czasem bywa:/
      Lakiery z tej serii są rewelacyjne, bardzo Ci je polecam, spróbuj, jak tylko będziesz miała okazję. Mają cudny pędzelek i są tak wygodne w malowaniu:))))

      Usuń
  5. Wibo to dla mnie jedna z najlepszych firm,a ten lakierek bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wibo ma ciekawy wybór lakierów:))))

      Usuń
  6. Ładny kolorek :) ale kojarzy mi się z jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to tak, podchodzi nieco pod lekko zżółkły liść:)))

      Usuń
  7. mam go i jest jednym z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, czyli nie tylko ja się na niego skusiłam:))

      Usuń
  8. piękny kolor na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam już go prawie w koszyku, ale musiałam przemyśleć:) I tak przemyślałam, że zapomniałam, a kolorek naprawdę śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdzie nie widziałam lakierów z tej serii :( Ten kolor jest bardzo ładny, choć ostatnio wolę bardziej intensywne, żywsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest bardzo stonowany, oczywiście nie mam nic przeciwko żywym kolorom:))))

      Usuń
  11. Wydaje mi się, że to był pierwszy lakier po który sięgnęłam, zanim złapałam moją ukochaną dwójeczkę. Róż jednak wygrał, ale ten też jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ostatnio do różowych paznokci bardzo ciągnie:)))

      Usuń
  12. Podczas kolejnej wizyty w Rossmannie muszę zajrzeć do szafy Wibo. Widzę, że pojawiły się ciekawe odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ja byłam, to akurat z tej serii lakierów wybór nie był za duży:/

      Usuń
  13. Muszę w końcu wypróbować jakiś z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze takiego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda bardzo elegancko na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny brzoskwiniowo morelowy kolor. sama na promocji w rossmannie upolowalam 3 lakiery z tej serii. jeden namiętnie testuję i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wprost uwielbiam te lakiery i gdyby podczas promocji w Rossmannie był większy wybór kolorów, to kupiłabym ich jeszcze kilka:)))

      Usuń
  17. Piękny, lubię takie kolory i mam dwa podobne odcienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie takich odcieni właśnie brak:)

      Usuń
  18. Świetny jest ten kolor, nie miałam go jeszcze na swoich pazurkach a moze dlatgo iz jeszcze sie z nim nie spotkałam. jednak produkty wibo znam i kocham. Świetna jakosć, za niską cene - To lubię!

    PS
    Szczerze, trafiła tu przypadkiem przeglądając inne blogi, lecz nie żałuje twoje wpisy są strasznie interesujące! dlatego też dodaje do obserwowanych - jeśli oczywiscie mi pozwolisz :D
    Jeśli bedziesz miała czas zajrzyj beauty--corner.blogspot.com.
    pozdrawiam - Cam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię Wibo, ale głównie ich lakiery, tusze i linery, z resztą kosmetyków należy uważać:)

      Bardzo się cieszę, że u mnie zawitałaś, miło mi Cię gościć. Oczywiście zajrzę z chęcią:) Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Razem z odcieniami cappuccino jest to mój ulubiony kolorek na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię lakiery z wibo, ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny jest ten ostatni kolor - idealny na lato !

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba mam ten sam lakier :) Wydaje mi się, że nie ma na tej serii numerków... Oglądałam go kilka razy i nie widziałam. Nie wiem może jestem ślepa ;d

    Dopiero co założyłam bloga i zaglądam do różnych dziewczyn pierwszy raz, wcześniej znałam jedynie dziewczyny z yt. Jestem u Ciebie po raz pierwszy i Twój blog bardzo przypadł mi do gustu :) Pokazujesz naprawdę fajne produkty i do tego polskie i łatwo dostępne! Z pewnością jeszcze Cię odwiedzę :)

    http://ilovestrawberries1107.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny letni kolor super :) chyba się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.