11 czerwca 2013

Stare (nowe) lakiery do paznokci....

Witam.
Zapragnęłam nowych lakierów na okres letni i miałam ogromną ochotę wybrać się na zakupy. Zanim jednak zdecydowałam o wyprawie do drogerii, zerknęłam na swoje zbiory. Okazało się, że mam kilka ciekawych kolorów, które warto przywrócić do łask i częściej nosić.


Znalazłam zatem kolory, które miałam na paznokciach raz lub zaledwie kilka razy i takie, które są idealne w zasadzie tylko na ciepłe pory roku, zimą natomiast leżą nieużywane. 

 Wibo, Express Growth, nr 480; Wibo, Color Power (numer się starł); Virtual, Fashion Mania. 

 Celia TROPIC, nr 11; VIpera, nr 104; Colour Alike, nr 207. 

 Delia Coral, nr 157; Delia Coral, nr 160.

Tak więc będę na nowo cieszyć się starymi lakierami, to tanie i rozsądne rozwiązanie. Myślę, że nie tylko ja znajduję w  swoich zbiorach kosmetyki warte odświeżenia.

Pozdrawiam.

Dorota

74 komentarze:

  1. Z Delli mam kilka lakierów i są bardzo dobre. Colour Alike <3 wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery Delii są bardzo dobre, choć pastelowe kolory mogłyby nieco lepiej kryć:)

      Usuń
  2. też czasem wygrzebuję ciekawe kolorki :D a ta mięta i błękit mmmm cudne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, taki mały lakier to się potrafi nieźle schować pośród innych kolorów:)))

      Usuń
  3. tez zimą mniej maluję paznokcie na równe kolory ,ale teraz jest na to idealny czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem, jeśli jest sprzyjająca pogoda i uda się złapać odrobinę opalenizny, każdy kolor na paznokciach wygląda lepiej:)))

      Usuń
  4. Ja to tylko mięte zostawiam na cieplejsze dni. Reszta kolorów ma branie cały rok :)
    Virtual i Vipera - świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to racja, po co się ograniczać:))))

      Usuń
  5. Podoba mi się Celia, Colour Alike no i oczywiście, mój ulubiony, Wibo 480 :))) Ja też muszę zrobić przegląd lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie miałam tego lakieru Wibo na paznokciach:)))

      Usuń
  6. Celia Tropic wygląda świetnie! A ja zamiast zrobić przegląd lakierów, skusiłam się na kilka nowych sztuk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, od przybytku głowa nie boli:))))

      Usuń
  7. Colour Alike jest cudowny...no cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I świetnie się prezentuje na paznokciach:)))

      Usuń
  8. dobry pomysł z tym przeglądem zbiorów , staram się robić taki od czasu do czasu bo potem może się okazać że zdubluje kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jedynie problem z czerwonymi lakierami, tych jest u mnie aż nadto i kolory faktycznie prawie identyczne:)))

      Usuń
  9. Wszystkie super :)) Aż bym nie wiedziała, który wybrać najpierw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, czasem trudno i mnie się zdecydować:)))

      Usuń
  10. A ten ,,tropic" z Celia gdzie kupilas?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go rok temu nad morzem, w małej drogeryjce.

      Usuń
  11. Też tak mam, ostatnio nawet robiłam przegląd lakierów:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czułam, że jedyna tak myśląca nie będę:))))

      Usuń
  12. Ładne kolorki :) Też ostatnio przejrzałam swoje zbiory i znalazłam lakiery, które się marnują, a są śliczne i idealne na lato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, trzeba wykorzystać to, co się posiada:)))

      Usuń
  13. ja też ostatnio przejrzałam swoją kolekcję i zrobiłam porządki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba sobie swoje zbiory przejrzeć:)))

      Usuń
  14. U mnie nie ma co przeglądać, mam tylko kilka nowych nabytków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zacna kolekcja, podobają mi się te zielenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli o zielenie chodzi, to tylko odcienie miętowe lubię:)))

      Usuń
  16. Bardzo ciekawe letnie kolorki ;) Urzekł mnie ten z Colour Alike ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na lato zakupiłam szalony róż;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne kolory. ja tez mam mnóstwo lakierów , które były użyte raz, lub wcale... do niedawna kupowałam, ale teraz skupiam się na używaniu tego co już posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba jednak i rozsądek dopuścić do głosu:)))

      Usuń
  19. Mam ten kolorek z virtuala ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten lakier i kosztował mnie 1,90 w Biedronce:)))

      Usuń
  20. Ta miętka z Colour Alike niesamowicie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest szalenie oryginalny:))))

      Usuń
  21. Colour Alike jest przepiękny, pokażesz jak prezentuje się na pazurkach, bo bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudny, uwielbiam ten kolor. Już go kiedyś pokazywałam: http://tylkopolskiekosmetyki.blogspot.com/2012/07/belcanto-nr-104-vipera.html

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Warto na nie zerknąć, są tanie i wybór kolorystyczny jest ogromny!!!!

      Usuń
  23. Belcanto bym chętnie zobaczyła, śliczny jest w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciach równie ładny, zdjęcia są na moim blogu:)))

      Usuń
  24. też muszę odkurzyć swoje, ale tyle też nowych czeka...

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Och nie, zaledwie mały ich ułamek:))

      Usuń
  26. ja przywracam do łask moje starowinki, ale czasami dyskwalifikuje je zgęstniała konsystencja, -stety :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ostatnio odświeżam stare, nieużywane lakiery, które świetnie wpisują się w obecną porę roku. W związku z tym, iż dobrze przechowuję kolorowe emalie, nie muszę korzystać z produktów przywracających im dawną świetność. Wystarczy, że wyciagnę wybrany odcień z koszyka i przystąpię do aplikacji;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetne, że możesz i Ty cieszyć się swoimi zbiorami:)

      Usuń
  28. Fajne te nowe (stare) lakiery wynalazłaś :) Ja też tak często mam, że wykopuje jakieś lakiery o których zapomniałam, a okazują się idealne na dany moment :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, czasem mamy więcej niż się nam wydaje:)))

      Usuń
    2. Mi na ogół właśnie tak się wydaje albo zupełnie odwrotnie :) Jestem pewna, że mam, a okazuje się, że pustka :)

      Usuń
  29. Ja też zrobiłam ostanio przegląd lakierowych zbiorów. Szukałam kolorów których już nie używam a mogły by się przydać na wymianę za rabat przy zakupie nowych ;-) Jednak okazało się, że mam całkiem fajne kolory w sam raz na letni czas :-) z zakupòw nici, może następnym razem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja tez tak chciałam i w sumie okazało się, że moje zbiory są ciekawe i na chwilę obecną zupełnie wystarczające.

      Usuń
  30. nic tylko malować! co tam, że te lakiery nie są z najnowszych kolekcji- kolory piękne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne maleństwa! Pewnie super prezentują się na pazurkach:)

    http://ilovestrawberries1107.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zachęciłaś mnie do tego, żeby wyciągnąć kuferek, wysypać wszystko na podłogę i zrobić małe porządki w tym bałaganie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo przydatny blog :D ciesze się, że są też blogerki, które reklamują polskie kosmetyki :P oczywiście dołącze do obserwatorek :D mam nadzieje, że zechcesz zobaczyć także naszego bloga, poniewać jesteśmy początkujące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jest mi miło:)))
      Nie powiedziałbym, że "reklamuję" jakieś kosmetyki, raczej mi do tego daleko; ja po prostu dzielę się swoimi uwagami na temat tego, co używam:)))

      Usuń
  34. to prawda, każda z nas ma w domu kosmetyki nieco zapomniane.
    Najbardziej podoba mi się ten lakier miętowy :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.