5 czerwca 2013

Witam serdecznie.
Nie przepadam za zakupami w sieci. Zdaję sobie sprawę, że sklepy internetowe dają nam nieograniczone możliwości, że możemy kupić w zasadzie wszystko, nawet z drugiego końca świata, ale takie zakupy to niejednokrotnie po prostu loteria. Dlatego jeśli już decyduję się na takie zakupy, to zawsze korzystam z miejsc sprawdzonych, poleconych przez blogerki lub znajomych. Postanowiłam zatem i Wam polecić dwa takie internetowe sklepy, które sprawdziłam na własnej skórze i jestem z zakupów bardzo zadowolona. 

Pierwsze miejsce to sklep http://www.ladymakeup.pl/sklep/. Wybór kosmetyków i akcesoriów kosmetycznych jest ogromny i choć mało tam polskich kosmetyków, to i tak czasem daję się skusić na zakupy, szczególnie jeśli obowiązuje darmowa wysyłka ( a takie okazje zdarzają się co jakiś czas). Obsługa jest fantastyczna,każdy etap realizacji zamówienia jest potwierdzany mailem, wysyłka jest wręcz ekspresowa. Zachęcam gorąco do zajrzenia na stronę, z pewnością coś dla siebie znajdziecie.

Kolejny to sklep ArtPol12 (link do aukcji internetowych ). Znalazłam tu fantastyczne zegarki (bardzo popularne ostatnio) w fanatycznej cenie.

Miętowy nie jest mój, zamówiłam dla koleżanki i chyba jej zazdroszczę:)
Całkiem fajna jakość w przystępnej cenie, szybka wysyłka i konkretna obsługa. Taki sezonowy gadżet to świetna sprawa, jeśli się nie chce wydawać sporej sumy na odświeżenie dodatków. Zegarki można zamówić także na www.pasooje.pl.

Jeśli znacie jeszcze jakieś dobre  i sprawdzone sklepy internetowe, to napiszcie, chętnie skorzystam z Waszych doświadczeń. 

Pozdrawiam.

Dorota

38 komentarzy:

  1. śliczne są, sama mam zamiar kupić miętowy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze sobie w końcu sprawić taki zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wciąż sporo kupuje w sieci, choć zaczynają mnie wkurzać coraz droższe koszty przesyłki, ale nie wszystko stacjonarnie można dostać; buszuje głównie po allegro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszty przesyłki są stanowczo zbyt wysokie, dlatego poluję na darmową wysyłkę:)

      Usuń
  4. Te same zegarki ostatnio kupiłam;D Śliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam sie w miętowym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ostanio na pasooje.pl była fantastyczna promocja 40% i nie omieszkałam zamówić 2 zegarków:) cytrynowego i właśnie miętowego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biały jest przykuł moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  8. U Lady Make-Up kupowałam swoje pędzle Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o pędzle, to w tym sklepie wybór jest fantastyczny:)))

      Usuń
  9. ja chyba skusze sie na mietowy i biały :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taki bialy, ale zamawiany na allegro:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biały i miętowy zegarek będą moje, ale znalazłam za 6 zł + wysyłka, więc skorzystam z tej aukcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oglądałam inne aukcje, ale jakoś nie byłam przekonana, czy to oby to samo:)

      Usuń
  12. Miałam identyczny czarny zegarek, był super:)
    Teraz myślę o kupieniu tego niebieskiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski też świetny:)) W ogóle, tyle ładnych kolorów, trudno się na coś zdecydować:)

      Usuń
  13. Pięknee!
    Miętowy super :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja te zegarki zamawiam na ebayu za 7-9 zł :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj nawet nie wiesz ile fajnych sklepów znam :)
    99% moich zakupów robię przez internet.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.