23 lipca 2013

Lakier miniMAX, nr 807, Eveline

Witam.
Jakiś czas temu oddałam cześć moich lakierów w dobre ręce, a puste miejsce musiałam (oczywiście) czymś zapełnić. Pozwoliłam sobie zatem na nowe kolory, a  jednym z nich jest


miniMAX
quick dry & long lasting
nr 807
Eveline Cosmetics.


Pojemność: 5ml
Cena: 4,50 zł


Butelka jest małą i urokliwa, a kolor wprost cudowny: koralowy róż o kremowym wykończeniu. 




Konsystencja jest rzadka, trzeba więc nakładać cienkie warstwy,  a tych potrzeba przyjemniej dwóch, aby w pełni pokryć płytkę i uniknąć nieestetycznych prześwitów. Wysycha w przyzwoitym czasie. Nie jest bardzo trwały, po dwóch dniach zaczynają się ścierać końcówki, ale pokryty diamentowym topem z Inglota potrafi w przyzwoitym stanie przetrwać nieco dłużej .


Ten kolor szalenie mi się podoba, to mój typ na lato. 

Pozdrawiam.


Dorota

75 komentarzy:

  1. piekny kolor, sliczne kremowe wykonczenie. Mam chrapke na Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z pewnością warto wypróbować:)))

      Usuń
  2. ten kolor jest cudny.. sama w zeszłym tygodniu go kupiłam i trzymał mi się cały tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie, niestety, tak długo się nie utrzymuje.

      Usuń
  3. Kolor jest super, nieco podobny do mojego Kobo, którego własnie maltretuję, tylko zdecydowanie bardziej rozbielony. Podoba mi się :) Co do samego akieru, dostałam mój pierwszy egzemplarz z tej serii niedawno od mamy, w takim nudziakowym kolorze, ale jestem rozczarowana nim. Na razie mam za sobą pierwsze użycie i jest bardzo rzadki i strasznie słabo kryje, ale jeszcze będę z nim pracować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest rzadki i trzeba nałożyć minimum dwie warstwy. Ale kolor jest uroczy:))))

      Usuń
  4. Tego lata mam fazę na róż.
    Ten jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie, kiedy jak nie latem sięgać po róż:)))

      Usuń
  5. Przepiękny, delikatny kolor. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowny ten maluszek! Dostałam niedawno pięć lakierów z tej serii i chciałam je przeznaczyć na rozdanie, bo mam podobne kolory, ale wszyscy tak sobie chwalą te lakiery, że aż mnie korci wypróbować chociaż jeden :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie podoba się kolor, jest cudny, ale sam lakier mógłby być lepszej jakości:/

      Usuń
  7. Piękny kolor, idealny na lato :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem taki kolor wygląda szczególnie uroczo:)))

      Usuń
  8. śliczny :) lubię takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor! Mocny różowy, ale nie daje po oczach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest wyraźny, ale nie neonowy; bardzo mi się taki podoba:)))

      Usuń
  10. Dla mnie w idealny kolor. Bardzooo mi się podoba. Czegoś takiego właśnie szukałam i znalazłam :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że go wypatrzyłam w drogerii, uroczy maluszek:)

      Usuń
  11. Cukierkowy róż,czyli to co najbardziej lubię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie małe słodziaki:)))

      Usuń
  12. Bardzo przyjemny, dziewczęcy kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny kolorek :) ! Masz fantastyczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Ostatnio nie dbam o nie należycie, tak wiec cieszy mnie, że aż tak tego nie widać:))

      Usuń
  14. Prześliczny kolor! Rzadko zwracam uwagę na posty lakierowe, ale ten przyciągnął moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny, jak dla mnie różu na paznokciach nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az taką fanką różu nie jestem, ale lubię ten kolor:)))

      Usuń
  16. Śliczny kolor, ja za nic nie mogę trafić na jasny róż który będzie ładnie pasował do mojej karnacji. Większość wygląda na mnie niestety trupio :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Jeszcze trafisz na odpowiedni kolor:)

      Usuń
  17. Prześliczny kolor, jak wpadnie mi w oko w drogerii to na 100% dołączy do mojej lakierowej gromadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakierowa gromadka- podoba mi się określenie:))))

      Usuń
  18. Bardzo ładny malinowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny - delikatny, a zarazem intensywny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest wyraźny, ale nie neonowy:))) Bardzo takie lubię:))))

      Usuń
  20. Uwielbiam ten lakier! Ostatnio kupuję tylko te z Eveline, chociaż rzeczywiście nie są zbyt trwałe. Ale bardzo podobają mi się te żywe i nasycone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę to można sobie pozwolić nawet na kilka kolorów, a trwałość można przedłużyć jakimś wspomagaczem:)))

      Usuń
  21. bardzo mi się podoba, uwielbiam takie odcienie latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy, jak nie latem nosić takie kolory:)))

      Usuń
  22. Nosiłabym!:D

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda tak... pysznie! Jak arbuz, albo... koktajl z truskawek.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny odcień, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny kolor,lubię takie ciepłe odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oo krczę, kolor obłędny! Ostatnio widzę na blogach tyle fajnych nowości w lakierach, że chyba moja następna pensja rozwieje się w mgnieniu oka...xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam wszelkie koralowe odcienie na lato, ten jest wyjątkowo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny kolor! Szukałam ostatnio podobnego odcienia, jednak nie zajrzałam do szafy Eveline i teraz żałuję, pomimo, iż kupiłam bardzo ładny kolor z Lovely, to odbiega od tego ideału.. Na szczęście teraz już wiem, gdzie go szukać :D
    Mam nadzieje, że będę na tyle cierpliwa,żeby pomalować 2 warstwy i czekać aż wyschną,żeby nie zniszczyć sobie efektu :p

    Zapraszam na:http://damskomeskipunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.