5 lipca 2013

Zakupy... na poprawę humoru, oczywiście

Witam serdecznie. 

Pozwoliłam sobie na małe zakupy, trochę  z potrzeby, trochę z próżności. 


Po pierwsze, klej do rzęs DUO. Tak, zdaje sobie sprawę, że to nie jest polski kosmetyk, wyprodukowano go w USA, zakupiłam go w Inglocie. Bardzo lubię kępki rzęs i chciałam dobry klej, bo te dołączane do opakowań nie są za dobre. DUO to chyba jeden z lepszych w tej kategorii, poza tym nie jest wybitnie drogi.


Puder INGLOT Stage-Sport-Studio, numer 32. Jest to kosmetyk matujący, wybrałam odcień żółty, by zniwelować zaczerwienia. Zapowiada się bardzo dobrze.  2,5 g kosztowało 40 złotych. 


Zestaw do modelowania brwi, Bell. Już od dawna miałam na oku taki zestaw, w którym oprócz cienia znajdę także wosk. Byłam o krok od zakupu wkładów Inglota, ale dziś wpadłam na Bell. Jestem szalenie ciekawa, jak się spisze. Kosztował 19,50. 
 


 Krem BB, Bielenda. W zeszłym roku także stosowałam krem koloryzujący od Bielendy, teraz znalazłam coś nowego, bo ten dedykowany jest specjalnie dla skóry tłustej i mieszanej. Kosztował 18 złotych; kolor jest wystarczająco jasny.


Szampon jajeczny, Barwa. Ot, po prostu szampon:))


Krem do rąk, Ziaja. Trochę drażni mnie ten zapach :/


Krem do depilacji BAWEŁNA, Bielenda. Tym razem wybrałam coś delikatniejszego do depilacji. 


 Płatki kolagenowe pod oczy, ŚwitPharma. 


I coś, co pierwszy raz spotkałam w mojej drogerii (choć Pani zapewniała, że non stop mają to w ofercie)- Farba i odżywka koloryzująca henna powder, ELD, kolor brąz. Nie wiem, jak się za to zabrać, czy to opakowanie wystarczy na moje włosy o średniej długości i czy mogę ją nałożyć na farbowane włosy. Jeśli macie jakieś doświadczenia z tym specyfikiem, to będę wdzięczna za wszelkie informacje. 


Najbardziej ciesze się z pudru Inglota i zestawu do brwi. Oczywiście niedługo napiszę o moich nabytkach coś więcej. 

Pozdrawiam.

Dorota

94 komentarze:

  1. fajne zakupy, BB krem ogórek i limonka oo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze Kasztan, do skóry z pękającymi naczynkami:)

      Usuń
  2. O ja też mam zamiar kupić ten klej do rzęs. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy najlepsze na poprawę humoru. Mam ten puder Inglot. Na razie wiele o nim nie mogę powiedzieć, bo dopiero co zaczęłam go testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem go bardzo ciekawa, oby się nam spodobał:)

      Usuń
  4. Jestem niesamowicie ciekawa tego zestawu do brwi z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAle zakupy :) Humor od razu się poprawia :) Ciekawa jestem pudru bo tez muszę kupić nowy a Max Factor mnie rozczarował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Humor poprawił mi się zdecydowanie:)))
      Ja chciałam puder matujący, na lato. Miałam bambusowy z Biochemii Urody, używałam go 1,5 roku i potwornie się nim znudziłam.

      Usuń
  6. Nic tak nie poprawia humoru jak zakupy, mam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupy są dobre na wszytko! Jestem ciekawa tego bb kremu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zakupy to świetny poprawiacz nastroju:)))

      Usuń
  8. Jak to mówią: pieniądze szczęścia nie dają. Dopiero zakupy ;) Ciekawa jestem tego zestawu do brwi od Bell :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I coś w tym powiedzeniu jest:)))
      Także jestem szalenie ciekawa tego setu do brwi:)))

      Usuń
  9. Najbardziej jestem ciekawa tego kremu BB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będzie odrobinę podobny do tego z zeszłego roku:)

      Usuń
  10. jestem ciekawa paletki z Bell, bo miałam ostatnio kupić, ale się powstrzymałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestuje i coś napiszę o niej:)))

      Usuń
  11. Ten BB mnie zaciekawił :) Ja również robiłam zakupy na poprawę humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zakupy bardzo poprawiają humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. daj znać jak wykonasz już ten zabieg z henny...bardzo jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakupy to idealny sposób na poprawę humoru! Zaciekawił mnie ten puder z Inglota, jakie on ma przepiękne opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się w ogóle podobają opakowania kosmetyków Inglota:))

      Usuń
  15. jako, że mam absolutny zakaz zakupów kosmetycznych muszę sobie poprawiać humor oglądając zakupy innych :-) Twoje to same perełki ....zastanawiałam się nad kupnem tego BB z Bielendy ale w końcu zdecydowałam się na Bell, dlatego z niecierpliwością będę czekała na jego recenzję

    urzekł mnie jajeczny szampon do włosów - naprawdę wygląda jak rozbełtane jajko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też będę musiała się przez jakiś czas zadowolić jedynie oglądaniem postów z zakupami:/ Także zastanawiałam się na BB Bell, pewnie za jakiś czas i jego kupię.

      Usuń
  16. a mnie ciekawi puder z inglot :) czesto go widze, a sama jakos nie mogę się przybrac do kupna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, co będzie z tego gagatka:)

      Usuń
  17. Zainteresował mnie zestaw do brwi, bo szczerze mówiąc nie wiedziałam, że Bell ma w swojej ofercie coś takiego. Wosku nigdy nie stosowałam, więc czekam na wieści z frontu :))

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam w taki sposób poprawiać sobie humor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też poprawiam sobie humor zakupami ;]
    Czekam na recenzję płatków kolagenowych ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dziś ich użyłam, chyba mi się podobają i kupie następne:))))

      Usuń
  20. Ostatni specyfik kojarzy mi się z latami '90 :D kiedy jako dziecko widziałam go w sklepach i kioskach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, a ja zupełnie nie kojarzę tych farb:)

      Usuń
  21. Ostatnio kupiłam ten krem do depilacji w wersji aloesowej.
    Ciut podrażnił uda ;/
    Wolę Eveline jednak.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawi mnie ten zestaw do brwi Bell i BB Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zwykle z ciekawością obejrzałam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten puder z Inglota ma tylko2,5grama?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten BB mnie strasznie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  26. Szampon jajeczny od dawna mnie kusi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam go całkiem przypadkiem:))

      Usuń
  27. Bardzo ciekawe zakupy! Mimo lekkiej niechęci do marki, ogromnie zaciekawiło mnie duo do brwi z Bell. Czekam na Twoją opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja już wieki nie byłam na zakupach i cieszy mnie to w sumie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja sobie humorek poprawiałam wczoraj :)
    Ja się raz bawiłam tym Eldem, szału nie ma ale spoko jest, gdzieś u mnie na blogu będzie w "kolorowe eksperymenty" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z pewnością zajrzę i poczytam:))))

      Usuń
  30. Płatki pod oczy moje ulubione bo naprawdę działają może nie cuda ale usuwają zmęczenie. Szampon jajeczny mam ale póki co poszedł w odstawkę bo słabo oczyszcza. Mam przetłuszczające się włosy ale mimo wszystko nie aż tak bardzo i przy używaniu innych wystarczy co 2 dzień no chyba że w te najgorsze upały to i codziennie myłam.A jajeczny słabo się spisuje bo na drugi dzień nieważne czy upał czy nie włosy nadają się do mycia. Ale wystarczyło że zaczęłam używać pokrzywowego i wróciło do normy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nałożyłam te płatki, przed chwilką. Zapowiadają się fajnie, muszę kupić kolejne opakowanie:))
      Szamponem mnie zmartwiłaś, bo ja na dobre oczyszczenie liczę najbardziej:/

      Usuń
  31. ja z kolei bardzo lubię zapach tego kremu kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo widzisz, te gusta zapachowe to jednak bywają odmienne:))

      Usuń
  32. Śliczny jest ten duet z Bell. Zachęciłaś mnie do przyjrzenia mu się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, co z tego maleństwa będzie. A wygląda uroczo, to fakt:))))

      Usuń
  33. Zestaw do modelowania z brwi z Bell wygląda świetnie. W ogóle bardzo cenię tę firmę, bo jej kosmetyki są dobre, a jednocześnie w bardzo przystępnych cenach. Puder z Inglota także wygląda obiecująco, chociaż przyznam szczerze, że na temat kosmetyków z Inglota słyszałam bardzo dużo tak dobrych, jak i złych opinii. Mogłabyś mi napisać, co Ty o nich sądzisz? Chodzi mi np o podkłady i właśnie pudry- nie są tanie, a nie chciałabym kupować czegoś, co nie jest do końca opłacalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki Bell są rzeczywiście godne uwagi, choć przyznam szczerze, że cena tego setu była jednak dość wysoka. Ja bardzo lubię cienie Bell Satin Mat, są genialne:))
      Co do kosmetyków Inglota, to ja je bardzo lubię. Jeśli chodzi o podkłady, to miałam styczność tylko z tym lekko kryjącym, w małej tubce (uleciała mi z głowy nazwa:/)i bardzo go sobie chwaliłam. Pudry są w porządku, ja najbardziej lubię ten zółty, w małym opakowaniu, można go kupić w promocyjnej cenie przy zakupach powyżej 30 złotych, jest bardzo, bardzo dobry:))))

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję za tak wyczerpującą odpowiedź!
      Ja z Bell najbardziej lubię podkład w musie, cieni jeszcze nie próbowałam, ale może pora to nadrobić :) Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
    3. Podkład w musie, jeśli to nie jest ten DUO Modeller, to czuję się mocno zainteresowana:)))

      Także pozdrawiam:)))

      Usuń
  34. ten klej do rzęs mnie zainteresował ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie ten szampon w ogóle się nie sprawdził. CIekawa jestem tej paletki z Bell.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I teraz boję się tego szamponu:/

      Usuń
  36. Wszystko zapowiada się fajnie ale ja mam złe doświadczenia z kremem BB od Bielendy... czekam na twoją opinie! :)
    Życze miłego wieczorku - Cam z http://beauty--corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, jak spisze się u mnie:)))

      Dziękuję:)))

      Usuń
  37. Ciekawa jestem tego szamponu jajecznego...

    OdpowiedzUsuń
  38. Zaciekawiłaś mnie tym pudrem:) Akurat mój się kończy więc na pewno się na niego skuszę:)
    Szampon miałam, dobrze oczyszczał ale niestety plątał włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie szampon zadziała właściwie:))

      Usuń
  39. Chętnie poznam Twoją opinię nt. zestawu do brwi, ponieważ poszukuję paletki wyposażonej w wosk. Niestety, moje brwi płatają mi ostatnio różne figle;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś użyłam tej paletki pierwszy raz i w sumie nie jestem nią oczarowana:/

      Usuń
  40. Ten puder z Inglota bardzo mnie ciekawi.
    Będę zatem wyglądała jego opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas opinia z pewnośca się pojawi:))

      Usuń
  41. Fantastycznie zakupy, jestem szczególnie ciekawa jak się sprawdzi puder z inglota ;) czekamy na recenzje !

    OdpowiedzUsuń
  42. poproszę o recenzję tego pudru z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajne zakupy :) Ten puder już mi migał na różnych blogach, ciekawa jestem czy u Ciebie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  44. a ja zapach tej kokosowej serii Ziaji bardzo lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. też muszę sobie w końcu kupić klej do rzęs
    ciekawa jestem tego BB z Bielendy

    OdpowiedzUsuń
  46. Gdy kupię sobie rzęsy z Ardell to zaopatrzę się chyba też w ten klej do rzęs z Inglota. Czytałam wiele pozytywnych opinii o nim na wizażu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Już od dawna się nie interesowałam farbami na bazie henny, ale z tego, co pamiętam, to można ją używać jedynie na naturalne włosy, nie na farbowane chemicznymi produktami. Pani w sklepie nie wiedziała nic?

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo jestem ciekawa działania szamponu jajecznego... Aż chyba się skuszę i wybróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.