6 sierpnia 2013

Nowości....

Witam serdecznie.

To, że bardzo rzadko publikuje posty na blogu nie oznacza, że zamarło też moje "kosmetyczne życie"; karuzela zużyć i zakupów kręci się nadal! W przeciągu kilku ostatnich tygodni wpadły do mojej kosmetyczki rzeczy, które są zdecydowanie godne uwagi, dlatego zdecydowałam się Wam je zaprezentować.



Do pielęgnacji skóry wokół oczu stosuję teraz krem z AA Oceanic, oczywiście wersja 30+. Pod makijaż nakładam Starter matujący, zastąpiłam nim krem matujący z FlosLeku. Ze starteru jestem szalenie zadowolona, fantastycznie sprawdza się w ciepłe dni.


Pielęgnację włosów wzbogaciłam o Serum regenerujące do końcówek oraz Kompres nawilżająco- regenerujący. Bardzo lubię serie Z Apteczki Babuni, a tych kosmetyków jeszcze nie próbowałam.


Zmieniłam też sposób mycia włosów, teraz używam do tego celu Odżywki Z pokrzywą i zieloną herbatą; mam nadzieję, że to nieco polepszy kondycje moich bardzo suchych włosów. 

Skusiłam się też na Dwufazowy zmywacz do paznokci z Delii, może i moje skórki będą mniej suche. 


 To także dla mnie absolutne nowości, nigdy wcześniej nie używałam niczego podobnego.
Płyn micelarny + peeling do demakijażu to dobre rozwiązanie dla wiecznie zabieganych. Kurację dermatologiczną z witaminą C z Ziai miałam na oku już dawno temu, czytałam kilka pochlebnych opinii o całej tej serii, także musiałam kupić.


Ponownie sięgnęłam po Kolagenowe płatki ŚwitPharmy, bardzo je polubiłam. LipTint z Bell dostałam w Biedronce, bardzo przyjemna i całkiem trwała pomadka, choć potrafi odrobinę usta wysuszyć.


Jeśli znacie któryś z tych kosmetyków, to koniecznie napiszcie, jak się u Was sprawdziły. 

A jeśli macie ochotę wypróbować Starter matujący z lub Starter nawilżający z AA Oceanic, to zapraszam na moje  rozdanie.



Pozdrawiam.


Dorota

55 komentarzy:

  1. Świetne nowości, ale przyznam, że mnie kremy pod oczy AA jakoś nie podchodzą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię AA Wrażliwa natura 30+, oby ten tak samo dobrze się spisywał.

      Usuń
  2. wow jak dużo tych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duże nowości :) i jakie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jaką radość mi sprawiły:)))))

      Usuń
  4. Ciekawią mnie te kosmetyki do włosów Z apteczki babuni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już szampony i odzywki z tej serii, byłam z nich zadowolona:))). Mam nadzieję, że i te dobrze mi się spiszą:)))

      Usuń
  5. Same ciekawe rzeczy, interesuje mnie głównie ten starter oraz serum na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starter jest fajny, oby po dłuższym używaniu nie zrobił mi kuku:)))

      Usuń
  6. Świetne zakupy! Ja niestety nie byłam zadowolona z produktów Joanna z Apteczki Babuni dlatego, że były niewydajne i odżywka potrafiła mi się skończyć już po tygodniu. Mam jednak nadzieję, że u ciebie się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że ta seria bywa rożnie odbierana, mnie osobiście i szampon, i odzywki Z Apteczki babuni świetnie służyły.

      Usuń
  7. Jestem ciekawa jak się spiszą w użytku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że bardzo dobrze:))))

      Usuń
  8. Lubiłam krem pod oczy AA, ale ten z serii Wrażliwa Natura 20+. Był świetny, nawilżał, nawet trochę rozprawił się z cieniami pod oczami, ale teraz uznałam, że pora na zapobieganie starzeniu i sięgnęłam po coś anti-aging, tym razem marki Ava ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AA Wrażliwa Natura, ale 30+, to mój ulubiony krem pod oczy!

      Usuń
  9. Lubie produkty AA, dlatego czekam na noc więcej o kremie 30+. No i o Ziai tez chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzje z pewnością się pojawią:))))

      Usuń
  10. uwielbiam zapach tego szamponu Joanny:) jestem ciekawa jak sprawdza się zmywacz dwufazowy z Delii, bo czaję się na niego już jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam dopiero raz, ale jestem pełna optymizmu. Z dość mocną czerwienią poradził sobie znakomicie:))))

      Usuń
  11. Tę kurację z Ziai uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem:)) To właśnie Twoje posty o tej serii przekonały mnie do tego zakupu:))))

      Usuń
  12. Bardzo lubię ten kompres Joanny :) Używałam go jakiś rok temu i obiecałam sobie, że jak tylko uszczuplę obecne kosmetyki do tej maski wrócę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, jak do tej pory, jestem z tego kompresu zadowolona:)

      Usuń
  13. Nie znam żadnego z tych kosmetyków. Ciekawe jakby u mnie się sprawdził ten starter, bo mam krem matujący z tej samej serii Technologia Wieku i wydaje mi się, że słabo matuje cerę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten starter zachowuje się bardziej jak baza pod makijaż niż krem. Jestem z niego bardzo zadowolona.

      Usuń
  14. Dużo tego :D Ciekawa jestem jak sprawdzi się u Ciebie kompres Joanny - miałam z tej serii maseczkę jajeczną i była rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczkę jajeczną też kupię, muszę tylko zużyć inne kosmetyki do włosów:)

      Usuń
  15. Miałam ten zmywacz i byłam z niego bardzo zadowolona :) Teraz poszukuję czegoś pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten starter matujący mnie zaciekawił... ale i zmywacz dwufazowy z Deli, pierwszy raz go widzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na pełną recenzję startera, bo mocno mnie nim zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Joanny z tej serii moja mama ma szampon do włosów, jest zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem tego błyszczka bo na reklamach tak ślicznie się prezentował :)

    OdpowiedzUsuń
  20. trochę Ci się tego nazbierało:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz widzę dwufazowy zmywacz do paznokci także jestem go bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo zainteresowało mnie serum wygładzająco - regenerujące do końcówek włosów oraz lip tint. :) Z chcęcią dowiem się więcej o tych kosmetykach. :)
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. chciałam kupić ten lip tint ale w końcu zrezygnowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem ciekawa jak sprawdzi się ten zmywacz do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie miałam niczego z tych nowości, ale te lip tint z bell też mnie kusiły :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe nowości, nie miałam żadnej z nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. dwufazówka z Delii wyglada ciekawie..

    OdpowiedzUsuń
  28. dwufazowy zmywacz a to ciekawostka

    OdpowiedzUsuń
  29. płatki prestige sa cudowne- uratowały mnie po nieprzespanej nocy. prawdziwa ulga.

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam tylko płatki, ale u mnie się nie sprawdziły.
    Starter wygląda interesująco

    OdpowiedzUsuń
  31. Miłego używania. Najbardziej ciekawią mnie produkty z Joanny

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaciekawiły mnie kosmetyki AA i przyjrzę się im bliżej przy okazji następnej wizyty w ross

    OdpowiedzUsuń
  33. chcialabym sie zapoznac, z tym starterem matujacym kiedys

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej ! świetny blog zapraszam do mnie :)http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. czekam na recenzję serum/kuracjiu z wit C od Ziai

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale świetne nowości, ile testowania ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.