26 października 2013

Niespodziewana przesyłka...

Witam. 
Odebrałam dziś z poczty zupełnie nieoczekiwaną przesyłkę. Zastanawiałam się, co to takiego, bo na nic nie czekałam, niczego nie zamawiałam. Okazało się, że to niespodzianka od firmy Bell.


W środku znalazłam:

* cień do powiek z serii HYPOAllegenic, nr 50;


* błyszczyk trwale barwiący usta;


* pomadkę trwale barwiącą usta. 


Cień jest perłowy, ma delikatny fioletowy odcień, wygląda bardzo interesująco.  Błyszczyk- LIP TINT- mam podobny, tylko w różowym kolorze; kupiłam w Biedronce. Jest całkiem dobry, więc prawdopodobnie będzie mi dobrze służył. Pomadka natomiast to dla mnie absolutna nowość, nałożyłam ją na usta i zdaje się, że ma właściwości i barwiące, i nawilżające, będzie więc dobra na co dzień.


Bardzo dziękuję Bell za miłą przesyłkę.

Jeśli znacie te kosmetyki, to koniecznie napiszcie, jak Wam się spisują. 

Pozdrawiam.

Dorota

57 komentarzy:

  1. Nic z tych rzeczy nie posiadam, ale prezentują się bardzo ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna niespodzianka i super kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super niespodzianka. Uwielbiam Bell, super perełki od nich dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubię Bell, choć nie każdy ich kosmetyk mnie zachwyca:)

      Usuń
  4. Fajna niespodzianka :). Ciekawa jestem tej pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tint mam i nie jestem zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna przesyłka , Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tint w postaci błyszczyku zbiera dość kiepskie opinie, ciekawa jestem, jak więc wypadnie ta nowa pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tint mam, nie jest taki zły. Zobaczę, czy ta pomadka jest od niego lepsza.

      Usuń
  8. Bardzo fajna przesyłka ;) jestem ciekawa pomadek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zaciekawiła mnie ta pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje:) Podoba mi się ten cień - znając mnie używałabym go jako różu, bo kolor dla mnie idealny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest bardzo ładny, ale to perła, raczej dla mnie na róż odpada:)

      Usuń
  11. Bardzo miła ta niespodzianka :)
    Cień wygląda ciekawie, ma piękne tłoczenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, tłoczenie wygląda uroczo:)

      Usuń
  12. super niespodzianka :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam chrapkę na Bell "tint" :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, miłego testowania :) Bardzo fajne produkty, sama niektóre chętnie bym sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna niespodzianka :)
    Zaciekawiła mnie pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sama nie pogardziłabym taką przesyłką :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to nowości fajne są, znam tylko cień, na resztę czekam:P

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawa przesylka :)) zazdroszcze ;p
    zapraszam do mnie jesli masz ochote http://pomidorova.blogspot.com/
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. oj nic z tych rzeczy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem niesamowicie ciekawa pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Super niespodzianka, sama bym taką chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama bym chciała taką niespodziewaną przesyłeczke:):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Po raz pierwszy spotykam się z pomadką trwale barwiącą usta:) Czekam na recenzję tego produktu:) Nazwa brzmi intrygująco:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna paczuszka, ciekawi mnie ta pomadka jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  25. kolor błyszczyka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tą pomadkę Bell trwałą, ale nie skradła mojego serca.

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście miła niespodzianka :) bardzo podoba mi się cień

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezła ta niespodzianka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. czekamy na recenzje

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.