7 października 2013

Nowości....

Witam. 
Choć niewiele ostatnio kosmetyków kupuję, to jednak kilka drobiazgów wpadło w moje ręce. Nie są to rzeczy, których bardzo potrzebuję, ot po prostu byłam ich ciekawa, a ciekawość należy zaspokoić, prawda?


* Korektor Eveline 2 w 1, co to ma kryć i rozświetlać. 
* Tusz do rzęs Eveline extra pogrubienie.


* U20, Termoaktywny peeling wygładzający. 


* Paese, 5 w 1, odżywka, baza i top coat w jednym. 


* Farmona, suchy szampon. 


* Wibo, pyłek na paznokcie w kolorze Lady in red.

Najbardziej dumna jestem z zakupu suchego szamponu Farmony, oby dobrze działał. Ciekawi mnie także pyłek Wibo, uwielbiam czerwone paznokcie, teraz będę mogła się odrobinę pobawić tym kolorem.

Oczywiście za jakiś czas opowiem, czy te drobiazgi zrobiły na mnie wrażenie. 

Pozdrawiam.



Dorota

23 komentarze:

  1. Mnie zaciekawił ten korektor, daj znać jak się będzie sprawował ;-) Zapraszam Cię również na filmik makijażowy w najnowszej notce ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest całkiem w porządku:))
      Dziękuję, już zaglądam:))

      Usuń
  2. Termoaktywny peeling wygładzający! Aaaaaa lubię to! :-D

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam Ciebie oraz Twoich czytelników do udziału w konkursie na moim blogu! Konkurs kończy się już dziś, liczba zgłoszeń jest niewielka, więc szansa na zgarnięcie zestawu kosmetyków ogromna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię peelingi wszelkiej maści:)))
      Dziękuję za zaproszenie:)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa tego tuszu, mój już się kończy więc chciałam spróbować czegoś innego. Fajna opcja z tym suchym szamponem, ale trzeba go używać jak najrzadziej bo bardzo wysusza włosy-przynajmniej moje :(
    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz jest raczej kiepski, bo skleja rzęsy:(( Suchy szampon za to bardzo polubiłam, ale używam rzadko.

      Usuń
  4. Dorotko, ale mam tutaj zaległości! Wszystko przez to, że w ogóle nie aktualizowałaś mi się w blogrollu :/ Ciekawe dlaczego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że coś jest nie tak z tym ukazywaniem się moich postów, ale nie mam czasu się tym zająć. Nie mam pojęcia, z czego to wynika:/

      Usuń
    2. No właśnie ja też teraz widzę, że mnóstwo postów pominęłam :(

      Usuń
  5. Dobre opinie czytałam o tym korektorze z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie suchy szampon. czekam na opinię na jego temat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suchy szampon, jak na razie, spisuje się bardzo dobrze:)))

      Usuń
  7. co tu się dzieje, Twoje posty się nie wyświetlają u mnie;/
    ile nowości, i ile mam nadrobienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wera, nie mam pojęcia, co się dzieje, moje posty po prostu nie pokazują się w liście czytelniczej. Wiem, że inni blogerzy też mieli ten problem i on znikał po jakimś czasie, u mnie to trwa od miesiąca:(

      Usuń
  8. Jestem ciekawa tego pyłku ;) Zamierzam kupić ale nie wiem czy warto.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem tego korektora, daj znać jak się sprawdza! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresował mnie ten korektor dwu zadaniowy z Eveline, nie wiem czemu, ale skojarzył mi się z tym z Collection 2000, który dobrze mi służy :) Fajnie by było znaleźć polski odpowiednik.

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabym i ja się przekonać o działaniu korektora;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko mnie ciekawi :) Aczkolwiek najbardziej korektor Eveline i suchy szampon Radical. Czekam na recenzje ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej chyba czekam na recenzję peelingu z under 20! Potrzebuję takiego produktu ;)

    Zapraszam do mnie na projekt denko: http://imrebelangel.blogspot.com/2013/09/wrzesniowo-sierpniowe-zuzycia-czyli.html i dzisiejszą recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, nigdy o tym szamponie nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.